Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
W szczycie "zatramwaje" miały jeździć co trzy minuty, a...
wysłane przez Wojtas066
Luke_Police napisał(a):
> O ile napis wyświetlony w negatywie na tablicach ETL > wygląda w miarę dobrze, to w przypadku tablic > elektromagnetycznych "flip dot" (ETKL) jest to skrajnie > nieczytelne. Oczywiście mogłoby to wyglądać nieco lepiej, > gdyby w SPAK zdecydowano się dokładnie umyć szybkę > czołową świetlika czołowego autobusu oraz szybę samego > wyświetlacza (zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz). > Niestety, wygląda na to, że brak czytelności wyświetlacza > kierunkowego nikomu nie przeszkadza.
Dykta z przodu jest, więc da się jeszcze jakoś "przeżyć". Chociaż w pełni się zgadzam, że ciężko cokolwiek jest odczytać z tych tablic. Do trudności z jakimkolwiek przeczytaniem dochodzi jeszcze czasami paskudna pogoda lub promienie słoneczne, które odbijają się od wyświetlacza.
> O ile napis wyświetlony w negatywie na tablicach ETL > wygląda w miarę dobrze, to w przypadku tablic > elektromagnetycznych "flip dot" (ETKL) jest to skrajnie > nieczytelne. Oczywiście mogłoby to wyglądać nieco lepiej, > gdyby w SPAK zdecydowano się dokładnie umyć szybkę > czołową świetlika czołowego autobusu oraz szybę samego > wyświetlacza (zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz). > Niestety, wygląda na to, że brak czytelności wyświetlacza > kierunkowego nikomu nie przeszkadza.
Dykta z przodu jest, więc da się jeszcze jakoś "przeżyć". Chociaż w pełni się zgadzam, że ciężko cokolwiek jest odczytać z tych tablic. Do trudności z jakimkolwiek przeczytaniem dochodzi jeszcze czasami paskudna pogoda lub promienie słoneczne, które odbijają się od wyświetlacza.
Re: W szczycie "zatramwaje" miały jeździć co trzy minuty,…
· 10 lat temu ·
Wojtas066