Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jego dni są już policzone...
wysłane przez MAN756 23
Woox90 napisał(a):
> Wie ktoś może jaki nr ma lub miał Ikarus który trafił do > SPPK (ex "3" w SPAKu) jakoś w połowie lat 90?? Bardzo sie > zastanawiam, a jedynie Wy możecie rozwiać moją nie > wiedzę;)
Tych ex klonowickich ikarusów było w Policach dosyć sporo.W 1995 do zajezdni w Policach trafiło 13 Ikarusów z Klonowica.Otrzymały one numery 731-743. Ostatnie Ikary z przedziału 731-739 przestały istnieć w 1998 r kiedy pojawiły sie peirwsze polickie przegubowe many NG312(749-753).Natomiast 740 został przerobiony na pogotowie techniczne, a pozostałe Ikary 741,742,743, przeszły remont kapitalny w Kapenie w Słupsku w 1998r. Ten wóz o który ci chodziło to był 731. Jeżeli chodzi ikarusy, które zostały: 741 ex 1095 742 ex 1196 743 ex 1198
> Wie ktoś może jaki nr ma lub miał Ikarus który trafił do > SPPK (ex "3" w SPAKu) jakoś w połowie lat 90?? Bardzo sie > zastanawiam, a jedynie Wy możecie rozwiać moją nie > wiedzę;)
Tych ex klonowickich ikarusów było w Policach dosyć sporo.W 1995 do zajezdni w Policach trafiło 13 Ikarusów z Klonowica.Otrzymały one numery 731-743. Ostatnie Ikary z przedziału 731-739 przestały istnieć w 1998 r kiedy pojawiły sie peirwsze polickie przegubowe many NG312(749-753).Natomiast 740 został przerobiony na pogotowie techniczne, a pozostałe Ikary 741,742,743, przeszły remont kapitalny w Kapenie w Słupsku w 1998r. Ten wóz o który ci chodziło to był 731. Jeżeli chodzi ikarusy, które zostały: 741 ex 1095 742 ex 1196 743 ex 1198