Forum
Ulice Gdańska i Energetyków bez tramwajów
wysłane przez Tatra108 10
-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez lukaszenko 16
> Ciekawe czy wszystko przejdzie Energopolowi płazem i > zapłacą surowszą karę, czy też znowu będzie wybierany w > kolejnych przetargach? Nie sposób skomentować tego bez > użycia pewnych epitetów, jednak pewne osoby miały prorocze > widzenie, że bardzo szybko torowisko zamkną.
Ja dziwię się że ta firma nie ma wstydu startować w każdym możliwym przetargu wiedząc, że nie podołają zadaniu. Dobrze że remont Pogodna wygrała krakowska firma... BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?
wysłane przez Tatra108 10
> BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?
Chyba tak, dzisiaj na Jaśminową żaden tramwaj nie zajechał koło godziny 14. Stałem nie tylko ja, spora grupka ludzi (ok. 30 chętnych pasażerów).
-- #2000 to nie autobus, to Królowa Hybryda
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez bartez 336
> Ja dziwię się że ta firma nie ma wstydu startować w każdym > możliwym przetargu wiedząc, że nie podołają zadaniu.
Przecież oni z tego utrzymują się na rynku to co mają się wstydzić - za to nie płacą. A poza tym to skąd na początku mieli wiedzieć, że nie dadzą rady? :lol:
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez wsad123 6
> BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje?
Nie wiem skąd wezmą wozy. Dąbie leży i kwiczy, PKS ostatni wolny wóz wysłał wczoraj na 84, dzisiaj solówka na 108. Na Klonowica też niewyjazdy, a Police nie pociągną.
wysłane przez Tatra108 10
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja
wysłane przez Luke_Police 163
> Może MZK Stargard nas wspomoże swoimi rezerwami ;-) A na > poważnie to uwierzę prędzej w pomoc ze strony PKS-u Gryfice, tak > jak było to w 2008 roku.
MZK Stargard ma bodajże 3 autobusy w zapasie w stosunku do uruchomienia taboru na swoich liniach w dzień powszedni szkolny.
PKS Gryfice? Tam tabor może jakiś jest, ale niekoniecznie miejski (Mercedesy O303, Renault Tracer, Setry S215, Autosany H10), ale w niektórych placówkach terenowych (Łobez, Świdwin) kierowców brakuje. Jakieś autobusy miejskie niby mają (Neoplany N4xxx, Mercedesa O405, Autosany A1010M), ale nie sądzę, aby były wolne. Proponuję zatrudnić jakiś miejski autobus z firmy Olibus pana Modzelewskiego z Goleniowa, jakieś niskopodłogowe Setry BER-Transu z Widuchowej (albo Mercedesa O405G), miejskie Neoplany z ZKM Wałcz i może jakiś autobus z KM Szczecinek lub KM Kołobrzeg. Byłaby to najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez bartez 336
> Byłaby to > najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na > razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w > związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.
ZDiTM teoretycznie na 08.04.2008 jak i na teraz jest przygotowany, bo wtedy były rozkłady na wypadek protestów motorniczych, a obecnie to linia 807 zakończyła funkcjonowanie zaledwie kilka miesięcy temu.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Luke_Police 163
> ZDiTM teoretycznie na 08.04.2008 jak i na teraz jest przygotowany, bo > wtedy były rozkłady na wypadek protestów motorniczych, a obecnie to > linia 807 zakończyła funkcjonowanie zaledwie kilka miesięcy temu.
Tu nie chodzi o rozkład jazdy tylko o dostępny tabor. 8 lat temu jednak przewoźnicy (SPAK, SPAD, SPPK, PKS Szczecin, PKS Gryfice) byli z wyprzedzeniem kilku dni (albo nawet tygodni) poinformowani i przygotowani do wystawienia autobusów na wypadek braku obsługi tras tramwajowych. Obecnie sytuacja jest zupełnie odmienna.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez bartez 336
> Tu nie chodzi o rozkład jazdy tylko o dostępny tabor.
Dlatego napisałem, że teoretycznie ZDiTM jest gotowy, a nie przewoźnicy ;)
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez DAWO
wysłane przez MlodyS53 78
> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin
A na sobotę i niedzielę 9,10?
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Jasiek 36
> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin
Skoro mamy 8 autobusów 807 w dzień powszedni co daje częstotliwość co 4 minuty w szczycie, bo obieg łącznie z przerwą około 32 minuty, to po co spowalniacie pospiechy i każecie zatrzymywać się im na przystankach tramwajowych. Bo przecież rozkłady nie zostaną zmienione, jak zawsze.
wysłane przez MlodyS53 78
> Skoro mamy 8 autobusów 807 w dzień powszedni co daje częstotliwość > co 4 minuty w szczycie, bo obieg łącznie z przerwą około 32 minuty, > to po co spowalniacie pospiechy i każecie zatrzymywać się im na > przystankach tramwajowych. Bo przecież rozkłady nie zostaną > zmienione, jak zawsze.
Jaśko. Gdybyś popaczal na tabliczkę na słupku stwierdził byś takt 6 minut.
Pośpiechy po to aby ludziom było wygodniej.
--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Maciej 4
> Jaśko. Gdybyś popaczal na tabliczkę na słupku stwierdził byś takt > 6 minut.
W szczycie co 4.
> Pośpiechy po to aby ludziom było wygodniej.
Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać dodatkowe opóźnienia.
Pierwszego dnia w sytuacji awaryjnej rozumiem ale teraz skoro komunikacja zastępcza jest zapewniona to zatrzymywanie pośpiechów jak 807 jest głupotą.
wysłane przez Michal 2
> Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby > podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać > dodatkowe opóźnienia. > > Pierwszego dnia w sytuacji awaryjnej rozumiem ale teraz skoro > komunikacja zastępcza jest zapewniona to zatrzymywanie pośpiechów > jak 807 jest głupotą.
Głupota straszna! Znowu 95% podróżnych dopasowano do jakiś 5%... Tam nawet nie potrzeba, żeby tramwaje się zatrzymywały, a co dopiero wszystko co jeździ... Tam wystarczyłby autobus co 15minut, tramwaj co kilka minut to też zbytek. Więcej korzyści byłoby, gdyby tramwaj tam w ogóle nie stawał i był rzeczywiście SST... Pociecha taka, że n/ż, wiec zatrzyma się co któryś autobus, co któryś przystanek.
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
wysłane przez Cezar007 2
> Powiedz to osobom które kupiły sieciówki na pośpiechy, aby > podróżować szybciej, a teraz przez min. tydzień będą łapać > dodatkowe opóźnienia.
Min. tydzień? Optymista... :) min. miesiąc ja bym rzekł ;)
-- Abstrahując od altruistycznych sofizmatów metafizycznemu pietyzmu, konkluduję iż postulat Twój jest w swej mierze niezwykle sugestywny, a mówiąc prościej Twoja propandygnacyjna deglomeracyjna załamuje się w punkcie adekwatnej symbiozy.
Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
wysłane przez DAWO
wysłane przez Jasiek 36
> Zacznijcie Łukaszu w końcu jako przewoźnik myśleć o pasażerach. > Po to są przystanki na żądanie aby się zatrzymywać kiedy jest taka > potrzeba.
Hehe, to po co jest 807? Tam aż tyle ludzi wysiada, że 807 nie da rady? A i masz coś do SPA Dąbie to pisz na Struga. Ja jestem tylko jednym kierowcą, który widzi głupotę w dodatkowym zatrzymywaniu pospiechów. ZDiTM zmieni rozkład to mogę się zatrzymywać i co 100 metrów, tak jak lubicie gdzie nie gdziej.
wysłane przez Maciej 4
> Zacznijcie [...] w końcu [...] myśleć o pasażerach.
Otóż to, zacznijcie.
Tramwaj na tym odcinku był średnio: - w dzień: co 4min - w szczycie: co 3min
Autobus będzie: - w dzień: co ~3min - w szczycie: co ~1,5min
Serio jest tam aż taka potrzeba? Dlaczego w takim razie jak przez rok torowisko było zamknięte to pośpiechy tam nie stawały? Przybyło na tym odcinku pasażerów? Rozkład 807 był chyba identyczny.
Przesadziliście po prostu i może warto się jeszcze raz nad tym spokojnie zastanowić, a nie bez sensu brnąć...
wysłane przez bartez 336
> Obsługa na jutro: 2 x SPAK, 2 x SPAD, 2 x SPPK > Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin
SPPK w weekend nie jeździ? Bo dzisiaj po dwa wozy ze SPAK, SPAD i PKS.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez torwid 67
(...)
> SPPK w weekend nie jeździ? Bo dzisiaj po dwa wozy ze SPAK, SPAD i PKS.
Wiele wskazuje na to, że już ani weekend, ani dzień powszedni.
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez NWO
> Wiele wskazuje na to, że już ani weekend, ani dzień powszedni.
Zarząd po raz kolejny wbił polickiej spółeczce nożyk w plecy? Najwyraźniej zbyt ładne i nowe autobusy jeździły na 807, zielono-żółty kolor kuł w oczy i trzeba było jakoś temu zaradzić, zwłaszcza, że w PKS stawka za wozokm jest niższa. Wartym podkreślenia jest fakt, że w ostatnich mroźnych dniach SPPK i PKS to były jedyne spółki, którym nie zabrakło sprawnego taboru do obsługi wszystkich swoich zadań. Nic tylko czekać na kolejny duży mróz, może jakieś następne torowisko tramwajowe popęka (np. Potulicka) i wtedy ZDiTM może na kolanach prosić o autobusy zastępcze, a SPPK odwdzięczy się i powie Zarządowi "nie".
wysłane przez Jasiek 36
> Zarząd po raz kolejny wbił polickiej spółeczce nożyk w plecy? > Najwyraźniej zbyt ładne i nowe autobusy jeździły na 807, > zielono-żółty kolor kuł w oczy i trzeba było jakoś temu > zaradzić, zwłaszcza, że w PKS stawka za wozokm jest niższa.
Sądzę, że SPPK płakać nie będzie. Tu chodzi zapewne tylko o kwestię porozumiewania się ZDiTM z przewoźnikami, a raczej jej wywracanie.
wysłane przez bartez 336
> Obsługa na dzień powszedni: 2 x SPAK, 2 x SPPK, 4 x PKS Szczecin
Dzisiaj są dwa Solarisy ze SPAK 1151 i 1153 i 6 autobusów z PKS-u MAN-y: 10204, 10222, 10224, 10229 i dwie deski 10260 i 10267.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez torwid 67
(...)
> PKS Gryfice? (...)
Niską Setrę z Manhattanu mogą zaoferować, a na Manhattan dać którąś wycofaną ze Stera ;) A wg popołudniowych raportów PKS Szczecin jest w stanie wystawić 5 szt.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Luke_Police 163
> lukaszenko napisał(a):
> > BTW: Rozumiem że taka organizacja już funkcjonuje? > > Nie wiem skąd wezmą wozy. Dąbie leży i kwiczy, PKS ostatni > wolny wóz wysłał wczoraj na 84, dzisiaj solówka na 108. Na > Klonowica też niewyjazdy, a Police nie pociągną.
Police mają wozy na styk. Myślę, że kwestię wygospodarowania wozu na zatramwaj w SPPK przesądziło niespodziewane rozsypanie się #768 zaraz po wymianie dwóch przegubów na nówki.
A tak poza tematem, to teraz jest najbardziej obrazowa sytuacja pokazująca niedobór rezerwy taborowej w spółkach takich jak SPAK czy SPAD. PKS też częściowo powyprzedawał miejskie Mercedesy po zakończeniu obsługi 807, 801 i 804 i dopóki nie uruchomią drugiej partii sprowadzonych Deskorolek z BVG, raczej nie wygospodarują żadnego autobusu MEGA na 807.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez bartez 336
> dopóki nie uruchomią drugiej partii sprowadzonych Deskorolek z BVG, raczej > nie wygospodarują żadnego autobusu MEGA na 807.
Te deskorolki to powinny być już chyba gotowe? Zarejestrowane i przemalowane już dawno. Wnętrze też chyba gotowe.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez BatiX 14
> Ciekawe czy wszystko przejdzie Energopolowi płazem i > zapłacą surowszą karę, czy też znowu będzie wybierany w > kolejnych przetargach?
Tak z czystej ciekawości - ktoś wie jaka dokładnie firma wykonywała te spawy?
wysłane przez Jasiek 36
> Tak z czystej ciekawości - ktoś wie jaka dokładnie firma > wykonywała te spawy?
Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu.
wysłane przez BatiX 14
> Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu.
http://www.apex-roboziem.pl/
?
wysłane przez Mariusz_W
> Jasiek napisał(a):
> > Jak dobrze pamiętam to jakiś podwykonawca ze Stargardu. > > http://www.apex-roboziem.pl/ > > ?
Wyborcza podała, że to Taumer: http://www.taumer.com/
(Ktoś tu wspominał coś o Krakowie?)
wysłane przez BatiX 14
> Wyborcza podała, że to Taumer: > http://www.taumer.com/ > > (Ktoś tu wspominał coś o Krakowie?)
No cóż... Dlatego z dużą rezerwą podchodziłbym do wieszania psów na Energopolu. Ja rozumiem, że byli generalnym wykonawcą, ale jak widać pewne błędy nie wynikają z działań tej firmy i na pewno, jeśli będą wiązać się z karami, to będą one refakturowane na rzeczywistego wykonawcę.
wysłane przez MlodyS53 78
> Wyborcza podała, że to Taumer: > http://www.taumer.com/
Potwierdzam. Pamiętam że pracownicy tego wykonawcy zjawiali się na miejscu pracy jako ostatni. Gdy inne ekipy już pracowały.
--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Jasiek 36
> http://www.apex-roboziem.pl/ > > ?
Dokładnie, samochody tej firmy widziałem na placu budowy, ale nie wiem czy na pewno spawali szyny.
wysłane przez prohaks
wysłane przez NWO
> Tak mnie ciekawi. Czyli przed odbiorem nie sprawdza się w > żaden sposób spawów?
Pewnie sprawdzali latem, a wtedy było +25 st C. Pierwszy raz od wybudowania SST pojawiły się temperatury rzędu -15 st. C i to pewnie ma duże znaczenie (dylatacje, zmiany długości szyny itp. - coś jest źle, skoro właśnie teraz spawy nie wytrzymują).
wysłane przez patryk4545 0
wysłane przez bartez 336
> Jestem ciekawy gdzie teraz R/1 będzie stała jak Basen > Górniczy Zamkną
Potulicka?
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Mario ?
> patryk4545 napisał(a):
> > Jestem ciekawy gdzie teraz R/1 będzie stała jak Basen > > Górniczy Zamkną > > Potulicka?
Na Pomorzanach. Właśnie stał jakiś skład Tatr.
wysłane przez 333Wojtas333 15
wysłane przez wsad123 6
> Czy można się spodziewać, że zostanie > przywrócona dawna maksymalna prędkość na tej trasie?
Tak, jeszcze na szybko zmodernizuje się Swingi żeby mogły jeździć 120km/h.
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Tak, jeszcze na szybko zmodernizuje się Swingi żeby mogły > jeździć 120km/h.
Jak już mają poprawiać to niech zrobią to tak, aby w przyszłości rowerzyści nie wyprzedzali mnie między Parnicą a Portem Centralnym ;)
wysłane przez Glemp 0
wysłane przez bartez 336
> Lepiej- na całych trasach pospiesznych (oprócz F) taryfa > zwykła. Niech ta awaria trwa jak najdłużej! :D
Kto kupił wczoraj sieciówkę za całą stawkę jest na pewno dzisiaj szczęśliwy.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Glemp 0
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Jest parę sposobów rozwiązania takich problemów, pod warunkiem > że ZDiTM szybko zareaguje (np. przecena sieciówek na pospieszne, > zwroty nadpłat, przedłużenie ważności szczęśliwym inaczej > nabywcom, a potem refaktura za wszystkie miłe dla pasażerów > gesty na Energopol). A cała sytuacja może przy okazji stanie się > podstawą do refleksji nad sensem taryfy pospiesznej.
Tylko nie wiadomo ile taki stan rzeczy potrwa, może dzień, albo kilka, ale znając Energopol kilka... No dobra, nikt chyba tego nie wie :lol:
wysłane przez bartez 336
> A cała sytuacja może przy okazji stanie się > podstawą do refleksji nad sensem taryfy pospiesznej.
Refleksja będzie taka, że zlikwidują pośpiechy.
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez paki
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
A tak to wygląda: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t34.0-12/12506605_978173575600446_1436474983_n.jpg?oh=c5184a0f9f341bfeaaa0082302c7e14f&oe=568EC5D3&__gda__=1452137980_e550fc219061ec797409125df1c0aeb4
Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o komunikacji zastępczej.
wysłane przez Mariusz_W
> Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych > komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o > komunikacji zastępczej.
Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> wolvo1565 napisał(a):
> > Tablice GMV informują o zmianach w dwóch osobnych > > komunikatach, pierwszy o zmianie trasy tramwajów, a drugi o > > komunikacji zastępczej. > > Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.
Byłem na Bramie ok. 16:25 - 807, która akurat podjechała, miała ustawiony kierunek na Most Cłowy… Ups :) pomijam nieudolność systemu tych tablic na przystankach
wysłane przez pawelp19 −3
> Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki.
Poważnie? O_o Kurcze naprawdę jestem wyrozumiały dla tego superhiper nowoczesnego systemu ZDiTM ale to jest sytuacja nagła wprowadzająca poważne zmiany i nie mogą przez kilka godzin ustawić tych tablic aby pokazywały prawidłowo?!
wysłane przez Mariusz_W
> Mariusz_W napisał(a):
> > Ok. 17:45 na Bramie Portowej tablice - te na peronach > > najbliżej samej Bramy - w dalszym ciągu pokazywały > > Turkusową i Basen Górniczy jako kierunki. > > Poważnie?
Owszem. Przyjechałem 7, przewijał się na dole pasek z obwieszczeniem, ale rzuciły mi się w oczy nieprawidłowe kierunki, jak i to że wjechaliśmy na tor lewy, podczas gdy tablice wskazywały nas na prawym.
wysłane przez Lutek
A nie informują o wydłużeniu linii 65 i 79.
-- Kolej żelazna potrafi być przyjazna.
Kolej żelazna potrafi być przyjazna.
wysłane przez pawelp19 −3
wysłane przez man 128
> Chciałem zapytać w jakim celu zbudowano przystanki > tramwajowe na Gdańskiej przystosowane dla autobusów skoro i > tak 807 zatrzymuje się na jezdni?
A jak autobusy tam będą mogły wjeżdżać, skoro na torach będą prowadzone prace?
wysłane przez wsad123 6
> Chciałem zapytać w jakim celu zbudowano przystanki > tramwajowe na Gdańskiej przystosowane dla autobusów skoro i > tak 807 zatrzymuje się na jezdni?
Może spawy na przystankach (jeśli tam są) też są uszkodzone. Ciężko by było obsługiwać rozkopane przystanki.
wysłane przez pawelp19 −3
> > Może spawy na przystankach (jeśli tam są) też są > uszkodzone. Ciężko by było obsługiwać rozkopane > przystanki.
No cóż o to podsumowanie fachowości tej inwestycji. Przystanki które były zrobione jako opcja rezerwowa z myślą o wszelkich awariach i "zatramwajach" same mogą być awaryjne i dlatego nie mogą być wykorzystywane przez autobusy. Jak mawia klasyk dziękuję, dobranoc ;]
wysłane przez bartez 336
> Przystanki które były zrobione jako opcja rezerwowa z myślą o wszelkich > awariach i "zatramwajach" same mogą być awaryjne i dlatego nie > mogą być wykorzystywane przez autobusy.
Przystanek nie może być wykorzystywany przez autobusy z tego samego powodu co tramwaje czyli być może na wysokości przystanku na torowisku będą wykonywane jakieś prace naprawcze. Czy to aż tak ciężko ogarnąć?
-- "W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D
wysłane przez Maciej 4
Przynajmniej część osób nie będzie musiało w ogóle przechodzić przez ulicę, a zatrzymanie pojazdu po środku dróg powoduje, że zawsze gdy ktoś wysiada lub chce wsiąść musi pokonać którąś z nitek.
Wyjazd co 4min z każdego przystanku autobusu na lewy pas Gdańskiej też najszczęśliwsze by nie było.
wysłane przez pawelp19 −3
> > Przynajmniej część osób nie będzie musiało w ogóle > przechodzić przez ulicę, a zatrzymanie pojazdu po środku dróg > powoduje, że zawsze gdy ktoś wysiada lub chce wsiąść musi > pokonać którąś z nitek. > > Wyjazd co 4min z każdego przystanku autobusu na lewy pas Gdańskiej > też najszczęśliwsze by nie było.
W pełni się zgadzam i właśnie dlatego pytam po co były one robione? Cały buspas na Energetyków do Baltona to świetny pomysł ale na przystankach na Gdańskiej są zbędne te autobusowo-tramwajowe przystanki. Trochę OT ;)
wysłane przez kacpi1100
wysłane przez torwid 67
> Gdzie mogę znaleść rozkłady jazdy linii 65 i 807? Na > zditm.szczecin nie ma żadnych rozkładów dla zmienionych > tras.
O 65 się nie wypowiadam, ale 807 zrobiłem kilka kółek i rozkłady znajdziesz na każdym przystanku :D
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez torwid 67
> Gdzie mogę znaleść rozkłady jazdy linii 65 i 807? Na > zditm.szczecin nie ma żadnych rozkładów dla zmienionych > tras.
Na stronie ZDiTM są już aktualne rozkłady 7, 8 i 807. Ubawiło mnie optymistyczne założenie, że linia w Wielkanoc nie kursuje. Bo ja obserwowałem postęp prac i obecne kłopoty, to nie byłbym taki pewien... ;)
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Lutek
Kolej żelazna potrafi być przyjazna.
wysłane przez wolvo1565 24
> Dziś o godzinie 19:30 na Matejki widziałem skład > Moderusów z napisem na wyświetlaczu: 2 Zjazd do zajezdni > Golęcin.
To są planowe kursy 2-ki w niedzielę i święta. Startują z Pomorzan, jadą trasą 3-ki do Dworca Niebuszewo, a stamtąd wykonują zjazd do zajezdni Golęcin. Wykonywane są 3 takie kursy.