Forum

Czy miasto zwiększy budżet na inwestycje w komunikację...

Większy budżet albo kolejny przetarg - te warianty rozważają władze miasta w sprawie nowych torów tramwajowych na Gumieńcach i pętli na granicy Szczecina i Mierzyna.
konjo napisał(a):

> ricardo78 napisał(a):

> > maciekos95 napisał(a):

> >  > > Co do torowiska na Mierzyn,to byłoby ono już od wielu > lat.Gdy > > budowano centrum KingCross (obecnie Ster) ówczesny > hipermarket > > Geant chciał w pełni sfinansować przedłużenie linii > > tramwajowej.Nie zgodził się na to będący wówczas > > prezydentem miasta śp.Marian Jurczyk. Argumentował to,że > nie > > będzie Niemcom robił łatwiej > http://bip.um.szczecin.pl/files/C07A2093171A43F8B5B3D5C1D37F2E57/580-04.pdf >  >  > str 11 i 12 o komunikacji miejskiej - to uchwała RM w czasie > prezydenta Jurczyka - pierwszy podpunkt to przedłużenie trasy > na Gumieńce do granic miasta i wybudowanie pętli >  > Swoją drogą to sprawdźcie co udało się zrobić.

Też nigdy nie słyszałem takiej opinii śp. prezydenta Jurczyka. A przedłużenie linii na Gumieńcach jest przecież w tym planie miasta.

Zwróciłem natomiast uwagę na zapis o przybliżeniu torów tramwajowych do Dworca głównego. Wiadomo, co się z tym pomysłem stało i dlaczego przy niedawnym remoncie z tego zrezygnowano?

-- Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...