Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Ulice Gdańska i Energetyków bez tramwajów
Ze względów bezpieczeństwa pasażerów w trybie natychmiastowym do odwołania wyłączone zostanie torowisko na ulicach Gdańskiej i Energetyków.
wysłane przez Luke_Police 163
Tatra108 napisał(a):
> Może MZK Stargard nas wspomoże swoimi rezerwami ;-) A na > poważnie to uwierzę prędzej w pomoc ze strony PKS-u Gryfice, tak > jak było to w 2008 roku.
MZK Stargard ma bodajże 3 autobusy w zapasie w stosunku do uruchomienia taboru na swoich liniach w dzień powszedni szkolny.
PKS Gryfice? Tam tabor może jakiś jest, ale niekoniecznie miejski (Mercedesy O303, Renault Tracer, Setry S215, Autosany H10), ale w niektórych placówkach terenowych (Łobez, Świdwin) kierowców brakuje. Jakieś autobusy miejskie niby mają (Neoplany N4xxx, Mercedesa O405, Autosany A1010M), ale nie sądzę, aby były wolne. Proponuję zatrudnić jakiś miejski autobus z firmy Olibus pana Modzelewskiego z Goleniowa, jakieś niskopodłogowe Setry BER-Transu z Widuchowej (albo Mercedesa O405G), miejskie Neoplany z ZKM Wałcz i może jakiś autobus z KM Szczecinek lub KM Kołobrzeg. Byłaby to najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.
-- Technik serwisu :)
> Może MZK Stargard nas wspomoże swoimi rezerwami ;-) A na > poważnie to uwierzę prędzej w pomoc ze strony PKS-u Gryfice, tak > jak było to w 2008 roku.
MZK Stargard ma bodajże 3 autobusy w zapasie w stosunku do uruchomienia taboru na swoich liniach w dzień powszedni szkolny.
PKS Gryfice? Tam tabor może jakiś jest, ale niekoniecznie miejski (Mercedesy O303, Renault Tracer, Setry S215, Autosany H10), ale w niektórych placówkach terenowych (Łobez, Świdwin) kierowców brakuje. Jakieś autobusy miejskie niby mają (Neoplany N4xxx, Mercedesa O405, Autosany A1010M), ale nie sądzę, aby były wolne. Proponuję zatrudnić jakiś miejski autobus z firmy Olibus pana Modzelewskiego z Goleniowa, jakieś niskopodłogowe Setry BER-Transu z Widuchowej (albo Mercedesa O405G), miejskie Neoplany z ZKM Wałcz i może jakiś autobus z KM Szczecinek lub KM Kołobrzeg. Byłaby to najciekawsza komunikacja zastępcza w historii Szczecina. Jak na razie nic jeszcze nie przebiło komunikacji w dniu 8 kwietnia 2008 w związku z brakiem energii elektrycznej w Szczecinie.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)