Forum
121 do Sławoszewa
wysłane przez Czarny87
wysłane przez Luke_Police 163
> Jakby tak łaskawcy wysupłali parę groszy to mogła by być > linia okrężna przez Bartoszewo i dalej do Głębokiego...
Poczekaj kilka miesięcy, a w Bartoszewie też zobaczysz autobus komunikacji miejskiej ;)
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez lukaszenko 16
> Poczekaj kilka miesięcy, a w Bartoszewie też zobaczysz > autobus komunikacji miejskiej ;)
Czyżby wjazdy kieszeniowe 103 lub 106 do wioski?
wysłane przez Mati524
> Czyżby wjazdy kieszeniowe 103 lub 106 do wioski?
103. Przecież podjazdy tam 106 by były kompletnie nielogiczne.
Pozdrawiam :)
wysłane przez lukaszenko 16
> 103. Przecież podjazdy tam 106 by były kompletnie nielogiczne.
A mało to nielogicznych rzeczy w naszej komunikacji?
wysłane przez Ferrix 8
> Jakby tak łaskawcy wysupłali parę groszy to mogła by być > linia okrężna przez Bartoszewo i dalej do Głębokiego...
Ale pomiędzy Sławoszewem a Bartoszewem jest nieprzekraczalna linia zwana granicą gminy.
-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...
STMKŻ
wysłane przez torwid 67
> Ale pomiędzy Sławoszewem a Bartoszewem jest nieprzekraczalna > linia zwana granicą gminy.
Dokładnie. Linią 121 to przede wszystkim zapewnienie komunikacji na terenie gminy Dobra, której jej nie miała i nie sądzę, by Police chciały się dołożyć do jej wydłużenia.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
wysłane przez Ferrix 8
> Linią 121 to przede wszystkim zapewnienie > komunikacji na terenie gminy Dobra, której jej nie miała i nie > sądzę, by Police chciały się dołożyć do jej wydłużenia.
To tak samo jak nie ma żadnej linii łączącej Dołuje oraz Mierzyn ze Stobnem (gminy Dobra i Kołbaskowo odpowiednio).
-- Szczecin /ZP, okolice MTiK...
STMKŻ
wysłane przez Luke_Police 163
> To tak samo jak nie ma żadnej linii łączącej Dołuje oraz > Mierzyn ze Stobnem (gminy Dobra i Kołbaskowo odpowiednio).
Ale kiedyś, zanim uruchomiono 88 i zanim gmina Dobra podpisała umowę z ZDiTM, taka linia była. Co prawda 2 kursy na dzień, a w ostatnim roku funkcjonowania były 3 kursy dziennie, ale coś takiego istniało. Autobus jeździł na trasie Szczecin - Przylep - Stobno - Dołuje - Kościno - Dołuje - Wąwelnica. Potem dołożono kursy w międzyszczycie na odcinku Szczecin - Stobno i linię zamiast dużego autobusu obsługiwał Fiat Ducato. Po uruchomieniu linii 88, PKS zrezygnował z obsługi Stobna i 3 najdłuższe kursy (te do Kościna i Wąwelnicy) przetrasowano przez Mierzyn i Skarbimierzyce i początkowo wcielono w rozkład linii 6, a później przedłużono do Bezrzecza jako linia 7, do której dołożono też przewozy szkolne funkcjonujące na trasie Kościno - Bezrzecze i Kościno - Stolec. Historia obecnych linii 122 i 123 jest nieco ciekawsza niż napisano w encyklopedii, gdyż nie były to linie, które powstały z niczego, ale bazowały na wcześniejszych połączeniach w gminie Dobra, które wykonywał PKS Szczecin.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)
wysłane przez Michal 2
> Ale pomiędzy Sławoszewem a Bartoszewem jest nieprzekraczalna > linia zwana granicą gminy.
Co ciekawe, jeszcze kilkanaście lat temu dojazd do Sławoszewa był możliwy tylko od strony Bartoszewa. Jeśli taka linia miałaby wtedy powstać musiałaby jechać przez Głębokie. Lepiej! Istniała tylko jedna droga łącząca dwie strony powiatu polickiego. Nie było możliwości, aby dojechać ze stolicy powiatu Polic do Dobrej lub Kołbaskowa bez wyjazdu poza granice powiatu, chyba, że przez Dobieszczyn, co byłoby absurdalne :D
-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...