Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczecin ogłasza przetarg na obsługę siedmiu linii
ZDiTM w Szczecinie ogłosił przetarg na obsługę siedmiu linii autobusowych, w tym dwóch nocnych. Chętni mogą składać oferty do 19 marca.
wysłane przez Luke_Police 163
Mareczek napisał(a):
> Jeny. Średni wiek to średni. Możesz mieć 6 wozów, 5 nówek i jeden > autobus 90-letni i też się załapiesz. A obawa jest taka, że ktoś > może dać cenę troszkę wyższą, ale będzie miał młodszy tabor o > rok od konkurenta i już może wejść.
Zgadza się. Roczników 1999-2001 w PKS-ie trochę jest i mają jednego MAN-a z 2006 roku, jeśli zgłoszą taki tabor, to wymogi spełnią. Średnią wieku na niekorzyść zawyżają im Mercedesy O405 z przełomu lat 80/90, ale nie muszą ich wcale zgłaszać do przetargu. Nieco gorzej jest z taborem przegubowym, bo większość MAN-ów (np. te 2 przemalowane w FG) jest z rocznika 1999, a część wozów z 2001 roku ma stałe przydziały w P.T. Gryfino. No ale znając zdolności przedsiębiorcze zajezdni przy ulicy Heyki, to mogą jeszcze w najbliższym czasie coś sprowadzić, zwłaszcza, że ostatnio rozbito im jednego przegubowego Mercedesa.
> I tak PKS wygra. Kto ma tyle taboru i zajezdnie w Szczecinie lub > sąsiedniej gminie? Nawet Szurgoty z Pęzina się nie załapią...
Szurgoty posiadają głównie tabor turystyczny, a ZDiTM wymaga autobusów miejskich.
> Chyba że jakiś Mobilis wynajmie plac, będzie miał warsztat u Józka > i ma gwaranta że wygra ceną.
To chyba jedyne racjonalne zagrożenie dla PKS-u. Ewentualnie jakaś inna firma typu ITS Michalczewski albo DLA, posiadająca tabor przegubowy.
-- Technik serwisu :)
> Jeny. Średni wiek to średni. Możesz mieć 6 wozów, 5 nówek i jeden > autobus 90-letni i też się załapiesz. A obawa jest taka, że ktoś > może dać cenę troszkę wyższą, ale będzie miał młodszy tabor o > rok od konkurenta i już może wejść.
Zgadza się. Roczników 1999-2001 w PKS-ie trochę jest i mają jednego MAN-a z 2006 roku, jeśli zgłoszą taki tabor, to wymogi spełnią. Średnią wieku na niekorzyść zawyżają im Mercedesy O405 z przełomu lat 80/90, ale nie muszą ich wcale zgłaszać do przetargu. Nieco gorzej jest z taborem przegubowym, bo większość MAN-ów (np. te 2 przemalowane w FG) jest z rocznika 1999, a część wozów z 2001 roku ma stałe przydziały w P.T. Gryfino. No ale znając zdolności przedsiębiorcze zajezdni przy ulicy Heyki, to mogą jeszcze w najbliższym czasie coś sprowadzić, zwłaszcza, że ostatnio rozbito im jednego przegubowego Mercedesa.
> I tak PKS wygra. Kto ma tyle taboru i zajezdnie w Szczecinie lub > sąsiedniej gminie? Nawet Szurgoty z Pęzina się nie załapią...
Szurgoty posiadają głównie tabor turystyczny, a ZDiTM wymaga autobusów miejskich.
> Chyba że jakiś Mobilis wynajmie plac, będzie miał warsztat u Józka > i ma gwaranta że wygra ceną.
To chyba jedyne racjonalne zagrożenie dla PKS-u. Ewentualnie jakaś inna firma typu ITS Michalczewski albo DLA, posiadająca tabor przegubowy.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)