Forum

Duże utrudnienia w rejonie placu Rodła

W związku z rozpoczęciem kolejnego etapu przebudowy torowisk tramwajowych w rejonie placu Rodła 16 czerwca (dla linii nocnych od nocy 16/17 czerwca) na okres około dwóch tygodni wprowadzone zostaną zmiany w kursowaniu linii autobusowych.

wysłane przez Ferrix 8

Nie bardzo rozumiem powodu likwidacji przystanku linii 87 „PŻP” w kierunku Podbórza? Nic nie ma o zmianie trasy.

STMKŻ
Ferrix napisał(a):
Nie bardzo rozumiem powodu likwidacji przystanku linii 87 „PŻP” w kierunku Podbórza? Nic nie ma o zmianie trasy.

Usprawnienie przejazdu przez pl. Żołnierza.
6
MQ napisał(a):
Usprawnienie przejazdu przez pl. Żołnierza.

CUD !!!

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
1
MQ napisał(a):
Usprawnienie przejazdu przez pl. Żołnierza.

Szkoda , że z „B” nikt nie wpadł na podobny pomysł. Od Bramy Portowej będzie trzeba stać w korku na prawym pasie, żeby po chwili wrócić na środkowy. Wystarczyłoby przenieść przystanek „B” na tymczasowy dla „C” , a oprócz pozornie szybszego przejazdu można zyskać możliwość ominięcia zatoru przez czterokrotny skręt w lewo na Pl.Żołnierza
2
torro_zs napisał(a):
Szkoda , że z „B” nikt nie wpadł na podobny pomysł. Od Bramy Portowej będzie trzeba stać w korku na prawym pasie, żeby po chwili wrócić na środkowy. Wystarczyłoby przenieść przystanek „B” na tymczasowy dla „C” , a oprócz pozornie szybszego przejazdu można zyskać możliwość ominięcia zatoru przez czterokrotny skręt w lewo na Pl.Żołnierza

Lokalizacja przystanku wynika z faktu, że podstawowa trasa objazdu dla linii B przebiega wzdłuż al. Kwiatowej. Trasa przez ul. Małopolską jest dopuszczalna jako alternatywa. W tym momencie trudno określić, czy bardziej zakorkowany będzie lewoskręt przy Bramie Królewskiej, czy ul. Małopolska. Na Małopolskiej z pewnością będzie dużo zagubionych kierowców, „zaskoczonych” barierami i szukających objazdu. Do tego wyjazd z Małopolskiej jest mało wdzięczny. Ale jeśli okaże się, że przez Małopolską jedzie się płynniej, zawsze można wprowadzić zmianę.
2
Dzisiejszy dzień pokazał, że decyzja o zlokalizowaniu przystanku przed pl. Żołnierza była słuszna. Małopolska od wczesnych godzin popołudniowych jest zablokowana przez zagubione owieczki. 812 zupełnie się rozregulowało. C w popołudniowym szczycie na sam przejazd przez Małopolską traciło około 10 minut. Na Wyzwolenia można było spotkać kolejkę 4–5 autobusów próbujących skręcić w Małopolską. A mamy dzień z mniejszym ruchem i można się spodziewać, że w poniedziałek kataklizm będzie większy.
4

wysłane przez RadzioNBSZ

Zastanawiam się, jak to będzie za 2 tygodnie? Podsłuchałem ostatnio jak rozmawiało dwóch motorniczych - że 6 będzie połączona z 12, a 2 będzie jechać tylko do Placu Rodła. Dalej nie słyszałem bo telefon zadzwonił... Nie wiem czy ktoś o tym Coś słyszał? Czy to jakieś wymyślanie.

Wie ktoś coś?
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez N236 0

RadzioNBSZ napisał(a):
Zastanawiam się, jak to będzie za 2 tygodnie? Podsłuchałem ostatnio jak rozmawiało dwóch motorniczych - że 6 będzie połączona z 12, a 2 będzie jechać tylko do Placu Rodła. Dalej nie słyszałem bo telefon zadzwonił... Nie wiem czy ktoś o tym Coś słyszał? Czy to jakieś wymyślanie.

Wie ktoś coś?

Nie wiem, ale biorąc pod uwagę, że może nadszedł czas oddania 3/4 pl. Rodła to jest to jak najbardziej logiczne. Byłaby najdłuższa linia tramwajowa w Szczecinie.
2

wysłane przez t105n  49

Problem w tym, że są różne potoki pasażerskie do Gocławia i do Pomorzan. Nieprzypadkowo w normalnym układzie "12" ma szczyt co 6 minut.
Chyba że będzie wspomagająca szczytówka z Pomorzan do Rodła.
1

wysłane przez Pepe 235

t105n napisał(a):
Problem w tym, że są różne potoki pasażerskie do Gocławia i do Pomorzan. Nieprzypadkowo w normalnym układzie "12" ma szczyt co 6 minut.
Chyba że będzie wspomagająca szczytówka z Pomorzan do Rodła.

11 na normalnej trasie + 12 do Rodła = wakacje od 27.06.
1

wysłane przez maciekos95 3

Pepe napisał(a):
11 na normalnej trasie + 12 do Rodła = wakacje od 27.06.

A jak 6? Tak jak teraz?
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez N236 0

maciekos95 napisał(a):
A jak 6? Tak jak teraz?

Jeżeli by zostawili 6 jak teraz to sorry, ale byłaby to kolejna indolencja ZDiTM. Myślę, że w końcu będzie wykorzystany skręt powrotny na Wyszyńskiego/Nabrzeże. Podejrzewam tylko, że będzie konieczne dodanie jednej brygady.

wysłane przez Arek Dynamo 0

Pepe napisał(a):
11 na normalnej trasie + 12 do Rodła = wakacje od 27.06.

A co w takim razie z liniami 1,2 i 5? Też powrócą na swoje stałe trasy (pomijając dwójkę ze względu na remonty pomiędzy Rodła a Kołłątaja)

wysłane przez t105n  49

Arek Dynamo napisał(a):
A co w takim razie z liniami 1,2 i 5? Też powrócą na swoje stałe trasy (pomijając dwójkę ze względu na remonty pomiędzy Rodła a Kołłątaja)

"5" z pewnością wróci, bo niby czemu nie może.
Obstawiam, że "1" z Rodła do pl. Żołnierza przez Wyzwolenia, bo "Filharmonia" może być zajęta na postoje wyrównawcze "2", "12" i być może "10".
1

wysłane przez RadzioNBSZ

t105n napisał(a):
"5" z pewnością wróci, bo niby czemu nie może.
Obstawiam, że "1" z Rodła do pl. Żołnierza przez Wyzwolenia, bo "Filharmonia" może być zajęta na postoje wyrównawcze "2", "12" i być może "10".

Ja myślę, że 1,5,11 wrócą na swoje trasy.

2 i może 10 będą miały postoje na pl. Rodła na przystanku w strone Niebuszewa.

6 tak jak podsłuchałem bedzie jechala pewnie na Pomorzany przez Filharmonie.

I może aby obsłużyć potoki 12 bedzie szczytowo jeździć do placu Rodła. Skreci następnie w prawo i na pl. Żołnierza Polskiego gdzie będzie miała postój.
1