Forum
Zawodne Linie
wysłane przez mmm
To jest najlepszy fragment z całego artykułu . A słowo "prawdopodobnie" to już majstersztyk. Mógłbym wyrazić nadzieje, że to dobrze, że za dwa lata 102Na znikną z naszych torów. Ale wtedy oszukałbym sam siebie. Te wozy będą jeździć tak długo jak N-ki.
wysłane przez torwid (gość)
Mógłbym wyrazić > nadzieje, że to dobrze, że za dwa lata 102Na znikną z naszych > torów. Ale wtedy oszukałbym sam siebie. Te wozy będą jeździć > tak długo jak N-ki.
Na razie obowiązuje wersja oficjalna o stopniowym wycofywaniu 102Na i GT6 w takim stopniu, by faktycznie zniknęły niemal w tym samym czasie. prowadzone będą tylko naprawy po stłuczkach, drobnych wypadkach itp. Źadnych wiekszych napraw, remontów czy tym bardziej modernizacji. Tylko brakuje w tych wszystkich informacji jednego: czym MZK uzupełni braki, bo zdaje się, źe poza 6 doczepami do Bulw w przyszłym roku na nic więcej nie mozna liczyć. a i to tylko dlatego, źe w tym roku sie nie udało... :(
wysłane przez konjo 4
> Na razie obowiązuje wersja oficjalna o stopniowym wycofywaniu > 102Na i GT6 w takim stopniu, by faktycznie zniknęły niemal w > tym samym czasie.
To miło ze strony MZK, tylko ile już lat słyszymy tą samą mniej lub bardziej oficjalną wersje o wycofaniu wyeksploatowanych przegubów. A GT6 w porównaniu do 102Na i niektórych dorźniętych 105N/Na to cichobieżny cud techniki... Jak stodwójki zaczną wjeżdzać pod palnik to uwierze.
--- I guess some things never change.
So never mind the darkness.
wysłane przez lhb178 19
> Na razie obowiązuje wersja oficjalna o stopniowym wycofywaniu > 102Na i GT6 w takim stopniu, by faktycznie zniknęły niemal w > tym samym czasie. prowadzone będą tylko naprawy po stłuczkach, > drobnych wypadkach itp. Źadnych wiekszych napraw, remontów czy > tym bardziej modernizacji. Tylko brakuje w tych wszystkich > informacji jednego: czym MZK uzupełni braki, bo zdaje się, źe > poza 6 doczepami do Bulw w przyszłym roku na nic więcej nie > mozna liczyć. a i to tylko dlatego, źe w tym roku sie nie > udało... :(
No jak czym? Solówki się porobi. Cieszcie się z wycofywania przegubów, cieszcie...
wysłane przez mmm
> No jak czym? Solówki się porobi. Cieszcie się z wycofywania > przegubów, cieszcie...
Nie strasz, bo już zaczynam liczyć czy wg obecnego ilostanu starczłoby 105Na wg wzoru 1x105Na=102Na=GT6. Z przerażenim stwierdzam że takie rozwiązanie jest możliwe.
wysłane przez Phobos 17
Ależ to całkiem realna perspektywa :-/ W pewnej sieci tramwajowej wpadli na taki pomysl juz spory czas temu :-/
--- Brak najnowszych informacji na mój temat jest spowodowany Twoją absencją w Piekle
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez NEOfil (gość)
"Tylko brakuje w tych wszystkich> informacji jednego: czym MZK uzupełni braki, bo zdaje się, źe poza 6 doczepami do Bulw w przyszłym roku na nic więcej nie mozna liczyć."
hymmm moze podsunac mzk pomysl na zamotowanie w nich piasecznic (np. takich jak w 021 :P) bo i tak czy tak nie pojedzie. chodzi mi o to ze nowsze odmiany 105n maja coraz gorsze silniki. u mas sklad blw ledwo podjezdza w niektorych miejscach bez piasku ale z silnikami w II wgonie, a co bedzi gdy tych silnikow nie bedzie?????
wysłane przez Piotr
> sklad blw ledwo podjezdza w niektorych miejscach bez piasku ale z > silnikami w II wgonie, a co bedzi gdy tych silnikow nie > bedzie?????
ale zdaje sie, ze doczepy beda z silinikami :> nie musisz sie martwic :>>>
wysłane przez NEOfil (gość)
Mógłbym wyrazić nadzieje, że to dobrze, że za dwa lata 102Na znikną z naszych torów. Ale wtedy oszukałbym sam siebie. Te wozy będą jeździć tak długo jak N-ki.
Tak, ale enki bed dluzej jezdzily niz 102na tego nawet na techniczne nie mozna dac bo sie tam zepsuje lub przegu peknie i nie dojedzie, zrobi wiekszy korek i wiecej zamieszania. Zreszta 102na to najwieksza poraszka tramow w szczecinie. co do gt6: lepiej skasowac kilka 105n bo gt6 sa mniej awaryjne niz 105n ale jak juz sie zepsuja to na amen i mozna powiedziec ze naprawie sie je przez miesiace.
wysłane przez Mario ?
wysłane przez konjo 4
> Gdzie są piaskarki? Po co one powstały w ogóle, żeby tylko > stały? Niech mi zast. dyrektora MZK nie rośmiesza!!!
Prosimy o uważniejsze czytanie wątków i nie dublowanie kolejnych wypowiedzi, bo następnym razem zareagujemy kartką lub urlopem.
--- I guess some things never change.
So never mind the darkness.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
--- O jaką stopkę wam chodzi?? :>
wysłane przez Andrzej (gość)
wysłane przez NEOfil (gość)
> Przypuszczam, że być może ograniczą częstotliwość linii > 7,8,11,12, w godzinach szczytu np do 8 minut. Być może coś > obetną, może 6 bis albo 1 lub 4. Wtedy tabor można będzie > ograniczyć do około 180 sztuk 105. > Bez żadnych zakupów można będzie skasować GT 6 i 102Na, a > obecny ilostan i zakupione 6 doczep 105N2K2000, przy > wskaźniku wykorzystania około 75 % obsłuży wszystko.
Tak! a jechales kiedys rano 11/9,11/11 lub 11/13 to prawdziwy horror a ldzie musza czekac na kolejne brygady bo do tych sie nie moga zapakowac! na tych brygadach powily jezdzic 3-sklady zreszta to tylko lamance. zreszta to nie tylko na tych liniach.
wysłane przez Andrzej (gość)
> Tak! a jechales kiedys rano 11/9,11/11 lub 11/13 to prawdziwy > horror a ldzie musza czekac na kolejne brygady bo do tych sie > nie moga zapakowac! na tych brygadach powily jezdzic 3-sklady > zreszta to tylko lamance. zreszta to nie tylko na tych liniach.
Według grafiku na linii 11 w szczycie jeździ 12 GT6 i 1 podwójny 105N/Na. GT6 mieści 180 pasażerów. Jeżeli przy częstotliwości 6 minut w ciągu godziny jedzie 10 wozów, to możliwości przewozowe wynoszą 1800 pasażerów na godzinę. Jeżeli puścisz na linię 11, przy częstotliwości 8 minut, 9 składów podwójnych 105N/Na, to możliwości przewozowe wynoszą około 1750-2000 pasażerów na godzinę. A więc : Zmniejszasz częstotliwość w szczycie z 6 do 8 minut, zamiast GT6 składy podwójne 105N/Na i zachowujesz przepustowość taboru. DO ZGRYZIENIA !
wysłane przez Piotr
> Przypuszczam, że być może ograniczą częstotliwość linii > 7,8,11,12, w godzinach szczytu np do 8 minut. Być może coś > obetną, może 6 bis albo 1 lub 4.
Lepiej, aby nie ruszali 11 i 12, bo to bylby koszmar ...Natomiast linia nr 4 czemu nie? Zawsze mozna puscic jakies "wieczne zatramwaje" ;))).
wysłane przez lhb178 19
> Z tego co piszą teraz i przed kilkoma miesiącami nasuwają się > wnioski. > Przypuszczam, że być może ograniczą częstotliwość linii > 7,8,11,12, w godzinach szczytu np do 8 minut.
A te 8 minut to tak fajnie się koordynuje z 12... (np. Krzekowo - 0,2,8,14,16,24)
> Być może coś > obetną, może 6 bis albo 1 lub 4. Wtedy tabor można będzie > ograniczyć do około 180 sztuk 105. > Bez żadnych zakupów można będzie skasować GT 6 i 102Na, a > obecny ilostan i zakupione 6 doczep 105N2K2000, przy > wskaźniku wykorzystania około 75 % obsłuży wszystko.
Odnośnie 6 bis, to proponuję przedstawić ww. pomysł ok. 5.30 na przystanku Dworzec Główny PKP ;->>