Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nadmiarowy przegubowiec jako 111 wśród zafalowań...
wysłane przez Luke_Police 163
MAN751 napisał(a):
> Problem w tym, że braki wozów w SPPK najbardziej da się > odczuc w porannym szczycie. Ten 109/110/111 widoczny na > zdjęciu wyjechał po południu, a wtedy akurat na zajezdni > brakowało sprawnej solówki. Był przegubowiec no to się > wystawiło.
Po południu na zajezdni ze sprawnych wozów był tylko #769, który po 15 wyjechał na ostatnie 107. A tak ogólnie to niezdatne do ruchu 751, 749, o dziwo 753 też nie jeździł wczoraj, trochę Jelczy 120M, uszkodzony z rana Mig #618 i jakiś Berlińczyk krótki... Istotnie po południu był cyrk na liniach pracowniczych. Na 19 wysłali Setrę #603, a na 21 i 22 to chyba zupełnie nic nie wyjechało... A że Setra na 106/4 raczej się znaleźć nie powinna, to wzięli przegubowca z 23... Deska na 103 też była na brygadzie, która ostatnia wyjeżdża z zajezdni.
> Problem w tym, że braki wozów w SPPK najbardziej da się > odczuc w porannym szczycie. Ten 109/110/111 widoczny na > zdjęciu wyjechał po południu, a wtedy akurat na zajezdni > brakowało sprawnej solówki. Był przegubowiec no to się > wystawiło.
Po południu na zajezdni ze sprawnych wozów był tylko #769, który po 15 wyjechał na ostatnie 107. A tak ogólnie to niezdatne do ruchu 751, 749, o dziwo 753 też nie jeździł wczoraj, trochę Jelczy 120M, uszkodzony z rana Mig #618 i jakiś Berlińczyk krótki... Istotnie po południu był cyrk na liniach pracowniczych. Na 19 wysłali Setrę #603, a na 21 i 22 to chyba zupełnie nic nie wyjechało... A że Setra na 106/4 raczej się znaleźć nie powinna, to wzięli przegubowca z 23... Deska na 103 też była na brygadzie, która ostatnia wyjeżdża z zajezdni.
Technik serwisu :)