Forum

Kolejny skład w ruchu

Dziś na 10/2 zadebiutował zmodernizowany skład KT4Dt 138+139.

wysłane przez Zygzak7

Ciekawe, jak długo pojeździ. Czy podzieli los zmodernizowanych składów: 140+142, 145+172, 141+171, które przeważnie okupują zajezdnię. Czy nie szkoda pieniędzy na modernizację? A propos: jak długo będą jeszcze trwały próby Moderus Beta 603?

wysłane przez wolvo1565 24

Zygzak7 napisał(a):

> Ciekawe, jak długo pojeździ. Czy podzieli los > zmodernizowanych składów: 140+142, 145+172, 141+171, które > przeważnie okupują zajezdnię. Czy nie szkoda pieniędzy na > modernizację? > A propos: jak długo będą jeszcze trwały próby Moderus > Beta 603?

#145+#172 akurat z tych trzech składów, to jest najlepszy bo najmniej awaryjny. A #171 sobie cały czas jeździ jako solówka od jakiegoś czasu ;)
GMV

wysłane przez Kacpi 27

Ciekawostką jest to, że na GMV skład jest oznaczony jako samo #138 :)

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez bartez 336

Kacpi napisał(a):

> Ciekawostką jest to, że na GMV skład jest oznaczony jako > samo #138 :)

A solówka 103 wg mapy ciąga jeszcze 104;)

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez Kacpi 27

bartez napisał(a):

> Kacpi napisał(a):

> > Ciekawostką jest to, że na GMV skład jest oznaczony jako > > samo #138 :) >  > A solówka 103 wg mapy ciąga jeszcze 104;)

To tłumaczy wiele :D W weekend rozmyślałem patrząc na mapę dlaczego tylko na tej jednej brygadzie 1 jest skład :)

-- Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.

wysłane przez Zygzak7

O złej jakości prac remontowych w Tramwajach Szczecińskich świadczy następujący fakt: w zajezdni Pogodno stacjonuje 9 składów 2xT6A2D (w bazie danych jest błąd: 221+222 od roku jest w zajezdni Golęcin) W dniu dzisiejszym na trasach jest 8 składów 2xT6A2D: 6 na linii 12 i po jednym na 7 i 8. (zgodnie z umową z ZDiTM powinny być składy typu C). Czyli w ruchu jest 89% taboru. Jest to wynikiem braku modernizacji wagonów T6A2D przez naszych specjalistów. Wykorzystanie wagonów KT4Dt, szczególnie tych zmodernizowanych (czyli popsutych) nie sięga 50%. Czy moje wnioski są błędne?