Forum

Praca z żyrantem

Choć praca dla kierowców i motorniczych czeka, nie każdy może ją podjąć. Pierwsza bariera to cena kursu, podnoszącego kwalifikacje kierowcy lub dającego uprawnienia do prowadzenia tramwaju. Firmy, którym na pracownikach zależy, zaczęły nawet do tych kursów dopłacać lub finansować je w całości. Jak się okazuje, nie wszędzie jest jednak o to łatwo.

wysłane przez qba111

Kto to widział żeby kurs na prawo jazdy kat. D kosztował aż 3800zł. Jak im brakuje rąk do pracy to niech robią prawka za darmo a potem podpiszą, że będzie on pracował np. przez 2 lata. A jak jest z tramwajami? Jakie warunki trzeba spełniać żeby zostać motorniczym? Ile to kosztuje?

wysłane przez Wojtek 24

qba111 napisał(a):

> A jak jest z tramwajami? Jakie warunki trzeba > spełniać żeby zostać motorniczym? Ile to kosztuje?

Już było - http://www.mkm.szczecin.pl/forum.php?detail=1137188497.forum&query=motorniczym&which=01

wysłane przez (użytkownik usunięty)

qba111 napisał(a):

> Kto to widział żeby kurs na prawo jazdy kat. D kosztował > aż 3800zł. Jak im brakuje rąk do pracy to niech robią

Ja widziałem. Paliwo do autobusu (a trzeba ztcw 60 godzin wyjeździć) kosztuje, a praca instruktora też.

> prawka za darmo a potem podpiszą, że będzie on pracował > np. przez 2 lata. A jak jest z tramwajami? Jakie warunki

W obu wypadkach takie same - mieć ukończone 21 lat i być sprawnym psycho-motorycznie.

-- jednym słowem - Volvo