Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pierwsza Pesa przyjedzie jesienią
W końcu kupimy niskopodłogowe tramwaje. Poznańska Fabryka Pojazdów Szynowych, która przez kilka miesięcy blokowała rozstrzygnięcie przetargu na dostawę nowoczesnych tramwajów dla Szczecina, wczoraj skapitulowała.
wysłane przez torwid 67
Luke_Police napisał(a):
> Nie wyszło, bo zakupy 6 szt. i 24 szt. to osobne projekty i > różne źródła finansowania są przewidziane do ich > realizacji. 24 nowe niskopodłogowe tramwaje to bodajże > część projektu SST, gdzie w pierwszym etapie oprócz budowy > torowiska i tymczasowej pętli, planowany jest też zakup > taboru. Całość tworzy projekt, którego dofinansowanie ma > dać UE. Takie informacje uzyskałem.
I stąd moje wątpliwości. Bo jestem niemal pewien, że obecny przetarg na 6 szt. nie ma nic wspólnego z funduszami unijnymi. Jeśli to się potwierdzi, to w kolejnym ogłoszeniu, już wspieranym przez UE, ma być nie 24, a 30 wagonów. Takie były plany od początku i dlatego zdziwiłem się, czytając fragment Krasia o wsparciu unijnym w obecnym postępowaniu.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
> Nie wyszło, bo zakupy 6 szt. i 24 szt. to osobne projekty i > różne źródła finansowania są przewidziane do ich > realizacji. 24 nowe niskopodłogowe tramwaje to bodajże > część projektu SST, gdzie w pierwszym etapie oprócz budowy > torowiska i tymczasowej pętli, planowany jest też zakup > taboru. Całość tworzy projekt, którego dofinansowanie ma > dać UE. Takie informacje uzyskałem.
I stąd moje wątpliwości. Bo jestem niemal pewien, że obecny przetarg na 6 szt. nie ma nic wspólnego z funduszami unijnymi. Jeśli to się potwierdzi, to w kolejnym ogłoszeniu, już wspieranym przez UE, ma być nie 24, a 30 wagonów. Takie były plany od początku i dlatego zdziwiłem się, czytając fragment Krasia o wsparciu unijnym w obecnym postępowaniu.
-- Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...
Przełożony ma ZAWSZE rację, niestety...