Forum

Skutki zderzenia golęcińskiego składu z maszyną...

zdjęcie
Skutki zderzenia golęcińskiego składu z maszyną budowlaną
Kabriolet... Myślałem, że gorzej to wygląda. Wóz do uratowania, choć szybko nie wyjedzie. Zobaczcie, jakie "twarde" szyby są, boczne nie potłukły się.
Iwo napisał(a):

> Kabriolet... Myślałem, że gorzej to wygląda. Wóz do > uratowania, choć szybko nie wyjedzie. Zobaczcie, jakie > "twarde" szyby są, boczne nie potłukły się.

Na tym zdjęciu tego nie widac, ale dach wyjechał na sporej odległości w górę. #722 ledwo miał uniesiony w górę i już stoi do kasacji, więc...nie chce źle prorokowac. Ale może wagon po modernizacji to się zlitują i wezmą do pracy.
man751 napisał(a):

> Na tym zdjęciu tego nie widac, ale dach wyjechał na sporej > odległości w górę. #722 ledwo miał uniesiony w górę i > już stoi do kasacji, więc...nie chce źle prorokowac. Ale > może wagon po modernizacji to się zlitują i wezmą do pracy.

Wszystko zależy od tego, czy nie jest naruszona rama i pudło wagonu. Jak całe do uratowania, jak nie to kasacja, bardzo kosztowna przy obecnej sytuacji taborowej. 722 nie dostał przypadkiem też niżej co skutkowało pęknięciem ramy? Tu widać, że tylko koparka zdjęła kawałek dachu ( wyglądem przypomina otwartą konserwę rybną ).

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
Iwo napisał(a):

> Wszystko zależy od tego, czy nie jest naruszona rama i pudło > wagonu. Jak całe do uratowania, jak nie to kasacja, bardzo > kosztowna przy obecnej sytuacji taborowej.

Rama i pudło całe na pierwszy rzut oka.

> 722 nie dostał > przypadkiem też niżej co skutkowało pęknięciem ramy? Tu > widać, że tylko koparka zdjęła kawałek dachu ( wyglądem > przypomina otwartą konserwę rybną ).

Dostał niżej, ale na warsztatach twardo twierdzili że jest do zrobienia, więc rama raczej w całości. No nic, poprostu zobaczymy.
man751 napisał(a):

> Dostał niżej, ale na warsztatach twardo twierdzili że jest do > zrobienia, więc rama raczej w całości.

Pamiętaj, że #722 to rocznik 1979, a ostatni kapitalny remont miał chyba w MZNT w 1992 r., a #1023 dopiero wtedy wyprodukowano.

-- Z cyklu prawa Murphy'ego: Autobusy są punktualne tylko wtedy, gdy jadą w przeciwnym kierunku.
Iwo napisał(a):

> Wszystko zależy od tego, czy nie jest naruszona rama i pudło > wagonu. Jak całe do uratowania, jak nie to kasacja [...]

Iwo, nie takie wozy się naprawiało :D A belkę na pewno ma całą, trochę się dach złożył i tyle...

/kl
Lipton napisał(a):

> Iwo, nie takie wozy się naprawiało :D A belkę na pewno ma > całą, trochę się dach złożył i tyle...

Krzysiek, to ja wiem, ale weź poprawkę, że to Szczecin, choć jak dla mnie wóz do uratowania.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
Iwo napisał(a):

> > Iwo, nie takie wozy się naprawiało :D A belkę na pewno ma > > całą, trochę się dach złożył i tyle... > Krzysiek, to ja wiem, ale weź poprawkę, że to Szczecin, choć jak > dla mnie wóz do uratowania.

Ja wiem, że to Szczecin :) Niemniej odbudowa metra dachu, to naprawdę nie jest wielka filozofia. A kasować po każdym większym dzwonie raczej nie ma co ;)

Pzdr., kl
man751 napisał(a):

> Ale może wagon po modernizacji to się zlitują i wezmą do pracy.

Będą musieli coś zrobić z #1023. Bo co zrobią z doczepą?
Bella napisał(a):

> Będą musieli coś zrobić z #1023. Bo co zrobią z doczepą?

Mogli by #1024 oddać na Pogodno i podczepić do #705
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
lukasz007 napisał(a):

> Mogli by #1024 oddać na Pogodno i podczepić do #705

Obawiam się, że nie z racji tego, że są to dwa różne typy.

Штирлиц
lukasz007 napisał(a):

> Mogli by #1024 oddać na Pogodno i podczepić do #705

Nie te gniazda, nie ta aparatura, pulpit itp. Zły przykład. Jak już to #749, #655 a to i tak po porządnym grzebaniu.
man751 napisał(a):

> Nie te gniazda, nie ta aparatura, pulpit itp. Zły przykład. Jak > już to #749, #655 a to i tak po porządnym grzebaniu.

Z #655 też pewnie nie zechce współpracować - 105N+105NaD #655+1024?

-- Z cyklu prawa Murphy'ego: Autobusy są punktualne tylko wtedy, gdy jadą w przeciwnym kierunku.
lukasz007 napisał(a):

> Mogli by #1024 oddać na Pogodno i podczepić do #705

Do 705 Kolego do 4 września do czasu zakończenia kursu nic nie podczepią, wóz jest w tej chwili szkoleniowy, choć taka opcja też jest możliwa, gdyż od przyszłego poniedziałku zaczynają się jazdy składami i 705 będzie mógł być brany teoretycznie na miasto, ale raczej jako solówka. Swoją drogą komicznie by to wyglądało, poza tym czy da się oba wagony połączyć, bo szczerze w to wątpię.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
Iwo napisał(a):

> Do 705 Kolego do 4 września do czasu zakończenia kursu nic nie > podczepią

Ale po szkoleniach może i by podczepili na próbę
lukasz007 napisał(a):

> Ale po szkoleniach może i by podczepili na próbę

Biernie to można podłączyć, ale do jazdy ukrotnionej to nie.

Штирлиц
lukasz007 napisał(a):

> Ale po szkoleniach może i by podczepili na próbę

Możesz połączyć tylko mechanicznie. Elektrycznie tych dwóch wagonów nie połączysz. Nie będą ze sobą współpracować.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
lukasz007 napisał(a):

> Mogli by #1024 oddać na Pogodno i podczepić do #705

Jedyne do czego można było by połączyć bez wielkich kombinacji, to do 736+737 jako trzeciego w składzie, tyle, że on nie ma z tyłu gniazd ;/

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
Bella napisał(a):

> Będą musieli coś zrobić z #1023. Bo co zrobią z doczepą?

Na razie będzie stała i gniła, czyli mamy jeden skład mniej i to jeszcze Golęciński gdzie wogóle nie mają czym jeździć. Jak tak dalej pójdzie to Pogodno coś im będzie musiało dać.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
Iwo napisał(a):

> Na razie będzie stała i gniła, czyli mamy jeden skład mniej i > to jeszcze Golęciński gdzie wogóle nie mają czym jeździć. Jak > tak dalej pójdzie to Pogodno coś im będzie musiało dać.

Jak już to gdy będa naprawdę kłopoty. Na golęcinie nie szukają kolejnego złupu (chodzi o 774+773), którego przez 2-3 miesiące trzeba będzie doprowadzać do stanu używalności, a i tak co jakiś czas będą z nim problemy. Myślę ze trofi by Ci mógł powiedzieć ile przy nim roboty było aby doprowadzić go do stanu takiego jaki jest teraz.

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
Swoją drogą to dość "komicznie" to wyglądało. Koparka kontra tramwaj. Jak się widzi coś takiego to nie dziwi ile ludzi ginie na drogach...
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Iwo napisał(a):

> Zobaczcie, jakie > "twarde" szyby są, boczne nie potłukły się.

Wiesz co to jest szyba zbrojona? Być może jesteś za młody, ale ja mam już swój wiek i doświadczenie i mogę wyjaśnić Twoje zdziwienie. Otórz, szyba zbrojona składa się z kilku warstw, gdzie warstwy są przekładane specjalną folią aby zapobiec kompletnenu rozpadaniu się szyby, co za tym idzie, chodzi o bezpieczeństwo człowieka. W tej chwili najbezpieczniejsze szyby wielowarstwowe(6) są stosowane w autach pod marką aud.. Natomiast jeżeli chodzi o szyby tramwajowe, szczególnie te które okalają kabinę motorniczego to jest niestety badziewie dwuwarstwowej szyby typu Syrenka, nie orientuje się niestety jek to wygląda w przypadku Tatr i bulw. Podejrzewam że to są inne standardy ponieważ to są szyby profilowane.

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
alat57 napisał(a):

> Wiesz co to jest szyba zbrojona?

Wiem.

> Być może jesteś za młody, ale ja mam już swój wiek i > doświadczenie i mogę wyjaśnić Twoje zdziwienie.

Co do za młody, dobrze się ubawiłem :) Widzisz, jak chcesz to potrafisz odpisać rzeczowo na pytanie i wyjaśnić sprawę. To cieszy.

> Otórz, szyba zbrojona składa się z kilku warstw, gdzie > warstwy są przekładane specjalną folią aby zapobiec > kompletnenu rozpadaniu się szyby, co za tym idzie, chodzi o > bezpieczeństwo człowieka.

Dokładnie. Ale popatrz, co było wstawiane do GT6 szczególnie z tyłu. Pleksa, a chyba oboje wiemy, co się dzieje z pleksą jak pęka. Delikatnie mówiąc przy tylnym uderzeniu ta pleksa zadziałała by jak bardzo ostry nóz.

> Natomiast jeżeli chodzi o szyby tramwajowe, szczególnie te > które okalają kabinę motorniczego to jest niestety badziewie > dwuwarstwowej szyby typu Syrenka, nie orientuje się niestety > jek to wygląda w przypadku Tatr i bulw.

Badziewie, bo przy takim udeżeniu powinny się rozsypać w drobny mak na kawałki nie powodujące skaleczeń,

W Tatrach i KS są już inne szyby ( nowsze z inną normą )

> Podejrzewam że to są inne standardy ponieważ to są szyby > profilowane.

Dokładnie, już całkiem innna technologia produkcji.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Iwo napisał(a):

> > Otórz, szyba zbrojona składa się z kilku warstw, gdzie > > warstwy są przekładane specjalną folią aby zapobiec > > kompletnenu rozpadaniu się szyby, co za tym idzie, chodzi o > > bezpieczeństwo człowieka.

Zbrojona to przez przypadek nie jest z metalową siatką w środku :>

> Badziewie, bo przy takim udeżeniu powinny się rozsypać w > drobny mak na kawałki nie powodujące skaleczeń,

Przednia? Absolutnie - wielowarstwowa z folią pomiędzy warstwami nie rozpada się w mak tylko wygina (i właśnie dzięki temu nie czyni większych szkód) a szkło od niej nie odpada. Co innego boczne - te owszem w mak, ale skoro tu nie zostały w żaden sposób uderzone to nie wiem czy powinny też się tak same z siebie rozpaść.

> Dokładnie, już całkiem innna technologia produkcji.

To w 105 dają najzwyklejsze szyby jakie tylko są?

-- jednym słowem - Volvo
MC napisał(a):

> Zbrojona to przez przypadek nie jest z metalową siatką w środku > :>

Ciekawie by to wyglądało, chyba wagon dla kibiców :)

> > Badziewie, bo przy takim udeżeniu powinny się rozsypać w > > drobny mak na kawałki nie powodujące skaleczeń, > > Przednia? Absolutnie - wielowarstwowa z folią pomiędzy warstwami > nie rozpada się w mak tylko wygina (i właśnie dzięki temu nie > czyni większych szkód) a szkło od niej nie odpada.

Widzisz, powinna tak jak piszesz, tylko znajdz mi 105 w której ta szyba jest klejona wielowarstwowa, zobacz, że przeważnie ta szyba idzie w drobny mak...

> Co innego > boczne - te owszem w mak, ale skoro tu nie zostały w żaden > sposób uderzone to nie wiem czy powinny też się tak same z > siebie rozpaść.

Też nie wiem, ale to zderzenie z koparką samo w sobie jest ciekawe, zastanawia mnie jakie zadziałały siły w wyniku zderzenia, skoro słupki przednie boczne pogięte, a szyby całe.

> To w 105 dają najzwyklejsze szyby jakie tylko są?

Na to wygląda, bo w Ks sa już szyby klejone.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Iwo napisał(a):

> Ciekawie by to wyglądało, chyba wagon dla kibiców :)

Nie no takich szyb to do wagonu nii :)

> Widzisz, powinna tak jak piszesz, tylko znajdz mi 105 w której ta > szyba jest klejona wielowarstwowa, zobacz, że przeważnie ta szyba > idzie w drobny mak...

No to jak w drobny mak idzie to hartowana - zwykła się połamie i będą straszyć pozostałości - tak jak to widać było na zdjęciach z rozbrajanej stodwóji.

> Też nie wiem, ale to zderzenie z koparką samo w sobie jest ciekawe, > zastanawia mnie jakie zadziałały siły w wyniku zderzenia, skoro > słupki przednie boczne pogięte, a szyby całe.

Koparka musiała uderzyć ramieniem - w dach w skutek tego zwinął się do środka pociągając przy tym słupki, a że szyby były osadzone w jakiś dziwny sposób to wysunęly się z gumek i zostały całe - to tak na mój gust :)

-- jednym słowem - Volvo
Iwo napisał(a):

> Dokładnie, już całkiem innna technologia produkcji.

Jestem tylko ciekawy czy spełniające normy. Bo w tym wzystkim chodzi przedewszystkim o bezpieczeństwo prowadzącego, ponieważ jeżeli on nie będzie bezpieczny to pasazerowie tym bardziej, prawda? Nawiasem mówiąc(pytając), czy Ty jesteś z tegorocznego sortu?

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
alat57 napisał(a):

> Jestem tylko ciekawy czy spełniające normy.

Muszą, przecież nikt by nie dopuścił tramwaju do jazdy.

> Bo w tym wzystkim chodzi przedewszystkim o bezpieczeństwo > prowadzącego, ponieważ jeżeli on nie będzie bezpieczny to > pasazerowie tym bardziej, prawda?

Czasami jest tak przy wypadkach, że pasażerowie cali, motorniczy już niekoniecznie. Zgadzam się z Tobą, że motorniczy powinien być bezpieczny, wszak od niego zależy w głownej mierze bezpieczeństwo wielu osób.

> Nawiasem mówiąc(pytając), czy Ty jesteś z tegorocznego sortu?

;)

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła
Iwo napisał(a):

> > Nawiasem mówiąc(pytając), czy Ty jesteś z tegorocznego sortu? > ;)

Nie dowiedziałem się nic, ale to nic...:)

Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)

wysłane przez LinX 13

A motorniczemu nic się nie stało?

wysłane przez Iwo

LinX napisał(a):

> A motorniczemu nic się nie stało?

Nic, lekkie skaleczenia rąk od odłamków szyby.

wysłane przez Lukasy

Iwo napisał(a):

> Nic, lekkie skaleczenia rąk od odłamków szyby.

I tak miał szczęście, bo ten dach jest zawinięty do dołu...

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/

wysłane przez Pepe 235

Iwo napisał(a):

> Nic, lekkie skaleczenia rąk od odłamków szyby.

Nawet był w stanie zjechac wozem do zajezdni Golęcin, więc na szczęście skończyło się na strachu.

wysłane przez kajetansz 65

LinX napisał(a):

> A motorniczemu nic się nie stało?

"Głos Szczeciński" podaje, że zranił się w rękę odpryskami szkła.

Штирлиц

wysłane przez techno

A podobno ciężki sprzęt miał nie jeździć po torach tramwajowych? Kilka razy byłem świadkiem "ścigania się" koparki jadęcej torem niewłaściwym z tramwajem, którym jechałem. Gdzieś mam też zdjęcia jak koparka szaleje na torowisku. Przykre, że tak się skończyło.

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez Iwo

techno napisał(a):

> A podobno ciężki sprzęt miał nie jeździć po torach > tramwajowych?

Podobno, tyle, że tam nie ma innej możliwości przejechania ciężkiego sprzetu. Choć to kierowca koparki został uznany winnym zdarzenia przez policje i został ukarany mandatem to i tak ja mam zastrzeżenia co do motorniczego, ale to tylko moje subiektywne zdanie.

> Kilka razy byłem świadkiem "ścigania się" > koparki jadęcej torem niewłaściwym z tramwajem, którym > jechałem. Gdzieś mam też zdjęcia jak koparka szaleje na > torowisku.

Żeby tylko koparki.

> Przykre, że tak się skończyło.

Dobrze, że tylko tak się skończyło bez rannych czy co gorsza ofiar śmiertelnych. Może to przykre zdarzenie da komuś do myslenia i zostana wyciągnięte odpowiednie wnioski. Czas do rozpoczęcia regat biegnie nieubłaganie i wykonawcy zaczyna się palić grunt pod nogami, może faktycznie powinni wstrzymać ruch tramwajów i spokojnie zakończyć prace.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła

wysłane przez Mario  ?

Iwo napisał(a):

> Czas do rozpoczęcia regat biegnie nieubłaganie i wykonawcy > zaczyna się palić grunt pod nogami, może faktycznie powinni > wstrzymać ruch tramwajów i spokojnie zakończyć prace.

Ja już od dłuższego czasu mówiłem, żeby wstrzymać ruch tramwajów i zorganizować standardowy objazd dla linii 6. Ale wiadomo, że ZDiTM nie będzie chciał płacić więcej za objazdy. :-(

-- Życie

wysłane przez MQ ?

Bella napisał(a):

> Ale > wiadomo, że ZDiTM nie będzie chciał płacić więcej za > objazdy. :-(

Za objazdy płacą wykonawcy robót.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

mkubien napisał(a):

> Za objazdy płacą wykonawcy robót.

A jak to jest w wypadku linii 6? Nie jest przez przypadek tak, że dzięki mniejszej (16 minut) czestotliwości kilometry wychodzą "na zero"? W dzień powszedni z normalną 12 minutową częstotliwością na pewno więcej wyjdzie, a jak jest w święta?

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez MQ ?

MC napisał(a):

> A jak to jest w wypadku linii 6? Nie jest przez przypadek tak, że > dzięki mniejszej (16 minut) czestotliwości kilometry wychodzą "na > zero"?

Prawdopodobnie tak jest.

wysłane przez Iwo

Bella napisał(a):

> > Ja już od dłuższego czasu mówiłem, żeby wstrzymać ruch > tramwajów i zorganizować standardowy objazd dla linii 6. Ale > wiadomo, że ZDiTM nie będzie chciał płacić więcej za > objazdy. :-(

Nie tyle co ZDiTM co wykonawca kanalizacji powinien za to zapłacić.

-- Strzeż tajemnicy państwowej i służbowej ! -- Panie, ta Lka to na Ludową jedzie? (c) dziadek na Pl. Rodła

wysłane przez lhb178 19

Bella napisał(a):

> Ja już od dłuższego czasu mówiłem, żeby wstrzymać ruch > tramwajów i zorganizować standardowy objazd dla linii 6.

Tylko z powodu tego, że koparki jeżdżą tam, gdzie nie powinny?

> Ale > wiadomo, że ZDiTM nie będzie chciał płacić więcej za > objazdy. :-(

Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy.

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez leks 17

lhb178 napisał(a):

> Tylko z powodu tego, że koparki jeżdżą tam, gdzie nie powinny?

Najłatwiej tak powiedzieć, ale najważniejsze jest właśnie bezpieczeństwo pasażerów jak również robotników, którzy pracują na tej budowie, a jak widać po ostatnim wypadku jest tam bardzo niebezpiecznie i tak dobrze, że oberwał tylko tramwaj, a nie człowiek. Zresztą tak jak ktoś mówił, że te koparki po prostu nie mają teraz którędy jeździć. Tempo robót jak wiemy jest duże ze względu na pośpiech przed regatami.

> Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy.

Takie jest życie.

-- PKS Gryfice na KOMIS! Przepraszam wszystkich urażonych moim ostatnim zachowaniem.

wysłane przez MQ ?

lex napisał(a):

> > Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy. > > Takie jest życie.

Przypuszczam, że gdybyś często jeździł "szóstką" na biletach jednorazowych, miałbyś nieco inne podejście.

wysłane przez lhb178 19

lex napisał(a):

> > Tylko z powodu tego, że koparki jeżdżą tam, gdzie nie powinny? > > Najłatwiej tak powiedzieć,

No nie, łatwiej napisać, żeby wyrzucić tramwaje.

>ale najważniejsze jest właśnie > bezpieczeństwo pasażerów jak również robotników, którzy > pracują na tej budowie, a jak widać po ostatnim wypadku jest tam > bardzo niebezpiecznie i tak dobrze, że oberwał tylko tramwaj, a nie > człowiek.

Z tego rozumowania blisko do "należy zamykać przejścia dla pieszych, bo są wypadki" (kto jest ich przyczyną już się pomija jako fakt niepasujący do koncepcji).

> Zresztą tak jak ktoś mówił, że te koparki po prostu > nie mają teraz którędy jeździć.

Czasami mają, czasami nie.

> Tempo robót jak wiemy jest > duże ze względu na pośpiech przed regatami.

HB9 mogło się wcześniej spieszyć, a nie brać za wszystko naraz :>

> > Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy. > > Takie jest życie.

Idź powiedz to stoczniowcom czekającym na 6... :>

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> Tylko z powodu tego, że koparki jeżdżą tam, gdzie nie powinny?

A którędy mają jeździć :> Jeżdżą na wszystkie możliwe sposoby - po jezdni zamkniętej, po jezdni czynnej i po torowisku również c zynnym, a nadającym się do generalnego remontu już _przed_ dodatkowym ujeżdżaniem go maszynami. De facto torowisko skorzysta bo MZK za chiny by go nie naprawiło.

> Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy.

Jestem przekonany, że jednak mieszkańcy Gocławia są zadowoleni z bezpośredniego tramwaju na Rodła (prawie).

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez DamTram

MC napisał(a):

> Jestem przekonany, że jednak mieszkańcy Gocławia są zadowoleni z > bezpośredniego tramwaju na Rodła (prawie).

Powiem tyle. Popularna stała się 11/9 szczególnie rano. Dziś prawie cały 1053 zawalony :]

-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]

wysłane przez Iwo

MC napisał(a):

> facto torowisko > skorzysta bo MZK za chiny by go nie naprawiło.

Nie liczyłbym na jakąś znaczącą poprawę...

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Iwo napisał(a):

> Nie liczyłbym na jakąś znaczącą poprawę...

Niestety, ale może będzie lepiej jak przed rozwaleniem tego, chociaż prawda wciąż pozostanie taka, że tam trzeba zrobić aż do Wyszyńskiego właściwie wszystko od zera.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez leks 17

MC napisał(a):

> Niestety, ale może będzie lepiej jak przed rozwaleniem tego, chociaż > prawda wciąż pozostanie taka, że tam trzeba zrobić aż do > Wyszyńskiego właściwie wszystko od zera.

Przed Wyszyńskiego jest krótki odcinek dobrych torów, ale z resztą się zgadzam.

-- PKS Gryfice na KOMIS! Przepraszam wszystkich urażonych moim ostatnim zachowaniem.

wysłane przez Mareczek 5

MC napisał(a):

> A którędy mają jeździć :>

Po ulicy która nie istnieje (po piachu). Jeżeli kopią dóła i nie ma go jak objechać, to niech zasuwają na krzyżówkę przy stoczni, na pod Dworzec Morski asfalcikiem i zajezdzamy od drugiej strony.

> > Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy. > > Jestem przekonany, że jednak mieszkańcy Gocławia są zadowoleni z > bezpośredniego tramwaju na Rodła (prawie).

Widać to po tłumach powietrza, który wysiada i wsiada na Matejki PZU.

-- - A jak długo się znacie? - Od dziecka. - O, to bardzo długo, prawda? - Nasze dziecko ma 3 miesiące... - (C) KMN

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Po ulicy która nie istnieje (po piachu). Jeżeli kopią dóła i nie > ma go jak objechać, to niech zasuwają na krzyżówkę przy stoczni, > na pod Dworzec Morski asfalcikiem i zajezdzamy od drugiej strony.

A jeśli doły są z dwóch stron :> ATSD to smieszne masz pomysły - Te koparki - a jak widać po torowisku musi ich jeździć sporo i często - utrudniłyby życie wszystkim - pominę tu już płynność ruchu samochodowego (chociaż nie bardzo wiem jak miałaby ta koparka jechać w drugą stronę - bo skręcić w lewo niedasie, ale dodatkowo cały remont trwałby jeszcze sporo dłużej i jestem w dodatku przekonany, że niedałoby się tak kolorowo objechać tego torowiska jak piszesz.

> Widać to po tłumach powietrza, który wysiada i wsiada na Matejki > PZU.

Swego czasu wsiadało sporo... ale to rok albo dwa temu było :D

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez Mareczek 5

MC napisał(a):

> A jeśli doły są z dwóch stron :>

Mają problem.

> ATSD to smieszne masz pomysły -

Co tu jest takiego śmiesznego? Chodzi o ludzkie zycie. Motorowy równie dobrze mógł się rozpłaszczyc przez tą koparkę że nie wspomne o silniejszym uderzeniu i zakończeniu strefy zgniony gdzieś w przedziale pasażerskim.

> (chociaż nie bardzo wiem jak miałaby ta koparka > jechać w drugą stronę

Zróbią zjazd to zjedzie.

> - bo skręcić w lewo niedasie, ale dodatkowo > cały remont trwałby jeszcze sporo dłużej i jestem w dodatku > przekonany, że niedałoby się tak kolorowo objechać tego torowiska > jak piszesz.

To oni by musieli zadbać aby był przejazd dla maszyn.

-- - A jak długo się znacie? - Od dziecka. - O, to bardzo długo, prawda? - Nasze dziecko ma 3 miesiące... - (C) KMN

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> równie dobrze mógł się rozpłaszczyc przez tą koparkę że nie

OK rozumiem malucha mógł nie widzieć, ale jadącej na niego koparki?

> To oni by musieli zadbać aby był przejazd dla maszyn.

Dlatego z braku możliwości jeżdżenia inaczej, juz wcześniej tramwaje powinny jeździć objazdem.

-- jednym słowem - Volvo
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.

wysłane przez Mareczek 5

MC napisał(a):

> OK rozumiem malucha mógł nie widzieć, ale jadącej na niego koparki?

Nie wiem jak tam było, więc nie odpowiem Ci.

> Dlatego z braku możliwości jeżdżenia inaczej, juz wcześniej > tramwaje powinny jeździć objazdem.

Można jeździc inaczej, tylko trzeba stworzyć odpowiednie drogi na placu budowy. A jak się nie chce myśleć i robić to mamy tego efekt.

-- - A jak długo się znacie? - Od dziecka. - O, to bardzo długo, prawda? - Nasze dziecko ma 3 miesiące... - (C) KMN

Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids

wysłane przez (użytkownik usunięty)

Mareczek napisał(a):

> Można jeździc inaczej, tylko trzeba stworzyć odpowiednie drogi na > placu budowy. A jak się nie chce myśleć i robić to mamy tego efekt.

Też się dziwię, że na tak szerokiej jezdni (3 pasy) do tego chodnik panowie nie zmieścili się z wykopem rurą, wygrzebaną ziemią i jeszcze zbrakło im miejsca na dojazdy - no ale jak się wykopało na środkowym pasie to i tak jest - może na prawym sie nie dało - nie wiem.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> Dlatego z braku możliwości jeżdżenia inaczej, juz wcześniej > tramwaje powinny jeździć objazdem.

Samochody powinny jeździć objazdem. MSPANC.

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> MC napisał(a):

> > > Dlatego z braku możliwości jeżdżenia inaczej, juz wcześniej > > tramwaje powinny jeździć objazdem. > > Samochody powinny jeździć objazdem. MSPANC.

Jeżdżą jakbyś nie zauważył... Pozatym nawet gdyby wyłączono drugą nitkę (co spowodowałoby chyba Twoją wielką radość i całkowity paraliż miasta [stojące A B C {D E} F 53 57 58 59 60 63 67 68 101 107 - wszystko przez centrum i w relacji północ południe], za to tramwaje jeździłyby sobie pseudo spokojnie - pseudo bo niewykluczone, że cześci transportów nie udałoby się uniknąć i prowadzić stojąc na szynach) to i tak te maszyny przejeżdżałyby przez szyny tylko w tym celu aby dojechać do te drugiej jezdni po której mogłyby Twoim zdaniem spokojnie sobie dojechać.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez LLUZNIAK

MC napisał(a):

> za > to tramwaje jeździłyby sobie pseudo spokojnie - pseudo bo > niewykluczone, że cześci transportów nie udałoby się uniknąć i > prowadzić stojąc na szynach)

Nie zapominaj o dezorganizacji ruchu wszystkich "modelowych" tramwajów jadących przez Malczewskiego dzięki powstającym również tam korkom :> Bo o niemal pewnym blokowaniu przez korek skrzyżowania Matejki z Piłsudskiego, które w godzinach szczytu i bez objazdu ma miejsce nie muszę chyba wspominać ;) ...no ale pozbylibyśmy się samochodów z Jana z Kolna, więc to raczej drobnostki :P

-- Być może wkrótce kilka rzeczy ulegnie zmianie - czy na lepsze? ...to już zależy od punktu widzenia :>

wysłane przez (użytkownik usunięty)

LLUZNIAK napisał(a):

> Nie zapominaj o dezorganizacji ruchu wszystkich "modelowych" > tramwajów jadących przez Malczewskiego dzięki powstającym również > tam korkom :> Bo o niemal pewnym blokowaniu przez korek skrzyżowania

Zapomniałem... Czyli niestety, ale tramwaje też by stanęły - do litanii należy więc dopisać też linie 5 i 11 (już trudności na prawoskręcie dla 1 i 4 na Rodła pominiemy) oraz 70, która dziwnymi trasami jeździ ale ww korków już nie będzie w stanie ominąć.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

LLUZNIAK napisał(a):

> Nie zapominaj o dezorganizacji ruchu wszystkich "modelowych" > tramwajów jadących przez Malczewskiego dzięki powstającym również > tam korkom :> Bo o niemal pewnym blokowaniu przez korek skrzyżowania > Matejki z Piłsudskiego, które w godzinach szczytu i bez objazdu ma > miejsce nie muszę chyba wspominać ;) ...no ale pozbylibyśmy się > samochodów z Jana z Kolna, więc to raczej drobnostki :P

"Nie możecie nas wyrzucić bo za karę wam wszystko zablokujemy, haha".

BTW na Malczewskiego i Parkowej wydzielone tory powinny być już dawno, a blokowaniem skrzyżowania powinna się zając policja (może się zajmie, jak kogoś tam w końcu tramwaj przetrąci).

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> LLUZNIAK napisał(a):

> "Nie możecie nas wyrzucić bo za karę wam wszystko zablokujemy, > haha".

Jakie za karę - myslisz, że komukolwiek chce się stać w korku, bo jakiś ćwierćinteligent wyłączy z ruchu za dużo?

> BTW na Malczewskiego i Parkowej wydzielone tory powinny być już > dawno, a blokowaniem skrzyżowania powinna się zając policja (może > się zajmie, jak kogoś tam w końcu tramwaj przetrąci).

Policja to tam powinna się zająć regulacją ruchu jak światła nie dają rady, ale tak zajać, żeby lepiej było. Pozatym jedynym kierunkiem, gdzie blokować można święte tramwaje jest lewoskręt z Matejki w Malczewskiego notabene rzadko używany, pozostałe kierunki są w miarę ok zrobione, chociaż jełopy w 107 jadąc 18 metrowcem widząc, że nie zjadą z krzyżówki muszą wjechać na zielonym i przegubowcem blokować Malczewskiego (w tym swoich kolegów).

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez techno

MC napisał(a):

> Matejki w Malczewskiego notabene rzadko używany, pozostałe kierunki > są w miarę ok zrobione, chociaż jełopy w 107 jadąc 18 metrowcem > widząc, że nie zjadą z krzyżówki muszą wjechać na zielonym i > przegubowcem blokować Malczewskiego (w tym swoich kolegów).

To nie "jełopy" w 107 są problemem tylko niewielka przepustowość Matejki na odcinku od Malczewskiego do Bramy Królewskiej. A wystarczyło tylko zamknąć jeden pas ruchu na Jana z Kolna, żeby takie cyrki były u nas codziennością, a nie tylko z okazji Dni Morza...

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez (użytkownik usunięty)

techno napisał(a):

> To nie "jełopy" w 107 są problemem tylko niewielka przepustowość

Nie niewielka przepustowość tylko jeżeli widzę, że się nie zmieszczę za skrzyżowaniem to na nie nie wjeżdżam (to poruszane już było wcześniej m.in przy blokowaniu przez samochody placu Kościuszki, gdzie tramwaje nie mogą jechać). Prosty przepis tylko widzę, że bardzo wybiórczo chcecie go traktować - jak źle (bo to jest ewidentnie złe) stanie kierowca zwykłego samochodu/busiarz/ciężarówka to to jest złe i niedobre, aaale jak wjedzie gratem pt NGXXX too on jest PAN i on może i winne jest nie to że zrobil głupotę jak wjeżdżał choć nie ma możliwości zjazdu tylko nagle znajduje się tysiac innych okoliczności.

> Matejki na odcinku od Malczewskiego do Bramy Królewskiej. A > wystarczyło tylko zamknąć jeden pas ruchu na Jana z Kolna, żeby > takie cyrki były u nas codziennością, a nie tylko z okazji Dni > Morza...

Niektórzy chcieliby zamknać Jana z Kolna na cały czas remontu, żeby 6 jeździło spokojnie i koparki jeździły spokojnie...

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez LLUZNIAK

MC napisał(a):

> jak źle (bo to > jest ewidentnie złe) stanie kierowca zwykłego > samochodu/busiarz/ciężarówka to to jest złe i niedobre, aaale jak > wjedzie gratem pt NGXXX too on jest PAN i on może i winne jest nie to > że zrobil głupotę jak wjeżdżał choć nie ma możliwości zjazdu > tylko nagle znajduje się tysiac innych okoliczności.

Dokładnie, zgadzam się w 100%. W wypadku tego kierowcy autobusu winne będą pewnie samochody, które wytworzyły korek. Co za wredni kierowcy osobówek, nooo - jakby nie mogli sobie korkować ulic bez KM.

-- Być może wkrótce kilka rzeczy ulegnie zmianie - czy na lepsze? ...to już zależy od punktu widzenia :>

wysłane przez techno

MC napisał(a):

> Nie niewielka przepustowość tylko jeżeli widzę, że się nie > zmieszczę za skrzyżowaniem to na nie nie wjeżdżam (to poruszane

Będę się upierał przy niewielkiej, na chwilę obecną, przepustowości na skrzyżowaniach na tym odcinku. W trakcie wspomnianego przez Ciebie niżej łamania zakazu wjazdu na skrzyżowanie przy braku miejsca do zjazdu, przynajmniej to jakoś działa. Gdyby było inaczej, to pewnie stałbym sobie w korku aż od E. Plater jadąc Parkową i Malczewskiego w kierunku Rodła. Niestety, ale korki, znane nam do tej pory z podróży do innych miast lub z koszmarnych opowieści, stają się faktem. A nasze ulice w centrum nie są przygotowane na tak wielki przyrost liczby samochodów. Jeżeli chcemy, by komunikacja miejska była wydolna, musimy myśleć o rozwiązaniach, które niestety uderzą w kierujących własnym autem (czyli. m.in. we mnie). Buspasy, wydzielone torowiska i priorytety w sygnalizacji świetlnej. Z tym trzeba się zmierzyć.

> Niektórzy chcieliby zamknać Jana z Kolna na cały czas remontu, żeby > 6 jeździło spokojnie i koparki jeździły spokojnie...

Są też tacy, którzy chcieliby w ogóle zamknąć Jana z Kolna, by można było tam sobie spacerować cały rok. Ja poproszę najpierw o obwodnicę śródmiejską (całą, z czwartym mostem przez Odrę), a potem to pomyślimy.

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez (użytkownik usunięty)

techno napisał(a):

> Będę się upierał przy niewielkiej, na chwilę obecną, > przepustowości na skrzyżowaniach na tym odcinku. W trakcie > wspomnianego przez Ciebie niżej łamania zakazu wjazdu na > skrzyżowanie przy braku miejsca do zjazdu, przynajmniej to jakoś > działa. Gdyby było inaczej, to pewnie stałbym sobie w korku aż od

To w takim razie nie chcę nigdy więcej czytać tutaj, ze "durni blachosmrodziarze blokują skręt 1 4 5 11" w opisywanym ciągu, ani utyskiwań na kierowców blokujących plac Kościuszki (za mała przepustowość jest tam) i w ogóle jakiekolwiek inne skrzyżowanie - ja jadąc samochodem, podobnież z resztą jak i Ty jak i miliony innych kierwoców nie mam zamiaru ani przyjemności w blokowaniu km, ani staniu w korku - a korki są bo jest za mała przepustowość...

> E. Plater jadąc Parkową i Malczewskiego w kierunku Rodła. Niestety, > ale korki, znane nam do tej pory z podróży do innych miast lub z > koszmarnych opowieści, stają się faktem. A nasze ulice w centrum nie > są przygotowane na tak wielki przyrost liczby samochodów. Jeżeli

To trzeba myśleć o buspasach, a lepiej nawet o pasach tramwajowo- autobusowych w centrum (mimo niewielkiej możliwości wyprzedzenia tramwaju).

> chcemy, by komunikacja miejska była wydolna, musimy myśleć o > rozwiązaniach, które niestety uderzą w kierujących własnym autem > (czyli. m.in. we mnie). Buspasy, wydzielone torowiska i priorytety w > sygnalizacji świetlnej. Z tym trzeba się zmierzyć.

O tym to trzeba myśleć, a od samego jechania po kierowcach nic się nie zmieni. Tymczasem działania promujące km wcale nie muszą uderzac w samochody - po Niepodległosci i Wyzwolenia autobus może jechać po jednym pasie z tramwajem - to samo z resztą w wypadku C, które zamiast stać do bramy mogłoby w żaden sposób nie przeszkadzając kierowcom spokojnie stojącym sobie w korku jechać po torowisku...

> Są też tacy, którzy chcieliby w ogóle zamknąć Jana z Kolna, by > można było tam sobie spacerować cały rok. Ja poproszę najpierw o

Podziękujmy Piotrowi Zarembie...

> obwodnicę śródmiejską (całą, z czwartym mostem przez Odrę), a > potem to pomyślimy.

Obwodnica nie załatwia w całości tego odcinka - może znacząco odciążyć go z ciężarówek jadących do Polic (jacyś planiści chcieli wywalić linie kolejową - dopiero byłyby cyrki), ale osobówki jadące tamtędy omijają centrum, a tak zmuszone do jazdy przez nie utrudniają ruch.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez techno

MC napisał(a):

> ja jadąc samochodem, podobnież z resztą jak i Ty jak i miliony > innych kierwoców nie mam zamiaru ani przyjemności w blokowaniu km, > ani staniu w korku - a korki są bo jest za mała przepustowość...

Na temat kierowców w ogóle nie chcę się wypowiadać. Stopień mojej irytacji za kółkiem sięga zenitu, jak widzę niektórych "wyczyny". I nie chodzi tylko o wyczyny fanów tuningu...

> To trzeba myśleć o buspasach, a lepiej nawet o pasach tramwajowo- > autobusowych w centrum (mimo niewielkiej możliwości wyprzedzenia > tramwaju).

PAT-y gdzie się da, choć nie wszędzie będą spełniały swoją rolę.

> O tym to trzeba myśleć, a od samego jechania po kierowcach nic się > nie zmieni. Tymczasem działania promujące km wcale nie muszą uderzac > w samochody - po Niepodległosci i Wyzwolenia autobus może jechać po > jednym pasie z tramwajem - to samo z resztą w wypadku C, które > zamiast stać do bramy mogłoby w żaden sposób nie przeszkadzając > kierowcom spokojnie stojącym sobie w korku jechać po torowisku...

Niepodległości i Wyzwolenia całe powinny iść do przebudowy. Póki co, to raczej ciężko będzie takie rzeczy zrobić.

> > Są też tacy, którzy chcieliby w ogóle zamknąć Jana z Kolna, by > > można było tam sobie spacerować cały rok. Ja poproszę najpierw o > Podziękujmy Piotrowi Zarembie...

Piszesz o pierwszym polskim prezydencie Szczecina? Jemu raczej nie przypisywałbym planów zamknięcia Jana z Kolna dla ruchu samochodowego... O jego technokratycznym podejściu do zarządzania miastem powiem tylko tyle, że zabrakło w nim ducha. Gdyby był duch - Trasa Zamkowa nie powstałaby...

> Obwodnica nie załatwia w całości tego odcinka - może znacząco > odciążyć go z ciężarówek jadących do Polic (jacyś planiści > chcieli wywalić linie kolejową - dopiero byłyby cyrki), ale > osobówki jadące tamtędy omijają centrum, a tak zmuszone do jazdy > przez nie utrudniają ruch.

Ruch samochodów osobowych to prawie 95%. Więc zatory w zdecydowanym stopniu by się zmniejszyły.

Dla mnie generalnie EOT.

-- Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

Problemy z matematyką? Zadzwoń! 0-800-[(10x)(13i)^2]-[sin(xy)/2.362x]

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > "Nie możecie nas wyrzucić bo za karę wam wszystko zablokujemy, > > haha". > > Jakie za karę - myslisz, że komukolwiek chce się stać w korku, bo > jakiś ćwierćinteligent wyłączy z ruchu za dużo?

Tak odebrałem ton tej wypowiedzi.

> > BTW na Malczewskiego i Parkowej wydzielone tory powinny być już > > dawno, a blokowaniem skrzyżowania powinna się zając policja (może > > się zajmie, jak kogoś tam w końcu tramwaj przetrąci). > > Policja to tam powinna się zająć regulacją ruchu jak światła nie > dają rady, ale tak zajać, żeby lepiej było.

Jakby kierowcy tylko trochę lepiej używali szarych komórek, to policja nie byłaby potrzebna. To nie pierwszy dzień objazdu, można się spodziewać, że się utknie na skrzyżowaniu.

> Pozatym jedynym > kierunkiem, gdzie blokować można święte tramwaje jest lewoskręt z > Matejki w Malczewskiego notabene rzadko używany,

Chodziło mi o skrzyżowanie Matejki z placem Rodła. Może podejdziesz i postoisz tam w godzinach szczytu, to będzie lepiej (gdzie byś nie był, to nie ma żadnych korków i problemów...).

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > > Dlatego z braku możliwości jeżdżenia inaczej, juz wcześniej > > > tramwaje powinny jeździć objazdem. > > > > Samochody powinny jeździć objazdem. MSPANC. > > Jeżdżą jakbyś nie zauważył...

Owszem, zauważyłem. Zwłaszcza, że w Polsce objazdy nieoficjalnie uprawniają kierowców do łamiania przepisów.

> Pozatym nawet gdyby wyłączono > drugą nitkę (co spowodowałoby chyba Twoją wielką radość i > całkowity paraliż miasta [stojące A B C {D E} F 53 57 58 59 60 63 67 > 68 101 107 - wszystko przez centrum i w relacji północ południe],

Wydzielony buspas da się zrobić już od Wilczej :->

> za > to tramwaje jeździłyby sobie pseudo spokojnie - pseudo bo > niewykluczone, że cześci transportów nie udałoby się uniknąć i > prowadzić stojąc na szynach) to i tak te maszyny przejeżdżałyby > przez szyny tylko w tym celu aby dojechać do te drugiej jezdni po > której mogłyby Twoim zdaniem spokojnie sobie dojechać.

Przez to co innego niż wzdłuż pod prąd.

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> Owszem, zauważyłem. Zwłaszcza, że w Polsce objazdy nieoficjalnie > uprawniają kierowców do łamiania przepisów.

A niby to jakie przepisy łamie się na tamtym objeździe?

> Wydzielony buspas da się zrobić już od Wilczej :->

Hehehe, a że korek, bedzie wtedy do Nehringa to A F 58 59 63 101 i 107 już w nim nie będą stały, pozatym powiedz mi jeszcze jak wyobrażasz sobie skręt w lewo w przyjaciół żołnierza z prawego buspasa (sąsiednie są zajęte tymi wstrętnymi samochodami) :>

> Przez to co innego niż wzdłuż pod prąd.

I tak niszczy i i tak można w tę koparkę wjechać...

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > Owszem, zauważyłem. Zwłaszcza, że w Polsce objazdy nieoficjalnie > > uprawniają kierowców do łamiania przepisów. > > A niby to jakie przepisy łamie się na tamtym objeździe?

Zakaz wjazdu na skrzyżowanie, jeśli nie ma możliwości zjechania z niego. Czasami jeszcze zakaz wjazdu za sygnalizator pokazujący czerwone światło...

> > Wydzielony buspas da się zrobić już od Wilczej :-> > > Hehehe, a że korek, bedzie wtedy do Nehringa to A F 58 59 63 101 i 107 > już w nim nie będą stały,

A może część kierowców wymięknie i pojedzie gdzie indziej :>

> pozatym powiedz mi jeszcze jak > wyobrażasz sobie skręt w lewo w przyjaciół żołnierza z prawego > buspasa (sąsiednie są zajęte tymi wstrętnymi samochodami) :>

Mnie chodziło o buspas w kierunku miasta.

> > Przez to co innego niż wzdłuż pod prąd. > > I tak niszczy i i tak można w tę koparkę wjechać...

A w domu może spaść sufit na głowę...

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> Zakaz wjazdu na skrzyżowanie, jeśli nie ma możliwości zjechania z > niego. Czasami jeszcze zakaz wjazdu za sygnalizator pokazujący > czerwone światło...

Nieważne w czyim wydaniu przejazd na czerwonym/wjazd bez możliwości zjazdu to głupota.

> A może część kierowców wymięknie i pojedzie gdzie indziej :>

Tyle, że tam nie bardzo jest gdzie inaczej jechać, zaś alternatywa w postaci właściwie wiecznie zapchanego do bólu 107 jest hmmm mało atrakcyjna* :>

> Mnie chodziło o buspas w kierunku miasta.

a to zgoda - dasie

* Ze 107 będzie coraz gorzej z tego względu, że północ będzie się coraz bardziej rozwijała (podobnież jak i inne przedmieścia) - Szczecin znalazł się w takiej fazie urbanizacji w której ludność zaczyna odpływać z centrum coraz dalej właśnie na przedmieścia i coraz bardziej zaczyna być widoczny ogrom (rozległość) tego miasta.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > Zakaz wjazdu na skrzyżowanie, jeśli nie ma możliwości zjechania z > > niego. Czasami jeszcze zakaz wjazdu za sygnalizator pokazujący > > czerwone światło... > > Nieważne w czyim wydaniu przejazd na czerwonym/wjazd bez możliwości > zjazdu to głupota.

Zgadzam się z jednym wyjątkiem - wjazdu przez zablokowanego pojazdami stojącymi w poprzek (bo jak źle pójdzie, to nigdy nie przejedzie). Od tego oczywiście też będą beznadziejne wyjątki, ale może nie wdawajmy się w ten poziom szczegółowości.

> > A może część kierowców wymięknie i pojedzie gdzie indziej :> > > Tyle, że tam nie bardzo jest gdzie inaczej jechać

Jak trzeba, to potrafią ;> A że drogi alternatywne się też zapychają, to taka kolej rzeczy.

> * Ze 107 będzie coraz gorzej z tego względu, że północ będzie > się coraz bardziej rozwijała (podobnież jak i inne przedmieścia) - > Szczecin znalazł się w takiej fazie urbanizacji w której ludność > zaczyna odpływać z centrum coraz dalej właśnie na przedmieścia i > coraz bardziej zaczyna być widoczny ogrom (rozległość) tego miasta.

Procesowi eksurbanizacji powinno się przynajmniej delikatnie przeciwdziałać...

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> Procesowi eksurbanizacji powinno się przynajmniej delikatnie > przeciwdziałać...

Dezurbanizację na myśli miałem, natomiast nie widzę sensu przeciwdziałania temu - to całkowicie normalne, ze ludzie nie chca mieszkać w slamsach...

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > Procesowi eksurbanizacji powinno się przynajmniej delikatnie > > przeciwdziałać... > > Dezurbanizację na myśli miałem,

A ja myślę, że to pierwsze zjawisko również zachodzi.

> natomiast nie widzę sensu > przeciwdziałania temu - to całkowicie normalne, ze ludzie nie chca > mieszkać w slamsach...

Normalne, że większość woli mieszkać w domku pod lasem. Mniej normalne, że chcą mieć wygodny dojazd do centrum miasta samochodem.

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > Tylko z powodu tego, że koparki jeżdżą tam, gdzie nie powinny? > > A którędy mają jeździć :>

Ten akurat klient mógł jechać piaseczkiem obok.

> Jeżdżą na wszystkie możliwe > sposoby - po jezdni zamkniętej, po jezdni czynnej i po torowisku > również c zynnym, a nadającym się do generalnego remontu już > _przed_ dodatkowym ujeżdżaniem go maszynami. De facto torowisko > skorzysta bo MZK za chiny by go nie naprawiło.

To wyjdzie w praniu. A w to, że skutecznie poprawią tory na podkładach ramowych, nie wierzę.

> > Pasażerowie raczej też nie chcą płacić więcej za objazdy. > > Jestem przekonany, że jednak mieszkańcy Gocławia są zadowoleni z > bezpośredniego tramwaju na Rodła (prawie).

I bardzo zadowoleni z 9-minutowego objazdu np. na prawobrzeże.

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2

wysłane przez (użytkownik usunięty)

lhb178 napisał(a):

> To wyjdzie w praniu. A w to, że skutecznie poprawią tory na > podkładach ramowych, nie wierzę.

Tam i tak było źle więc jak coś poprawią to może wyjsc tylko in plus.

> I bardzo zadowoleni z 9-minutowego objazdu np. na prawobrzeże.

Pospieszny maja już na Rodła/Niepodległosci - mniej zapełniony.

-- jednym słowem - Volvo

wysłane przez lhb178 19

MC napisał(a):

> > I bardzo zadowoleni z 9-minutowego objazdu np. na prawobrzeże. > > Pospieszny maja już na Rodła/Niepodległosci - mniej zapełniony.

Jeżeli jadą na pospieszny. BTW z pospiesznego to jednak wygodniej na skróty.

-- 2 - 7 - 5 - 11 - 12 - 2