Forum
Co się dziś dzieje - cmentarny raport z miasta (18:53)
wysłane przez pawelp19 −3
wysłane przez paki
> Trochę Dąbie mogło się bardziej postarać i te parę > Solarisów puścić na te D67 albo chociaż inne > niskopodłogowce.
To przede wszystkim rzucało się w oczy... O ile SPAK raczej wymieszał typy wozów, to Dąbie wystawiło praktycznie same wysokopodłogowce. Znów, podobnie jak rok temu, przyczepię się do tramwajów. Za późno wszystkie składy pojawiły się w ruchu liniowym. Od 9 wszystko, co jeździło, było nabite ludźmi...
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez lhb178 19
> Znów, podobnie jak rok temu, przyczepię > się do tramwajów. Za późno wszystkie składy pojawiły się > w ruchu liniowym. Od 9 wszystko, co jeździło, było nabite > ludźmi...
Możesz zdradzić jakieś szczegóły? Od 9:19 na Kościuszki w kierunku Gumieniec zaczyna się częstotliwość 3 min. i tamże o tej porze tłoku nie było (a później to i tak wiadomo, że trojaki byłby najlepsze).
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!
wysłane przez X
To fakt, lecz duża w tym zasługa tzw. zabezpieczenia ruchu:-).
> (a później to i tak wiadomo, że > trojaki byłby najlepsze).
E, wydaje mi się, że 2xKt4 sobie świetnie poradziły, choć są to obserwacje do godziny 14:30 - jak było potem tego niestety nie wiem.
-- "Już sobie wyobrażam - Heniu Zagozda i H9 z kleksem na oknie :D" (c) Mareczek
"W Szwecji jest tyle samo samobójstw co w Polsce, bo tam jest ciemno" (c) Piotr Szumlewicz
wysłane przez paki
> Możesz zdradzić jakieś szczegóły? Od 9:19 na Kościuszki w > kierunku Gumieniec zaczyna się częstotliwość 3 min. i tamże > o tej porze tłoku nie było (a później to i tak wiadomo, że > trojaki byłby najlepsze).
Do godziny 9:40 na Gumieńce kursowało 10 lub 11 składów KT4Dt i 3 brygady 8 bis. Do tego w godzinach 8-9:40 część "ósemki" miały przerwy na posiłek, także w niektórych momentach nie bardzo było czuć zwiększoną częstotliwość (Ot, przykład: wysiadłem z 8/8, poszedłem obejrzeć dyspozytornie na KM, dotarłem na skrzyżowanie Ku Słońcu/Santocka, cyknąłem parę zdjęć Volvo na D67, wróciłem na przystanek tramwajowy, sfociłem 8/6, i dopiero po chwili wjechała 8/9 z miasta). Także w okolicach 9-9.30 w tramwajach było ciasno (inna sprawa, że KT4Dt mają mniej miejsca dla osób stojących, no i ludzie często kisili się w pierwszym wagonie, a w drugim więcej luzu). Po 9:40 miałem już wszystkie składy KT4 zapisane, do tego pojawiały się kolejne brygady na 8 bis.
Nie wiem, czy media coś namieszały w związku z bezpłatną linią cmentarną w Policach, ale ludzie często pytali się na Gumieńcach o konieczność posiadania biletu.
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
wysłane przez lhb178 19
> Do godziny 9:40 na Gumieńce kursowało 10 lub 11 składów KT4Dt i > 3 brygady 8 bis. Do tego w godzinach 8-9:40 część "ósemki" > miały przerwy na posiłek, także w niektórych momentach nie > bardzo było czuć zwiększoną częstotliwość
Pisałem, o której godzinie zaczyna się najwyższa częstotliwość. Przerwy na posiłek ani liczba składów nie mają tu znaczenia. Na samym początku (do 10) częstotliwość zapewniają wyjazdówki. Poza tym część dodatkowych brygad "idzie" w wydłużony czas przejazdu i postoje (od 9).
-- Zjeżdżaj z torów albo zastosujemy wuwuzele!
wysłane przez Jasiek 36
> Trochę Dąbie mogło się bardziej postarać i te parę > Solarisów puścić na te D67 albo chociaż inne > niskopodłogowce.
Ależ jeździły na Prawobrzeżu, co my gorsi? :P
-- lukas -> jasiek
wysłane przez Luke_Police 163
> Trochę Dąbie mogło się bardziej postarać i te parę > Solarisów puścić na te D67 albo chociaż inne > niskopodłogowce.
Taaak, zwłaszcza te inne niskopodłogowce. Jedyny MAN jakiego wysłali, o 13:00 wracał już do zajezdni z powodu awarii drzwi. Natomiast naliczyłem łącznie 24 SPAD-owskie Volva B10MA. SPAK też praktycznie same Volva wystawił na dodatki + jeden Solaris i #1204, nie wiem co jeździło na D60, bo tylko jedną brygadę widziałem. Solarisy przegubowe jeździły za to na 53, 60 i 67, na linii 53 było też kilka NG272. W zasadzie nie spodziewałem się, że po wycofaniu Ikarusów i pierwszych B10MA zdarzy się jeszcze takie święto WŚ, że na dodatkach dominujące będą wozy wysokopodłogowe. Paradoksalnie najwięcej niskopodłogowców wystawiło SPPK, bo aż 4. Z tym, że #768 chyba nie dojeździł do końca, około 13:20 wracał na pusto z Karola Miarki nie zatrzymując się na przystankach i później już tego wozu nie widziałem.
Technik serwisu :)