Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje pójdą w zastaw
Umowę o kredyt, który pójdzie na zakup następnych 22 niskopodłogowych tramwajów, jeszcze w tym miesiącu ma podpisać spółka "Tramwaje Szczecińskie" z bankiem. którego ofertę komisja przetargowa wskazała jako najkorzystniejszą. Przewoźnik zamierza wziąć na nowe składy kredyt w wysokości 80 milionów złotych. Tylko dwa banki były zainteresowane jego udzieleniem na sfinansowanie dostaw taboru.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Nie interesują mnie bajki i bajerowanie ludu. Czy od 01.02.2011 zostały zrealizowane jakiekolwiek inwestycje umożliwiające bezawaryjną eksploatację pojazdów niskopodłogowych?
1. Węzeł Brama Portowa. Realizacja 2012, czyli opóźnienie roczne. LIPA!
2. Trasa Most Długi - pętla Basen Górniczy. Kiedy przetarg na modernizację, kiedy remont, kiedy początek i jego koniec?
3. Trasa linii 2. Coś wiemy? Nic.
4. Jak tam modernizacja Zajezdni Pogodno nieprzystosowanej do obsługi taboru niskopodłogowego?
Ktoś kupuje tabor po 8 mln zł/sztukę bez przystosowanej infrastruktury!
1. Węzeł Brama Portowa. Realizacja 2012, czyli opóźnienie roczne. LIPA!
2. Trasa Most Długi - pętla Basen Górniczy. Kiedy przetarg na modernizację, kiedy remont, kiedy początek i jego koniec?
3. Trasa linii 2. Coś wiemy? Nic.
4. Jak tam modernizacja Zajezdni Pogodno nieprzystosowanej do obsługi taboru niskopodłogowego?
Ktoś kupuje tabor po 8 mln zł/sztukę bez przystosowanej infrastruktury!
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Co Prezes TS robi w celu poprawy stanu infrastruktury?
· 12 lat temu ·
(użytkownik usunięty)