Forum

To już koniec

Dzisiaj kilka minut przed godziną 21:00 autobusową karierę zakończyło Volvo B10MA 1581, które ostatnią służbę odbyło na 60/1. Najprawdopodobniej był to ostatni dzień liniowego kursowania wozów typu Volvo B10MA w Szczecinie.

wysłane przez bartez 336

To albo koniec, albo najprawdopodobniej. News z czapy...

"W Piśmie nie napisano: nie będziesz wciskał gazu do deski.":D

wysłane przez konjo  4

bartez napisał(a):

> To albo koniec, albo najprawdopodobniej. News z czapy...

Najwyżej się poprawi.

B10Ma z nadwoziem Carrus były w Bydgoszczy (MZK & PKS), w Olsztynie, Swarzędzu, Szczecinie i Wrocławiu. Wychodzi na to, że chyba u nas najdłuższa eksploatacja, bo otrzymaliśmy je pierwsi i wycofane najpóźniej.

Swoją drogą to niezależnie od podwozia seria karosowana nadwoziem Carrus City jest już w całej Polsce bardzo mocno przerzedzona. Chyba najmocniej trzyma się w Jelniej Górze.

-- Tell me who ya gonna believe.

So never mind the darkness.

wysłane przez riversedge_pl 1

konjo napisał(a):

> B10Ma z nadwoziem Carrus były w Bydgoszczy (MZK & PKS)

No i Bydgoszcz zachowała jednego na zabytek, a sama impreza pożegnalna odbyła się aż pięcioma Volviakami. To będzie chyba jedyne miejsce w PL, gdzie jeszcze będzie się można takim autobusem przejechać.

Ciekawe, czy jeszcze jakieś Volviaki ze Szczecina żyją, co zostały wywiezione do Tkaczyka.

-- 2008, 1410, 2876, 1571

2008, 1410, 2876, 1571

wysłane przez Luke_Police  163

konjo napisał(a):

> B10Ma z nadwoziem Carrus były w Bydgoszczy (MZK & PKS), w > Olsztynie, Swarzędzu, Szczecinie i Wrocławiu. Wychodzi na to, > że chyba u nas najdłuższa eksploatacja, bo otrzymaliśmy je > pierwsi i wycofane najpóźniej.

W Szczecinie też było ich najwięcej, bo w sumie 80 sztuk.

-- Technik serwisu :)

Technik serwisu :)

wysłane przez WPKMFAN

Może i był to ich ostatni kurs na linii, ale przecież Klonowica zostawiła kilka jako rezerwa. W razie gdyby Hybrydy odmówiły ostatecznego posłuszeństwa.

wysłane przez Koszalinianin

A będzie chociaż jedna sztuka zachowana na zabytek? Bo pomijam techniczną setkę :p i generalnie dobrze by było, jakby w Szczecinie zachowali legendarny dla tego miasta pojazd.

wysłane przez emten

Koszalinianin napisał(a):

> A będzie chociaż jedna sztuka zachowana na zabytek? Bo > pomijam techniczną setkę :p i generalnie dobrze by było, > jakby w Szczecinie zachowali legendarny dla tego miasta > pojazd.

Chodziły słuchy że 1571 pójdzie do Muzeum Techniki i Komunikacji.

wysłane przez mamol 4

Na stronie spak.szczecin podano stan taboru na 31 grudnia 2018 roku w którym wliczono nadal 4 autobusy Volvo B10MA ale tylko po 7 nowych autobusów hybrydowych (gdzie są jeszcze dwa?). Ponadto w tym wykazie brak autobusu MAN NL263 o numerze 1206 z 2002 roku, są natomiast 3 autobusy MAN NL223 z 2002 roku a na ulicach jest tylko 2005. Czy ktoś mógłby wyjaśnić te nieścisłości? Bardzo będę zobowiązany.

wysłane przez t105n  49

mamol napisał(a):

> Na stronie spak.szczecin podano stan taboru na 31 grudnia > 2018 roku w którym wliczono nadal 4 autobusy Volvo B10MA ale > tylko po 7 nowych autobusów hybrydowych (gdzie są jeszcze > dwa?). Ponadto w tym wykazie brak autobusu MAN NL263 o > numerze 1206 z 2002 roku, są natomiast 3 autobusy MAN NL223 > z 2002 roku a na ulicach jest tylko 2005. Czy ktoś mógłby > wyjaśnić te nieścisłości? Bardzo będę zobowiązany.

Moim zdaniem do wozów z 2002 roku zaliczono 1205, 1206 i 1260 oraz już rozszabrowanego 1204.

-- "I pełno ludzi w każdym wagonie, a w jednym krowy, a w drugim konie." (Julian Tuwim "Lokomotywa")