Forum
"Słupy" zamiast autobusów
wysłane przez Piotr
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Ja też tak uważam.Powinna być jedna firma autobusowa i druga od tramów. A ewentualnie jedna od wszystkiego tak jak kiedyś było.
wysłane przez Phobos 17
Stara zasada mówi, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.
wysłane przez Luke_Police 163
> Ja też tak uważam.Powinna być jedna firma autobusowa i druga od > tramów. > A ewentualnie jedna od wszystkiego tak jak kiedyś było.
Chyba nie jest to najlepsze rozwiązanie żeby łączyć spółki autobusowe w jedną. Gdyby tak było, pojawiły by się problemy typu: do której zajezdni trafi kupiony przez spółkę nowy autobus i przepychanki w tejże dziedzinie. Tak jak jest, jest lepiej, bo każdy pracuje na siebie.
Technik serwisu :)
wysłane przez Piotr
> Chyba nie jest to najlepsze rozwiązanie żeby łączyć spółki > autobusowe w jedną. Gdyby tak było, pojawiły by się problemy > typu: do której zajezdni trafi kupiony przez spółkę nowy autobus > i przepychanki w tejże dziedzinie. Tak jak jest, jest lepiej, bo > każdy pracuje na siebie.
I pojawiają się cyrki z 3 osobnymi przetargami :)...do tego dochodzą takie sprawy jak: co zajezdnia to inny standard, a do tego każdy ma swojego prezesa etc. a i jeszcze wyszło, że wydaje się kase na pośredników...
wysłane przez (użytkownik usunięty)
wysłane przez Luke_Police 163
> Szukamy oszczędności.A najprostrzym wyjściem jest ograniczyć > biórokrację. > Po co 3 prezesów może być 1(dwie pensje prezesowskie miej=mamy > autobusik)
Nie wydaje mi się, by po połączeniu spółek autobusowych w jedną 2/3 biórokracji wyleciała z roboty. Raczej jeden z prezesów pozostałby prezesem, a pozostali zostaliby wiceprezesami.
> Jedno malowanie dla wszystkich bez cyrków:)))i do tego jednakowy > standard.
Mi tam różne malowania nie przeszkadzają, przynajmniej nie jest nudno :)
> A i umowa jedna dla wszystkich na obsługe lini autobusowych.
Tu akurat muszę się zgodzić, że byłoby to plusem :)
> A co do zakupów to pokoleji sukcesywnie.Na każdej zajezdni.
I liczenie na zasadzie: ta zajezdnia obsługuje (przykładowo) 30 linii, to dostanie 5 nowych autobusów, tamta obsługuje 12 to dostanie 2... I oczywiście zaraz spory i kłótnie bo ktoś wpadnie na pomysł, że ten wyznacznik jest kiepski, a lepszym byłaby ilość wozokm przejeżdżanych łącznie przez pojazdy danej zajezdni... albo jescze coś innego.
Technik serwisu :)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> Nie wydaje mi się, by po połączeniu spółek autobusowych w jedną 2/3 > biórokracji wyleciała z roboty. Raczej jeden z prezesów pozostałby > prezesem, a pozostali zostaliby wiceprezesami.
Co najwyżej kierownikami zajezdni.
> Mi tam różne malowania nie przeszkadzają, przynajmniej nie jest nudno > :)
A mi przeszkadza ze promuje się różne malowania tzw.zakładowe.Np.w berlinie też są prywatni przewoźnicy na zleceniach BVG ale muszą malować w barwy miejskie autobusy a nie w jakieś wymysły typu zakładowe.
> I liczenie na zasadzie: ta zajezdnia obsługuje (przykładowo) 30 linii, > to dostanie 5 nowych autobusów, tamta obsługuje 12 to dostanie 2... I > oczywiście zaraz spory i kłótnie bo ktoś wpadnie na pomysł, że ten > wyznacznik jest kiepski, a lepszym byłaby ilość wozokm przejeżdżanych > łącznie przez pojazdy danej zajezdni... albo jescze coś innego.
A co do zakupów i podziału można zawsze wypracować zasadę kompromis. Wiadomo każda zajezdnia obsługuje linie różnymi taborami(ilościowo). Jak kupować to tak żeby nie krzywdzić nikogo.Wszystko można zrobić,trzeba tylko chcieć:)))
wysłane przez Luke_Police 163
> Co najwyżej kierownikami zajezdni.
Kierownicy zajezdni też dużo zarabiają (swoją drogą ciekawe ile), więc niewielka byłby z tego oszczędność.
> A mi przeszkadza ze promuje się różne malowania tzw.zakładowe.Np.w > berlinie też są prywatni przewoźnicy na zleceniach BVG ale muszą > malować w barwy miejskie autobusy a nie w jakieś wymysły typu > zakładowe.
I tak jak nakleją reklamę całopojazdową, to malowania nie widać za bardzo.
> A co do zakupów i podziału można zawsze wypracować zasadę kompromis. > Wiadomo każda zajezdnia obsługuje linie różnymi taborami(ilościowo). > Jak kupować to tak żeby nie krzywdzić nikogo.Wszystko można > zrobić,trzeba tylko chcieć:)))
No właśnie, trzeba chcieć, a przypuszczam, że nikt nie chce...
Technik serwisu :)
wysłane przez (użytkownik usunięty)
> I tak jak nakleją reklamę całopojazdową, to malowania nie widać za > bardzo.
To albo zaklejamy wszystkie całopojazdowymi albo nie.Alternatywa na reklamy to jest zaklejanie tylko tyłów pojazdów.Tak jest w wielu miastach nie tylko w polsce ale i na swiecie:)))
wysłane przez Luke_Police 163
> To albo zaklejamy wszystkie całopojazdowymi albo nie.Alternatywa na > reklamy to jest zaklejanie tylko tyłów pojazdów.Tak jest w wielu > miastach nie tylko w polsce ale i na swiecie:)))
I tak jest w Policach :) Choć podobno całopojazdowe reklamy mają dostać ex-berlińskie przegubowce #761-#764.
Technik serwisu :)
wysłane przez Michal105N
No proszę:)Całopojazdowa reklama na autobusie z Polic...
wysłane przez mmm
A co połączenia SPA już wiele razu tutaj o tym dyskutowaliśmy. Ja przypominam wywiad z Włodzimierzem Sołtysiakiem. Odpowiedz na trzecie pytanie: http://www.mkm.szczecin.pl/news.php?detail=1142439508.news
wysłane przez torwid (gość)
> W artykule brakuje mi nazwy i właścieli tych firm > pośredników.
Ustawa o ochronie danych osobowych ;)