Forum

Zawodne Linie

Na punktualność szczecińskich tramwajów coraz częściej narzekają pasażerowie. Za najbardziej zawodne uznają linie 3, 6 i 9. I mają rację. Niestety, nic nie wskazuje na to, by sytuacja miała się radykalnie poprawić.

wysłane przez Andrzej (gość)

NEOfil napisał(a):

> Tak! a jechales kiedys rano 11/9,11/11 lub 11/13 to prawdziwy > horror a ldzie musza czekac na kolejne brygady bo do tych sie > nie moga zapakowac! na tych brygadach powily jezdzic 3-sklady > zreszta to tylko lamance. zreszta to nie tylko na tych liniach.

Według grafiku na linii 11 w szczycie jeździ 12 GT6 i 1 podwójny 105N/Na. GT6 mieści 180 pasażerów. Jeżeli przy częstotliwości 6 minut w ciągu godziny jedzie 10 wozów, to możliwości przewozowe wynoszą 1800 pasażerów na godzinę. Jeżeli puścisz na linię 11, przy częstotliwości 8 minut, 9 składów podwójnych 105N/Na, to możliwości przewozowe wynoszą około 1750-2000 pasażerów na godzinę. A więc : Zmniejszasz częstotliwość w szczycie z 6 do 8 minut, zamiast GT6 składy podwójne 105N/Na i zachowujesz przepustowość taboru. DO ZGRYZIENIA !
Zawodne Linie · 18 lat temu · mmm
Co w zamian? · 18 lat temu · torwid (gość)
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · konjo 
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · lhb178
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · mmm
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · Phobos
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · NEOfil (gość)
Re: Co w zamian? · 18 lat temu · Piotr
Re: Zawodne Linie · 18 lat temu · NEOfil (gość)
Gdzie są eNki? · 18 lat temu · Mario 
Re: Gdzie są eNki? · 18 lat temu · konjo 
102Na znikną...? · 18 lat temu · (użytkownik usunięty)
czyżby reorganizacja linii ? · 18 lat temu · Andrzej (gość)
Re: czyżby reorganizacja linii ? · 18 lat temu · NEOfil (gość)
Re: czyżby reorganizacja linii ? · 18 lat temu · Andrzej (gość)
Re: czyżby reorganizacja linii ? · 18 lat temu · Piotr