Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe poprzeczki i wolniejsza jazda
Do końca września potrwa testowanie nowych poprzeczek, które są elementem podwieszenia sieci trakcyjnej zasilającej tramwaje na nowej, oddanej do użytku 29 sierpnia, trasie na prawobrzeżu. Wymienione one zostały po awariach, do jakich doszło na inaugurację regularnych kursów swingów do pętli przy ul. Turkusowej. Na zakręcie za wjazdem w półtunel na wysokości wiaduktu w ul. Hangarowej składy obowiązuje dodatkowo ograniczenie prędkości.
wysłane przez lhb178 19
http://www.trakcja.one.pl/strona/sposoby%20zawieszania%20sieci.html
Chodzi o ramiona odciągowe, widoczne na pierwszym zdjęciu w Kurierze. Na SST były proste, ale np. na Gdańskiej łukowe (gięte w dwóch miejscach). Taki układ zmniejsza ryzyko zahaczenia ślizgacza o poprzeczkę.
PS. Nie ma cytatu z przyczyn technicznych, a to co piszę to tylko moje obserwacje.
Chodzi o ramiona odciągowe, widoczne na pierwszym zdjęciu w Kurierze. Na SST były proste, ale np. na Gdańskiej łukowe (gięte w dwóch miejscach). Taki układ zmniejsza ryzyko zahaczenia ślizgacza o poprzeczkę.
PS. Nie ma cytatu z przyczyn technicznych, a to co piszę to tylko moje obserwacje.