Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Skutki zderzenia golęcińskiego składu z maszyną...
wysłane przez alat57
Iwo napisał(a):
> Zobaczcie, jakie > "twarde" szyby są, boczne nie potłukły się.
Wiesz co to jest szyba zbrojona? Być może jesteś za młody, ale ja mam już swój wiek i doświadczenie i mogę wyjaśnić Twoje zdziwienie. Otórz, szyba zbrojona składa się z kilku warstw, gdzie warstwy są przekładane specjalną folią aby zapobiec kompletnenu rozpadaniu się szyby, co za tym idzie, chodzi o bezpieczeństwo człowieka. W tej chwili najbezpieczniejsze szyby wielowarstwowe(6) są stosowane w autach pod marką aud.. Natomiast jeżeli chodzi o szyby tramwajowe, szczególnie te które okalają kabinę motorniczego to jest niestety badziewie dwuwarstwowej szyby typu Syrenka, nie orientuje się niestety jek to wygląda w przypadku Tatr i bulw. Podejrzewam że to są inne standardy ponieważ to są szyby profilowane.
> Zobaczcie, jakie > "twarde" szyby są, boczne nie potłukły się.
Wiesz co to jest szyba zbrojona? Być może jesteś za młody, ale ja mam już swój wiek i doświadczenie i mogę wyjaśnić Twoje zdziwienie. Otórz, szyba zbrojona składa się z kilku warstw, gdzie warstwy są przekładane specjalną folią aby zapobiec kompletnenu rozpadaniu się szyby, co za tym idzie, chodzi o bezpieczeństwo człowieka. W tej chwili najbezpieczniejsze szyby wielowarstwowe(6) są stosowane w autach pod marką aud.. Natomiast jeżeli chodzi o szyby tramwajowe, szczególnie te które okalają kabinę motorniczego to jest niestety badziewie dwuwarstwowej szyby typu Syrenka, nie orientuje się niestety jek to wygląda w przypadku Tatr i bulw. Podejrzewam że to są inne standardy ponieważ to są szyby profilowane.
Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
Re: Skutki zderzenia golęcińskiego składu z maszyną...
· 16 lat temu ·
alat57