Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Podmiana w lakierni
wysłane przez Jasiek 36
maciekos95 napisał(a):
> Pomijając kwestię tego, że ten > szary pas jest niezgodny z wizją FG, to ten kolor > całkowicie nie pasuje do reszty :/
A czemu szary jest niezgodny z koncepcją FG? Przecież numery taborowe i kleksy z folii piaskowanej na pojazdach SPAK i TS też są szare. Otóż skończyły się czasy, że na wszystkich pojazdach schemat będzie identyczny, czyli tak jak dawniej tyle i tyle pasków na odpowiedniej wysokości, choć i tu bywały różnice pomiędzy zajezdniami. Dla każdego nowego pojazdu opracowywany jest osobny schemat FG. A więc barwy mają być takie same,natomiast ich rozłożenie już niekoniecznie. Co widać np. na Tatrze w porównaniu z Volvo B10MA odnośnie koloru zielonego. Na Tatrze jest go po prostu więcej. I nie prawdą jest, że inna konfiguracja kolorów zaliczanych do FG to już nie przestrzeganie koncepcji. Tak na marginesie mogliby także częściej stosować więcej rodzajów samych kleksów, ponieważ obecnie stosowane są 3 z 6. A myślę, że jakby na jednym pojeździe umieszczali jedne, a na drugim inne to wyglądałoby to dużo ciekawiej, a koncepcja przecież ta sama. Fajnie wygląda #2554 i Neoplany ze SPAD, które mają także inne rodzaje kleksów na szybach.
-- lukas -> jasiek
> Pomijając kwestię tego, że ten > szary pas jest niezgodny z wizją FG, to ten kolor > całkowicie nie pasuje do reszty :/
A czemu szary jest niezgodny z koncepcją FG? Przecież numery taborowe i kleksy z folii piaskowanej na pojazdach SPAK i TS też są szare. Otóż skończyły się czasy, że na wszystkich pojazdach schemat będzie identyczny, czyli tak jak dawniej tyle i tyle pasków na odpowiedniej wysokości, choć i tu bywały różnice pomiędzy zajezdniami. Dla każdego nowego pojazdu opracowywany jest osobny schemat FG. A więc barwy mają być takie same,natomiast ich rozłożenie już niekoniecznie. Co widać np. na Tatrze w porównaniu z Volvo B10MA odnośnie koloru zielonego. Na Tatrze jest go po prostu więcej. I nie prawdą jest, że inna konfiguracja kolorów zaliczanych do FG to już nie przestrzeganie koncepcji. Tak na marginesie mogliby także częściej stosować więcej rodzajów samych kleksów, ponieważ obecnie stosowane są 3 z 6. A myślę, że jakby na jednym pojeździe umieszczali jedne, a na drugim inne to wyglądałoby to dużo ciekawiej, a koncepcja przecież ta sama. Fajnie wygląda #2554 i Neoplany ze SPAD, które mają także inne rodzaje kleksów na szybach.
-- lukas -> jasiek