Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwajowe poprawki
Dziś zostały wprowadzone korekty powszednich rozkładów jazdy linii 1, 8 i 12.
wysłane przez Luke_Police 163
lhb178 napisał(a):
> A jaki ma sens wetknięcie 1 czy 2 brygad na cały szczyt, skoro > potrzeba 6?
Ma sens taki, że pojawią się na najbardziej przeładowanych przystankach w odpowiednim czasie, a potem mogą pełnić rolę wspomagającą. Może lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana częstotliwości z 6 minut (tam gdzie będzie wtyczka) do 9, wówczas zamiast taktu 12-6-6-12-12-12 byłoby 12-9-9-9-9-12 (przy jednej "wtyczce"). Oczywiście wydłużyłyby się postoje na pętli dla kilku brygad jadących po wtyczce, ale za to na trasie składy byłyby bardziej równomiernie załadowane (choć znając życie, i tak byłyby przeładowane). Przy dwóch wtyczkach 9-minutowa częstotliwość może trwać dłużej niż 4 kursy i wówczas miałoby to sens by je pozostawić przez cały szczyt.
> A jaki ma sens wetknięcie 1 czy 2 brygad na cały szczyt, skoro > potrzeba 6?
Ma sens taki, że pojawią się na najbardziej przeładowanych przystankach w odpowiednim czasie, a potem mogą pełnić rolę wspomagającą. Może lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana częstotliwości z 6 minut (tam gdzie będzie wtyczka) do 9, wówczas zamiast taktu 12-6-6-12-12-12 byłoby 12-9-9-9-9-12 (przy jednej "wtyczce"). Oczywiście wydłużyłyby się postoje na pętli dla kilku brygad jadących po wtyczce, ale za to na trasie składy byłyby bardziej równomiernie załadowane (choć znając życie, i tak byłyby przeładowane). Przy dwóch wtyczkach 9-minutowa częstotliwość może trwać dłużej niż 4 kursy i wówczas miałoby to sens by je pozostawić przez cały szczyt.
Technik serwisu :)