Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Praca z żyrantem
Choć praca dla kierowców i motorniczych czeka, nie każdy może ją podjąć. Pierwsza bariera to cena kursu, podnoszącego kwalifikacje kierowcy lub dającego uprawnienia do prowadzenia tramwaju. Firmy, którym na pracownikach zależy, zaczęły nawet do tych kursów dopłacać lub finansować je w całości. Jak się okazuje, nie wszędzie jest jednak o to łatwo.
wysłane przez (użytkownik usunięty)
qba111 napisał(a):
> Kto to widział żeby kurs na prawo jazdy kat. D kosztował > aż 3800zł. Jak im brakuje rąk do pracy to niech robią
Ja widziałem. Paliwo do autobusu (a trzeba ztcw 60 godzin wyjeździć) kosztuje, a praca instruktora też.
> prawka za darmo a potem podpiszą, że będzie on pracował > np. przez 2 lata. A jak jest z tramwajami? Jakie warunki
W obu wypadkach takie same - mieć ukończone 21 lat i być sprawnym psycho-motorycznie.
-- jednym słowem - Volvo
> Kto to widział żeby kurs na prawo jazdy kat. D kosztował > aż 3800zł. Jak im brakuje rąk do pracy to niech robią
Ja widziałem. Paliwo do autobusu (a trzeba ztcw 60 godzin wyjeździć) kosztuje, a praca instruktora też.
> prawka za darmo a potem podpiszą, że będzie on pracował > np. przez 2 lata. A jak jest z tramwajami? Jakie warunki
W obu wypadkach takie same - mieć ukończone 21 lat i być sprawnym psycho-motorycznie.
-- jednym słowem - Volvo
Re: Praca z żyrantem
· 16 lat temu ·
(użytkownik usunięty)