Forum
Zmiana rozkładu linii 70
wysłane przez Mareczek 5
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MlodyS53 78
> Hehehe, czas pracy coś około 9:55? :D
W rzeczywistości i tak będą inne brygady niż te ZDiTM-u.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Mareczek 5
> Mareczek napisał(a):
> > Hehehe, czas pracy coś około 9:55? :D > > W rzeczywistości i tak będą inne brygady niż te ZDiTM-u.
Hmm, ale jaki ma mieć to sens, skoro praca jest prawie przez cały czas? Jest jedna przerwa posiłkowa 31 minut, dwie 15-tki pod urzędem a reszta się praktycznie nie liczy. Przecież takie wymienianie wozów to koszt PKS, a sens żaden.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MlodyS53 78
> > > Hmm, ale jaki ma mieć to sens, skoro praca jest prawie przez > cały czas? Jest jedna przerwa posiłkowa 31 minut, dwie 15-tki > pod urzędem a reszta się praktycznie nie liczy. Przecież takie > wymienianie wozów to koszt PKS, a sens żaden.
Musisz zmienić tok myślenia. PKS ma dużo aut które pracują od rana do wieczora i bardzo dużo stoją. Ok 5 do 7h.
--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Mareczek 5
> Musisz zmienić tok myślenia. > PKS ma dużo aut które pracują od rana do wieczora i bardzo dużo > stoją. Ok 5 do 7h.
Czyli żeby było równo to choć wóz mógłby w kółko obsługiwać 70-tkę, to robi się mu parogodzinna przerwę, aby inny kierowca który miał przerwę mógł sobie pojeździć?
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez MlodyS53 78
> MlodyS53 napisał(a):
> > > Musisz zmienić tok myślenia. > > PKS ma dużo aut które pracują od rana do wieczora i bardzo > dużo > > stoją. Ok 5 do 7h. > > Czyli żeby było równo to choć wóz mógłby w kółko > obsługiwać 70-tkę, to robi się mu parogodzinna przerwę, aby inny > kierowca który miał przerwę mógł sobie pojeździć?
Też. Ale pamiętaj również o tym że jest dużo nocek które pracują od 23 do 5. Czyli ledwo 6h. I takim kierowcom się daje coś przed lub po. I wtedy taka brygada dzienna na dwóch szoferów może być na jednego. Bo rano ktoś po nocy zrobi i popołudniu ktoś przed nocą. A środek np. Ktoś kto ma szkołę albo linie pracownicza
--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
wysłane przez Mareczek 5
> Też. Ale pamiętaj również o tym że jest dużo nocek które > pracują od 23 do 5. Czyli ledwo 6h. I takim kierowcom się daje coś > przed lub po. I wtedy taka brygada dzienna na dwóch szoferów może > być na jednego. Bo rano ktoś po nocy zrobi i popołudniu ktoś przed > nocą. A środek np. Ktoś kto ma szkołę albo linie pracownicza
OK, dzięki za wyjaśnienia.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
wysłane przez Luke_Police 163
> Czyli żeby było równo to choć wóz mógłby w kółko > obsługiwać 70-tkę, to robi się mu parogodzinna przerwę, aby inny > kierowca który miał przerwę mógł sobie pojeździć?
To jest PKS. Nie wiem, czy przyglądałeś się kiedyś jak jeżdżą autobusy na linii 1A do Dolnej Odry. Gdyby linia podlegała pod ZDiTM, byłyby pewnie 4 brygady w międzyszczycie i z 10 w szczycie i krótkie przerwy między kursami. A w PKS-ie wygląda to tak, że większość tych wozów szczytowych po szczycie zostaje na linii i mają po 2-3 godziny przerwy na dworcu między kolejnymi kursami. Ewentualnie niektóre z nich mogą zrobić jakiś przewóz pracowniczy między kursami linii do Dolnej Odry.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)