Forum
Są pieniądze na nowe, niskopodłogowe tramwaje
wysłane przez misio
wysłane przez Korczian
> A co z pieniędzmi na remonty pozostałych torowisk?
Tak jak zwykle. Nie ma, bo po co? Dobre, naturalne, biodegradowalne torowiska w ciągu 3 Maja, Alei Piastów czy na Potulickiej mogą dalej być użytkowane bez remontu... [sarkazm mode OFF]
Ludzie, co nam po niskopodłogowcach, jak można je puścić na (WOW!) dwie linie z 11? Bez torów ani rusz.
-- Pierwsza kartka. (;
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez Michal105N
> Ludzie, co nam po niskopodłogowcach, jak można je puścić na > (WOW!) dwie linie z 11? Bez torów ani rusz.
Przecież u nas, trzeba wszystko robić od dupy strony. Pomijając już fakt, że zakup tramwajów jest bardziej medialnym wydarzeniem i tym samym zapamiętanym przez ludzi, niż wyremontowanie odcinka torów, lub pętli.
wysłane przez Korczian
> Przecież u nas, trzeba wszystko robić od dupy strony. > Pomijając już fakt, że zakup tramwajów jest bardziej > medialnym wydarzeniem i tym samym zapamiętanym przez ludzi, niż > wyremontowanie odcinka torów, lub pętli.
Bo czekamy na katastrofę tramwajową. Dopiero wtedy będzie remont odcinka, na którym do niej dojdzie. Wtedy remont nabierze medialnego znaczenia. [sarkazm mode OFF]
-- Pierwsza kartka. (;
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez alat57
> Przecież u nas, trzeba wszystko robić od dupy strony. > Pomijając już fakt, że zakup tramwajów jest bardziej > medialnym wydarzeniem i tym samym zapamiętanym przez ludzi, niż > wyremontowanie odcinka torów, lub pętli.
Zaczynam mieć wątpliwości, co w tym mieście lepiej robić i niniejszym dochodzę do wniosku ze lepiej po prostu nic.
Tak remont pętli Pomorzany i ul. Potulickiej powinien być priorytetem, jednak wg. UM nie jest i nie będzie w najbliższych latach.
Musimy pogodzić się z tą sytuacją, w tej chwili łatwiej, (dotacja UE) pozwala na zakup nowego taboru, niż na remonty torowisk czy infrastruktury innego typu.
-- Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
wysłane przez Bodek
> > Musimy pogodzić się z tą sytuacją, w tej chwili > łatwiej, (dotacja UE) pozwala na zakup nowego taboru, niż na > remonty torowisk czy infrastruktury innego typu.
Mógłbyś podać jakieś wiarygodne źródło powyższej informacji? Nie wydaje mi się.
Jakoś Gdańskowi, Poznaniowi, Bydgoszczy, Częstochowie a zwłaszcza Olsztynowi budującemu swoją sieć tramwajową od zera, nikt nie robił przeszkód w pozyskaniu środków unijnych na jednoczesne modernizacje (budowę) infrastruktury torowej oraz zakupy taboru.
Czyżby Szczecin obowiązywały jakieś inne zasady w tym względzie? Nie. To nasze kochane miasto stosuje odmienną zasadę traktowania infry tramwajowej, niż inne miasta. Po prostu ma ją kompletnie w d... Remonty wykonane w ciągu ostatnich kilku lat są co najwyżej wyjątkiem od reguły, zresztą wykonanym bardzo po łebkach - patrz pętla Gumieńce, skrzyżowania z ulicami (brak sygnalizacji najazdowej) lub sygnalizacje wykonane w sposób dyskryminujący tramwaje w stosunku do innych uczestników ruchu (Giedroycia, Bogurodzicy/Niepodległości).
wysłane przez Jasiek 36
> Czyżby Szczecin obowiązywały jakieś inne zasady w tym względzie? > Nie. To nasze kochane miasto stosuje odmienną zasadę traktowania > infry tramwajowej, niż inne miasta. Po prostu ma ją kompletnie w > d...
No jak przecież będzie śluza przed mostem Długim. :D
wysłane przez misio
wysłane przez Moderator 0
> Popieram kolegę wyżej w 100%.
Jeśli odpowiadasz na czyjś post, używaj funkcji "odpowiedz na ten post", a nie "dodaj komentarz". Wątek może się rozrosnąć i "kolegów wyżej" zrobi się kilkunastu.
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez lhb178 19
> Popieram kolegę wyżej w 100%. Gdzie remont i modernizacja > największej pętli tramwajowej w Szczecinie czyli Pomorzany??
Na Pomorzany nie jeździ święta siódemka ani ósemka. Dlatego ważniejszy jest remont Gdańskiej i Mickiewicza, oznaczonych w raporcie sprzed paru lat jako w stanie dobrym.
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej
wysłane przez pioko17 38
wysłane przez Jasiek 36
> Dlaczego pierwsze tramwaje miałyby przyjechać dopiero w > 2014 roku? Czy to nie jest lekka przesada?
Bo prędzej nie zdążą z remontem zajezdni Pogodno.
wysłane przez konjo 4
> pioko17 napisał(a):
> > Dlaczego pierwsze tramwaje miałyby przyjechać dopiero w > > 2014 roku? Czy to nie jest lekka przesada? > > Bo prędzej nie zdążą z remontem zajezdni Pogodno.
Albo wliczono czas na 3 odwołania i proces... ;)
-- Tell me who ya gonna believe.
So never mind the darkness.
wysłane przez Jasiek 36
> Albo wliczono czas na 3 odwołania i proces... ;)
A to swoją drogą, ale tego pewnie nikt nie jest w stanie oszacować.
wysłane przez Korczian
> Jasiek napisał(a):
> Albo wliczono czas na 3 odwołania i proces... ;)
Doświadczenie z doczepami do bulw i niskopodłogowcami procentuje... ;)
Pogodno wymaga remontu, tory wymagają remontu, tabor wymaga wymiany i modernizacji... Sporo tego. Proponuję zacząć od torów mimo wszystko, bo wtedy tabor nie będzie się zużywał w takim tempie jak teraz (boli mnie widok #121 jadącej 3 Maja/Potulickiej). A Pogodno i tak trzeba powiększyć - prędzej czy później.
-- Pierwsza kartka. (;
Vmax>=160 na D29-351!
wysłane przez torwid 67
> Jasiek napisał(a):
> > pioko17 napisał(a):
> > > Dlaczego pierwsze tramwaje miałyby przyjechać dopiero w > > > 2014 roku? Czy to nie jest lekka przesada? > > > > Bo prędzej nie zdążą z remontem zajezdni Pogodno. > > Albo wliczono czas na 3 odwołania i proces... ;)
I kolejne wybory samorządowe... :D
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...