Forum

Ulice Gdańska i Energetyków bez tramwajów

Ze względów bezpieczeństwa pasażerów w trybie natychmiastowym do odwołania wyłączone zostanie torowisko na ulicach Gdańskiej i Energetyków.
Ciekawe czy wszystko przejdzie Energopolowi płazem i zapłacą surowszą karę, czy też znowu będzie wybierany w kolejnych przetargach? Nie sposób skomentować tego bez użycia pewnych epitetów, jednak pewne osoby miały prorocze widzenie, że bardzo szybko torowisko zamkną.

-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
Tatra108 napisał(a):

> Ciekawe czy wszystko przejdzie Energopolowi płazem i > zapłacą surowszą karę, czy też znowu będzie wybierany w > kolejnych przetargach? Nie sposób skomentować tego bez > użycia pewnych epitetów, jednak pewne osoby miały prorocze > widzenie, że bardzo szybko torowisko zamkną.

Ja dziwię się że ta firma nie ma wstydu startować w każdym możliwym przetargu wiedząc, że nie podołają zadaniu. Dobrze że remont Pogodna wygrała krakowska firma... BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?
lukaszenko napisał(a):

> BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?

Chyba tak, dzisiaj na Jaśminową żaden tramwaj nie zajechał koło godziny 14. Stałem nie tylko ja, spora grupka ludzi (ok. 30 chętnych pasażerów).

-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
lukaszenko napisał(a):

> Ja dziwię się że ta firma nie ma wstydu startować w każdym > możliwym przetargu wiedząc, że nie podołają zadaniu.

Przecież oni z tego utrzymują się na rynku to co mają się wstydzić - za to nie płacą. A poza tym to skąd na początku mieli wiedzieć, że nie dadzą rady? :lol:

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
lukaszenko napisał(a):

> BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?

Nie wiem skąd wezmą wozy. Dąbie leży i kwiczy, PKS ostatni wolny wóz wysłał wczoraj na 84, dzisiaj solówka na 108. Na Klonowica też niewyjazdy, a Police nie pociągną.
Może MZK Stargard nas wspomoże swoimi rezerwami ;-) A na poważnie to uwierzę prędzej w pomoc ze strony PKS-u Gryfice, tak jak było to w 2008 roku.

MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
Tatra108 napisał(a):

> Może MZK Stargard nas wspomoże swoimi rezerwami ;-) A na > poważnie to uwierzę prędzej w pomoc ze strony PKS-u Gryfice, tak > jak było to w 2008 roku.

MZK Stargard ma bodajże 3 autobusy w zapasie w stosunku do uruchomienia taboru na swoich liniach w dzień powszedni szkolny.

PKS Gryfice? Tam tabor może jakiś jest, ale niekoniecznie miejski (Mercedesy O303, Renault Tracer, Setry S215, Autosany H10), ale w niektórych placówkach terenowych (Łobez, Świdwin) kierowców brakuje. Jakieś autobusy miejskie niby mają (Neoplany N4xxx, Mercedesa O405, Autosany A1010M), ale nie sądzę, aby były wolne. Proponuję zatrudnić jakiś miejski autobus z firmy Olibus pana Modzelewskiego z Goleniowa, jakieś niskopodłogowe Setry BER-Transu z Widuchowej (albo Mercedesa O405G), miejskie Neoplany z ZKM Wałcz i może jakiś autobus z KM Szczecinek lub KM Kołobrzeg. Byłaby to najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)
Luke_Police napisał(a):

> Byłaby to > najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na > razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w > związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.

ZDiTM teoretycznie na 08.04.2008 jak i na teraz jest przygotowany, bo wtedy były rozkłady na wypadek protestów motorniczych, a obecnie to linia 807 zakończyła funkcjonowanie zaledwie kilka miesięcy temu.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
bartez napisał(a):

> ZDiTM teoretycznie na 08.04.2008 jak i na teraz jest przygotowany, bo > wtedy były rozkłady na wypadek protestów motorniczych, a obecnie to > linia 807 zakończyła funkcjonowanie zaledwie kilka miesięcy temu.

Tu nie chodzi o rozkład jazdy tylko o dostępny tabor. 8 lat temu jednak przewoźnicy (SPAK, SPAD, SPPK, PKS Szczecin, PKS Gryfice) byli z wyprzedzeniem kilku dni (albo nawet tygodni) poinformowani i przygotowani do wystawienia autobusów na wypadek braku obsługi tras tramwajowych. Obecnie sytuacja jest zupełnie odmienna.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)
Luke_Police napisał(a):

> Tu nie chodzi o rozkład jazdy tylko o dostępny tabor.

Dlatego napisałem, że teoretycznie ZDiTM jest gotowy, a nie przewoźnicy ;)

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin
DAWO napisał(a):

> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin

A na sobotę i niedzielę 9,10?

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
DAWO napisał(a):

> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin

Skoro mamy 8 autobusów 807 w dzień powszedni co daje częstotliwość co 4 minuty w szczycie, bo obieg łącznie z przerwą około 32 minuty, to po co spowalniacie pospiechy i każecie zatrzymywać się im na przystankach tramwajowych. Bo przecież rozkłady nie zostaną zmienione, jak zawsze.
Jasiek napisał(a):

> Skoro mamy 8 autobusów 807 w dzień powszedni co daje częstotliwość > co 4 minuty w szczycie, bo obieg łącznie z przerwą około 32 minuty, > to po co spowalniacie pospiechy i każecie zatrzymywać się im na > przystankach tramwajowych. Bo przecież rozkłady nie zostaną > zmienione, jak zawsze.

Jaśko. Gdybyś popaczal na tabliczkę na słupku stwierdził byś takt 6 minut.

Pośpiechy po to aby ludziom było wygodniej.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
MlodyS53 napisał(a):

  > Jaśko. Gdybyś popaczal na tabliczkę na słupku stwierdził byś takt > 6 minut.

W szczycie co 4.

> Pośpiechy po to aby ludziom było wygodniej.

Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać dodatkowe opóźnienia.

Pierwszego dnia w sytuacji awaryjnej rozumiem ale teraz skoro komunikacja zastępcza jest zapewniona to zatrzymywanie pośpiechów jak 807 jest głupotą.
Maciej napisał(a):

> Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby > podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać > dodatkowe opóźnienia. >  > Pierwszego dnia w sytuacji awaryjnej rozumiem ale teraz skoro > komunikacja zastępcza jest zapewniona to zatrzymywanie pośpiechów > jak 807 jest głupotą.

Głupota straszna! Znowu 95% podróżnych dopasowano do jakiś 5%... Tam nawet nie potrzeba, żeby tramwaje się zatrzymywały, a co dopiero wszystko co jeździ... Tam wystarczyłby autobus co 15minut, tramwaj co kilka minut to też zbytek. Więcej korzyści byłoby, gdyby tramwaj tam w ogóle nie stawał i był rzeczywiście SST... Pociecha taka, że n/ż, wiec zatrzyma się co któryś autobus, co któryś przystanek.

-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Maciej napisał(a):

> Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby > podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać > dodatkowe opóźnienia.

Min. tydzień? Optymista... :) min. miesiąc ja bym rzekł ;)

-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
Zacznijcie Łukaszu w końcu jako przewoźnik myśleć o pasażerach. Po to są przystanki na żądanie aby się zatrzymywać kiedy jest taka potrzeba.
DAWO napisał(a):

> Zacznijcie Łukaszu w końcu jako przewoźnik myśleć o pasażerach. > Po to są przystanki na żądanie aby się zatrzymywać kiedy jest taka > potrzeba.

Hehe, to po co jest 807? Tam aż tyle ludzi wysiada, że 807 nie da rady? A i masz coś do SPA Dąbie to pisz na Struga. Ja jestem tylko jednym kierowcą, który widzi głupotę w dodatkowym zatrzymywaniu pospiechów. ZDiTM zmieni rozkład to mogę się zatrzymywać i co 100 metrów, tak jak lubicie gdzie nie gdziej.
DAWO napisał(a):

> Zacznijcie [...] w końcu [...] myśleć o pasażerach.

Otóż to, zacznijcie.

Tramwaj na tym odcinku był średnio: - w dzień: co 4min - w szczycie: co 3min

Autobus będzie: - w dzień: co ~3min - w szczycie: co ~1,5min

Serio jest tam aż taka potrzeba? Dlaczego w takim razie jak przez rok torowisko było zamknięte to pośpiechy tam nie stawały? Przybyło na tym odcinku pasażerów? Rozkład 807 był chyba identyczny.

Przesadziliście po prostu i może warto się jeszcze raz nad tym spokojnie zastanowić, a nie bez sensu brnąć...
DAWO napisał(a):

> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin

SPPK w weekend nie jeździ? Bo dzisiaj po dwa wozy ze SPAK, SPAD i PKS.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
bartez napisał(a):

(...)

> SPPK w weekend nie jeździ? Bo dzisiaj po dwa wozy ze SPAK, SPAD i PKS.

Wiele wskazuje na to, że już ani weekend, ani dzień powszedni.

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
torwid napisał(a):

> Wiele wskazuje na to, że już ani weekend, ani dzień powszedni.

Zarząd po raz kolejny wbił polickiej spółeczce nożyk w plecy? Najwyraźniej zbyt ładne i nowe autobusy jeździły na 807, zielono-żółty kolor kuł w oczy i trzeba było jakoś temu zaradzić, zwłaszcza, że w PKS stawka za wozokm jest niższa. Wartym podkreślenia jest fakt, że w ostatnich mroźnych dniach SPPK i PKS to były jedyne spółki, którym nie zabrakło sprawnego taboru do obsługi wszystkich swoich zadań. Nic tylko czekać na kolejny duży mróz, może jakieś następne torowisko tramwajowe popęka (np. Potulicka) i wtedy ZDiTM może na kolanach prosić o autobusy zastępcze, a SPPK odwdzięczy się i powie Zarządowi "nie".
NWO napisał(a):

> Zarząd po raz kolejny wbił polickiej spółeczce nożyk w plecy? > Najwyraźniej zbyt ładne i nowe autobusy jeździły na 807, > zielono-żółty kolor kuł w oczy i trzeba było jakoś temu > zaradzić, zwłaszcza, że w PKS stawka za wozokm jest niższa.

Sądzę, że SPPK płakać nie będzie. Tu chodzi zapewne tylko o kwestię porozumiewania się ZDiTM z przewoźnikami, a raczej jej wywracanie.
DAWO napisał(a):

> Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin

Dzisiaj są dwa Solarisy ze SPAK 1151 i 1153 i 6 autobusów z PKS-u MAN-y: 10204, 10222, 10224, 10229 i dwie deski 10260 i 10267.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Luke_Police napisał(a):

(...)

> PKS Gryfice? (...)

Niską Setrę z Manhattanu mogą zaoferować, a na Manhattan dać którąś wycofaną ze Stera ;) A wg popołudniowych raportów PKS Szczecin jest w stanie wystawić 5 szt.

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wsad123 napisał(a):

> lukaszenko napisał(a):

> > BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje? >  > Nie wiem skąd wezmą wozy. Dąbie leży i kwiczy, PKS ostatni > wolny wóz wysłał wczoraj na 84, dzisiaj solówka na 108. Na > Klonowica też niewyjazdy, a Police nie pociągną.

Police mają wozy na styk. Myślę, że kwestię wygospodarowania wozu na zatramwaj w SPPK przesądziło niespodziewane rozsypanie się #768 zaraz po wymianie dwóch przegubów na nówki.

A tak poza tematem, to teraz jest najbardziej obrazowa sytuacja pokazująca niedobór rezerwy taborowej w spółkach takich jak SPAK czy SPAD. PKS też częściowo powyprzedawał miejskie Mercedesy po zakończeniu obsługi 807, 801 i 804 i dopóki nie uruchomią drugiej partii sprowadzonych Deskorolek z BVG, raczej nie wygospodarują żadnego autobusu MEGA na 807.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)
Luke_Police napisał(a):

> dopóki nie uruchomią drugiej partii sprowadzonych Deskorolek z BVG, raczej > nie wygospodarują żadnego autobusu MEGA na 807.

Te deskorolki to powinny być już chyba gotowe? Zarejestrowane i przemalowane już dawno. Wnętrze też chyba gotowe.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Tatra108 napisał(a):

> Ciekawe czy wszystko przejdzie Energopolowi płazem i > zapłacą surowszą karę, czy też znowu będzie wybierany w > kolejnych przetargach?

Tak z czystej ciekawości - ktoś wie jaka dokładnie firma wykonywała te spawy?
BatiX napisał(a):

> Tak z czystej ciekawości - ktoś wie jaka dokładnie firma > wykonywała te spawy?

Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu.
Jasiek napisał(a):

> Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu.

http://www.apex-roboziem.pl/

?

wysłane przez Mariusz_W

BatiX napisał(a):

> Jasiek napisał(a):

> > Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu. >  > http://www.apex-roboziem.pl/ >  > ?

Wyborcza podała, że to Taumer: http://www.taumer.com/

(Ktoś tu wspominał coś o Krakowie?)
Mariusz_W napisał(a):

> Wyborcza podała, że to Taumer: > http://www.taumer.com/ >  > (Ktoś tu wspominał coś o Krakowie?)

No cóż... Dlatego z dużą rezerwą podchodziłbym do wieszania psów na Energopolu. Ja rozumiem, że byli generalnym wykonawcą, ale jak widać pewne błędy nie wynikają z działań tej firmy i na pewno, jeśli będą wiązać się z karami, to będą one refakturowane na rzeczywistego wykonawcę.
Mariusz_W napisał(a):

> Wyborcza podała, że to Taumer: > http://www.taumer.com/

Potwierdzam. Pamiętam że pracownicy tego wykonawcy zjawiali się na miejscu pracy jako ostatni. Gdy inne ekipy już pracowały.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
BatiX napisał(a):

http://www.apex-roboziem.pl/ >  > ?

Dokładnie, samochody tej firmy widziałem na placu budowy, ale nie wiem czy na pewno spawali szyny.
Tak mnie ciekawi. Czyli przed odbiorem nie sprawdza się w żaden sposób spawów? Ktoś mógłby zobrazować co się sprawdza podczas odbioru a czego się nie sprawdza? Niezłe jaja wychodzą z tym naszym SST. Ciekaw jestem czy na Energopol zostanie nałożona jakaś kara za to? Sprawa mocno poważna z tym spawami czy raczej chuchanie na zimne?
prohaks napisał(a):

> Tak mnie ciekawi. Czyli przed odbiorem nie sprawdza się w > żaden sposób spawów?

Pewnie sprawdzali latem, a wtedy było +25 st C. Pierwszy raz od wybudowania SST pojawiły się temperatury rzędu -15 st. C i to pewnie ma duże znaczenie (dylatacje, zmiany długości szyny itp. - coś jest źle, skoro właśnie teraz spawy nie wytrzymują).

wysłane przez patryk4545 0

Jestem ciekawy gdzie teraz R/1 będzie stała jak Basen Górniczy Zamkną :E. W ogóle to nieźle ... Gratulacje !!

wysłane przez bartez 336

patryk4545 napisał(a):

> Jestem ciekawy gdzie teraz R/1 będzie stała jak Basen > Górniczy Zamkną

Potulicka?

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Mario  ?

bartez napisał(a):

> patryk4545 napisał(a):

> > Jestem ciekawy gdzie teraz R/1 będzie stała jak Basen > > Górniczy Zamkną >  > Potulicka?

Na Pomorzanach. Właśnie stał jakiś skład Tatr.

wysłane przez 333Wojtas333 15

W komunikacie napisane jest, że ruch wstrzymany w trybie natychmiastowym. Ja z kolei widzę, że ruch na SST odbywa się normalnie. Czy można się spodziewać, że zostanie przywrócona dawna maksymalna prędkość na tej trasie?

wysłane przez wsad123 6

333Wojtas333 napisał(a):

> Czy można się spodziewać, że zostanie > przywrócona dawna maksymalna prędkość na tej trasie?

Tak, jeszcze na szybko zmodernizuje się Swingi żeby mogły jeździć 120km/h.

wysłane przez 333Wojtas333 15

wsad123 napisał(a):

> Tak, jeszcze na szybko zmodernizuje się Swingi żeby mogły > jeździć 120km/h.

Jak już mają poprawiać to niech zrobią to tak, aby w przyszłości rowerzyści nie wyprzedzali mnie między Parnicą a Portem Centralnym ;)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez konjo  4

Bilety respektowane w PR - tylko okresowe (sieciówki) - jak w komunikacie? Czy wraca wszystko ze zwykłymi jednorazowymi włącznie jak w zeszłym roku?

So never mind the darkness.

wysłane przez Glemp 0

Lepiej- na całych trasach pospiesznych (oprócz F) taryfa zwykła. Niech ta awaria trwa jak najdłużej! :D

wysłane przez bartez 336

Glemp napisał(a):

> Lepiej- na całych trasach pospiesznych (oprócz F) taryfa > zwykła. Niech ta awaria trwa jak najdłużej! :D

Kto kupił wczoraj sieciówkę za całą stawkę jest na pewno dzisiaj szczęśliwy.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Glemp 0

Jest parę sposobów rozwiązania takich problemów, pod warunkiem że ZDiTM szybko zareaguje (np. przecena sieciówek na pospieszne, zwroty nadpłat, przedłużenie ważności szczęśliwym inaczej nabywcom, a potem refaktura za wszystkie miłe dla pasażerów gesty na Energopol). A cała sytuacja może przy okazji stanie się podstawą do refleksji nad sensem taryfy pospiesznej.

wysłane przez 333Wojtas333 15

Glemp napisał(a):

> Jest parę sposobów rozwiązania takich problemów, pod warunkiem > że ZDiTM szybko zareaguje (np. przecena sieciówek na pospieszne, > zwroty nadpłat, przedłużenie ważności szczęśliwym inaczej > nabywcom, a potem refaktura za wszystkie miłe dla pasażerów > gesty na Energopol). A cała sytuacja może przy okazji stanie się > podstawą do refleksji nad sensem taryfy pospiesznej.

Tylko nie wiadomo ile taki stan rzeczy potrwa, może dzień, albo kilka, ale znając Energopol kilka... No dobra, nikt chyba tego nie wie :lol:

wysłane przez bartez 336

Glemp napisał(a):

> A cała sytuacja może przy okazji stanie się > podstawą do refleksji nad sensem taryfy pospiesznej.

Refleksja będzie taka, że zlikwidują pośpiechy.

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez paki

Ja tam bym się wykłócał o zwrot nadpłaty za ten okres.

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

wysłane przez wolvo1565 24

Po 17:00 na przystanku "Dworzec Niebuszewo" ekipa montująca rozkłady na przystankach, zamontowała rozkład 8-ki, komunikat o zmianach związku z zamknięciem torowiska oraz tabliczkę objazdową 8-ki. Tempo bardzo szybkie :D

A tak to wygląda: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t34.0-12/12506605_978173575600446_1436474983_n.jpg?oh=c5184a0f9f341bfeaaa0082302c7e14f&oe=568EC5D3&__gda__=1452137980_e550fc219061ec797409125df1c0aeb4

Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o komunikacji zastępczej.

wysłane przez Mariusz_W

wolvo1565 napisał(a):

> Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych > komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o > komunikacji zastępczej.

Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mariusz_W napisał(a):

> wolvo1565 napisał(a):

> > Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych > > komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o > > komunikacji zastępczej. >  > Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.

Byłem na Bramie ok. 16:25 - 807, która akurat podjechała, miała ustawiony kierunek na Most Cłowy… Ups :) pomijam nieudolność systemu tych tablic na przystankach

wysłane przez pawelp19 −3

Mariusz_W napisał(a):

> Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.

Poważnie? O_o Kurcze naprawdę jestem wyrozumiały dla tego superhiper nowoczesnego systemu ZDiTM ale to jest sytuacja nagła wprowadzająca poważne zmiany i nie mogą przez kilka godzin ustawić tych tablic aby pokazywały prawidłowo?!

wysłane przez Mariusz_W

pawelp19 napisał(a):

> Mariusz_W napisał(a):

> > Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki. >  > Poważnie?

Owszem. Przyjechałem 7, przewijał się na dole pasek z obwieszczeniem, ale rzuciły mi się w oczy nieprawidłowe kierunki, jak i to że wjechaliśmy na tor lewy, podczas gdy tablice wskazywały nas na prawym.

wysłane przez Lutek

wolvo1565 napisał: > Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych > komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o > komunikacji zastępczej.

A nie informują o wydłużeniu linii 65 i 79.

-- Kolej żelazna potrafi być przyjazna.

Kolej żelazna potrafi być przyjazna.

wysłane przez pawelp19 −3

Chciałem zapytać w jakim celu zbudowano przystanki tramwajowe na Gdańskiej przystosowane dla autobusów skoro i tak 807 zatrzymuje się na jezdni?

wysłane przez man 128

pawelp19 napisał(a):

> Chciałem zapytać w jakim celu zbudowano przystanki > tramwajowe na Gdańskiej przystosowane dla autobusów skoro i > tak 807 zatrzymuje się na jezdni?

A jak autobusy tam będą mogły wjeżdżać, skoro na torach będą prowadzone prace?

wysłane przez wsad123 6

pawelp19 napisał(a):

> Chciałem zapytać w jakim celu zbudowano przystanki > tramwajowe na Gdańskiej przystosowane dla autobusów skoro i > tak 807 zatrzymuje się na jezdni?

Może spawy na przystankach (jeśli tam są) też są uszkodzone. Ciężko by było obsługiwać rozkopane przystanki.

wysłane przez pawelp19 −3

wsad123 napisał(a):

>  > Może spawy na przystankach (jeśli tam są) też są > uszkodzone. Ciężko by było obsługiwać rozkopane > przystanki.

No cóż o to podsumowanie fachowości tej inwestycji. Przystanki które były zrobione jako opcja rezerwowa z myślą o wszelkich awariach i "zatramwajach" same mogą być awaryjne i dlatego nie mogą być wykorzystywane przez autobusy. Jak mawia klasyk dziękuję, dobranoc ;]

wysłane przez bartez 336

pawelp19 napisał(a):

> Przystanki które były zrobione jako opcja rezerwowa z myślą o wszelkich > awariach i "zatramwajach" same mogą być awaryjne i dlatego nie > mogą być wykorzystywane przez autobusy.

Przystanek nie może być wykorzystywany przez autobusy z tego samego powodu co tramwaje czyli być może na wysokości przystanku na torowisku będą wykonywane jakieś prace naprawcze. Czy to aż tak ciężko ogarnąć?

-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Maciej 4

Całe szczęście, że nie będą wykorzystywane :P

Przynajmniej część osób nie będzie musiało w ogóle przechodzić przez ulicę, a zatrzymanie pojazdu po środku dróg powoduje, że zawsze gdy ktoś wysiada lub chce wsiąść musi pokonać którąś z nitek.

Wyjazd co 4min z każdego przystanku autobusu na lewy pas Gdańskiej też najszczęśliwsze by nie było.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez pawelp19 −3

Maciej napisał(a):

>  > Przynajmniej część osób nie będzie musiało w ogóle > przechodzić przez ulicę, a zatrzymanie pojazdu po środku dróg > powoduje, że zawsze gdy ktoś wysiada lub chce wsiąść musi > pokonać którąś z nitek. >  > Wyjazd co 4min z każdego przystanku autobusu na lewy pas Gdańskiej > też najszczęśliwsze by nie było.

W pełni się zgadzam i właśnie dlatego pytam po co były one robione? Cały buspas na Energetyków do Baltona to świetny pomysł ale na przystankach na Gdańskiej są zbędne te autobusowo-tramwajowe przystanki. Trochę OT ;)

wysłane przez kacpi1100

Gdzie mogę znaleść rozkłady jazdy linii 65 i 807? Na zditm.szczecin nie ma żadnych rozkładów dla zmienionych tras.

wysłane przez torwid  67

kacpi1100 napisał(a):

> Gdzie mogę znaleść rozkłady jazdy linii 65 i 807? Na > zditm.szczecin nie ma żadnych rozkładów dla zmienionych > tras.

O 65 się nie wypowiadam, ale 807 zrobiłem kilka kółek i rozkłady znajdziesz na każdym przystanku :D

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez torwid  67

kacpi1100 napisał(a):

> Gdzie mogę znaleść rozkłady jazdy linii 65 i 807? Na > zditm.szczecin nie ma żadnych rozkładów dla zmienionych > tras.

Na stronie ZDiTM są już aktualne rozkłady 7, 8 i 807. Ubawiło mnie optymistyczne założenie, że linia w Wielkanoc nie kursuje. Bo ja obserwowałem postęp prac i obecne kłopoty, to nie byłbym taki pewien... ;)

-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...

wysłane przez Lutek

Dziś o godzinie 19:30 na Matejki widziałem skład Moderusów z napisem na wyświetlaczu: 2 Zjazd do zajezdni Golęcin.

Kolej żelazna potrafi być przyjazna.

wysłane przez wolvo1565 24

Lutek napisał(a):

> Dziś o godzinie 19:30 na Matejki widziałem skład > Moderusów z napisem na wyświetlaczu: 2 Zjazd do zajezdni > Golęcin.

To są planowe kursy 2-ki w niedzielę i święta. Startują z Pomorzan, jadą trasą 3-ki do Dworca Niebuszewo, a stamtąd wykonują zjazd do zajezdni Golęcin. Wykonywane są 3 takie kursy.