Forum
Podmiana w lakierni
wysłane przez Helionpl 0
wysłane przez mike_1994
> I czy ma obicia siedzeń w barwach FG 2050? :)
Pewno będą, bo w drugim członie nie widać siedzeń ;)
wysłane przez Sebastin821
> Wiadomo, kiedy zacznie > jeździć? I czy ma obicia siedzeń w barwach FG 2050? :)
Prawdopodobnie za około 9 dni będzie śmigać ;) A siedzenia to faktycznie też robią bo ich nie ma w 2 członie :D :D
-- http://www.youtube.com/user/MaslanaLoczek Profil JuTube z udziałem Komunikacji Miejskiej // Podzrowienia Dla Miłośników KM-u
Pozdrawiam Wszystkich Szpicli z SPA-Klonowica...
wysłane przez Luke_Police 163
> Prawdopodobnie za około 9 dni będzie śmigać ;) A siedzenia > to faktycznie też robią bo ich nie ma w 2 członie :D :D
No to super, coś właśnie słyszałem, że już kończą te wagony. Z tego co napisałeś można domniemywać, że wagon już przeszedł homologację. Bez tego przecież nie może wyjechać z pasażerami na miasto. Podobnie wozy aktualnie sprowadzane z Berlina. Ciekawy jestem jak będzie brzmiał układ rozruchowy w KT4 po "modernizacji". Ponoć zastosowane rozwiązania mają wiele wspólnego z elektroniką 105N2KS.
Technik serwisu :)
wysłane przez djdark 0
> Ładnie się ta Tatra prezentuje. Wiadomo, kiedy zacznie > jeździć? I czy ma obicia siedzeń w barwach FG 2050? :)
Będą siedzenia w barwach FG. Aktualnie właśnie je robią.
"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
wysłane przez pioko17 38
> Będą siedzenia w barwach FG. Aktualnie właśnie je robią.
A będą zupełnie nowe siedzenia, czy te same, tylko z nowymi obiciami? I czy będzie ten sam układ siedzeń?
wysłane przez djdark 0
> A będą zupełnie nowe siedzenia, czy te same, tylko z nowymi > obiciami?
Te same tylko z nowymi obiciami.
> I czy będzie ten sam układ siedzeń?
Myślę że tak.
"Bo nie ma. NIE MA. N I E M A ! Zrozumiał? NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA! NIE MA!" (c) Mareczek
wysłane przez pioko17 38
wysłane przez Helionpl 0
> A na jakie barwy zostanie przemalowana B4? Na te same co > wcześniej, czy może zrobiliby białe, z > czerwono-granatowymi paskami? :)
A może też na FG? Jak wszystkie wagony to wszystkie :D
wysłane przez tabor3377
wysłane przez maciekos95 3
> Jeżeli ma być historią komunikacji szczecińskiej to w takie > barwy jakie obowiązywały w okresie jego eksploatacji również > tyczy się to numerów taborowych (czcionka).
Ja byłbym jednak za tym, aby przemalować tę doczepę w takie barwy, w jakich ONA była eksploatowana w Szczecinie. Przecież te doczepy NIGDY nie dostały naszych barw miejskich, więc egzemplarz historyczny powinien zostać w barwach, które ma na sobie obecnie (można je oczywiście odświeżyć).
wysłane przez lhb178 19
> Ja byłbym jednak za tym, aby przemalować tę doczepę w takie > barwy, w jakich ONA była eksploatowana w Szczecinie. Przecież te > doczepy NIGDY nie dostały naszych barw miejskich, więc egzemplarz > historyczny powinien zostać w barwach, które ma na sobie obecnie > (można je oczywiście odświeżyć).
B4 z Düsseldorfu jeździły w dwóch rodzajach malowania - oryginalnych i pseudoreklamowych, czyli takich jak 953''. A ponieważ 953'' będzie reprezentować całą serię, to mimo że akurat ona w barwach Düsseldorfu po Szczecinie nie jeździła, uważam decyzję o przywróceniu jej właśnie tego malowania za wszechmiar słuszną.
-- Linia K: Załom Fabryka - Unikon - Płonia Fabryka Domów - Transportowa - Transocean - Kombinat Ogrodniczy - Cukrownia - Selfa - Unii Lubelskiej - Stocznia Szczecińska - Cegłówki - Skolwin Dworzec
wysłane przez maciekos95 3
wysłane przez Jasiek 36
> Pomijając kwestię tego, że ten > szary pas jest niezgodny z wizją FG, to ten kolor > całkowicie nie pasuje do reszty :/
A czemu szary jest niezgodny z koncepcją FG? Przecież numery taborowe i kleksy z folii piaskowanej na pojazdach SPAK i TS też są szare. Otóż skończyły się czasy, że na wszystkich pojazdach schemat będzie identyczny, czyli tak jak dawniej tyle i tyle pasków na odpowiedniej wysokości, choć i tu bywały różnice pomiędzy zajezdniami. Dla każdego nowego pojazdu opracowywany jest osobny schemat FG. A więc barwy mają być takie same,natomiast ich rozłożenie już niekoniecznie. Co widać np. na Tatrze w porównaniu z Volvo B10MA odnośnie koloru zielonego. Na Tatrze jest go po prostu więcej. I nie prawdą jest, że inna konfiguracja kolorów zaliczanych do FG to już nie przestrzeganie koncepcji. Tak na marginesie mogliby także częściej stosować więcej rodzajów samych kleksów, ponieważ obecnie stosowane są 3 z 6. A myślę, że jakby na jednym pojeździe umieszczali jedne, a na drugim inne to wyglądałoby to dużo ciekawiej, a koncepcja przecież ta sama. Fajnie wygląda #2554 i Neoplany ze SPAD, które mają także inne rodzaje kleksów na szybach.
-- lukas -> jasiek
wysłane przez maciekos95 3
[ciach]
Ale nadal nie rozumiem dlaczego na Tatrze ma być jakiś szary pas, jeśli na żadnym innym pojeździe takowego nie ma. Według mnie dolna część wagonu spokojnie mogłaby być biała, tak jak na wagonach innych typów.
wysłane przez DonGrzechu
> Jasiek napisał(a):
> [ciach] > > Ale nadal nie rozumiem dlaczego na Tatrze ma być jakiś szary > pas, jeśli na żadnym innym pojeździe takowego nie ma. Według > mnie dolna część wagonu spokojnie mogłaby być biała, tak > jak na wagonach innych typów.
Spójrz na budowę Tatr, uważam że dobrze zrobiono z tym szarym pasem. Gdyby tę część tramwaju pomalowano by na biało to dopiero wyglądało by okropnie.
-- Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
wysłane przez t105n 49
> Kiedy zobaczyłem to zdjęcie, zdziwiła mnie jedna rzecz. > Mianowicie, dlaczego u dołu wagonu zostawiono szary pas?
No co! Trzeba jakoś symbolicznie przedstawić ponurość, nijakość i brud w mieście, a kolor szary pasuje jak ulał ;-)
-- Szczecin - miasto nienawiści wobec pasażerów KM!
wysłane przez solniczka53
wysłane przez Michal105N
> Ciekawe dlaczego tak długo nie wyjeżdża? W lecie dano do > lakierni, a jest już zima a nadal nie wyjezdża.
Najwidoczniej, proces uzbrajania w nową aparaturę trochę trwa.