Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Zawodne Linie
Na punktualność szczecińskich tramwajów coraz częściej narzekają pasażerowie. Za najbardziej zawodne uznają linie 3, 6 i 9. I mają rację. Niestety, nic nie wskazuje na to, by sytuacja miała się radykalnie poprawić.
wysłane przez Andrzej (gość)
NEOfil napisał(a):
> Tak! a jechales kiedys rano 11/9,11/11 lub 11/13 to prawdziwy > horror a ldzie musza czekac na kolejne brygady bo do tych sie > nie moga zapakowac! na tych brygadach powily jezdzic 3-sklady > zreszta to tylko lamance. zreszta to nie tylko na tych liniach.
Według grafiku na linii 11 w szczycie jeździ 12 GT6 i 1 podwójny 105N/Na. GT6 mieści 180 pasażerów. Jeżeli przy częstotliwości 6 minut w ciągu godziny jedzie 10 wozów, to możliwości przewozowe wynoszą 1800 pasażerów na godzinę. Jeżeli puścisz na linię 11, przy częstotliwości 8 minut, 9 składów podwójnych 105N/Na, to możliwości przewozowe wynoszą około 1750-2000 pasażerów na godzinę. A więc : Zmniejszasz częstotliwość w szczycie z 6 do 8 minut, zamiast GT6 składy podwójne 105N/Na i zachowujesz przepustowość taboru. DO ZGRYZIENIA !
> Tak! a jechales kiedys rano 11/9,11/11 lub 11/13 to prawdziwy > horror a ldzie musza czekac na kolejne brygady bo do tych sie > nie moga zapakowac! na tych brygadach powily jezdzic 3-sklady > zreszta to tylko lamance. zreszta to nie tylko na tych liniach.
Według grafiku na linii 11 w szczycie jeździ 12 GT6 i 1 podwójny 105N/Na. GT6 mieści 180 pasażerów. Jeżeli przy częstotliwości 6 minut w ciągu godziny jedzie 10 wozów, to możliwości przewozowe wynoszą 1800 pasażerów na godzinę. Jeżeli puścisz na linię 11, przy częstotliwości 8 minut, 9 składów podwójnych 105N/Na, to możliwości przewozowe wynoszą około 1750-2000 pasażerów na godzinę. A więc : Zmniejszasz częstotliwość w szczycie z 6 do 8 minut, zamiast GT6 składy podwójne 105N/Na i zachowujesz przepustowość taboru. DO ZGRYZIENIA !
Co w zamian?
· 18 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Co w zamian?
· 18 lat temu ·
NEOfil (gość)
Re: Zawodne Linie
· 18 lat temu ·
NEOfil (gość)
czyżby reorganizacja linii ?
· 18 lat temu ·
Andrzej (gość)
Re: czyżby reorganizacja linii ?
· 18 lat temu ·
NEOfil (gość)
Re: czyżby reorganizacja linii ?
· 18 lat temu ·
Andrzej (gość)