Forum

Przesyłka z Berlina

Dzisiaj około godziny 12:40 na placu Szyrockiego widziany był Solaris Urbino 18 ex. BVG Berlin. Pojazd udawał się w stronę zajezdni PKS Szczecin.

wysłane przez Waszka 80

Za niedługo monotonia w taborze PKSu będzie taka jak w innych szczecińskich spółkach. Tylko Solarisy będą 18-metrowe, a 12-metrowe jedynie MB Citara.

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez kasper1 50

Waszka napisał(a):
Za niedługo monotonia w taborze PKSu będzie taka jak w innych szczecińskich spółkach. Tylko Solarisy będą 18-metrowe, a 12-metrowe jedynie MB Citara.

Szkoda, że PKS Szczecin nie wybrał Volvo 7700A zamiast Solarisów Urbino 18.

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.

wysłane przez MlodyS53 78

kasper1 napisał(a):
Szkoda, że PKS Szczecin nie wybrał Volvo 7700A zamiast Solarisów Urbino 18.

Jaka znowu szkoda? Chłopie zejdź na ziemię.
Biorą to co jest na rynku. Tanie i z dostępem do części zamiennych.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Luke_Police  163

kasper1 napisał(a):
Szkoda, że PKS Szczecin nie wybrał Volvo 7700A zamiast Solarisów Urbino 18.

Bardzo dobrze, że takich wozów nie kupił, bo patrząc na koszty utrzymania autobusów Volvo (części zamienne, serwis) i niską kulturę techniczną PKS-u, bardzo szybko te wozy przestałyby jeździć. Solaris to chyba najlepszy wybór na obecne czasy dla takiego przewoźnika jak PKS.

Technik serwisu :)
1

wysłane przez MlodyS53 78

Waszka napisał(a):
Za niedługo monotonia w taborze PKSu będzie taka jak w innych szczecińskich spółkach. Tylko Solarisy będą 18-metrowe, a 12-metrowe jedynie MB Citara.

I to jest prawidłowe podejście.
Chociaż tak naprawdę PKS ma mocno zróżnicowany tabor. Prawie każdy autobus to inny podtyp tego samego modelu. Co za tym idzie różne podzespoły.

Monotonia jak to nazwałeś czyli unifikacja pozwoli na zmniejszenie kosztów serwisu (te same części do większej liczby pojazdów pozwalają zmniejszyć stany magazynowe).

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Arek Dynamo 0

MlodyS53 napisał(a):
I to jest prawidłowe podejście.
Chociaż tak naprawdę PKS ma mocno zróżnicowany tabor. Prawie każdy autobus to inny podtyp tego samego modelu. Co za tym idzie różne podzespoły.

Monotonia jak to nazwałeś czyli unifikacja pozwoli na zmniejszenie kosztów serwisu (te same części do większej liczby pojazdów pozwalają zmniejszyć stany magazynowe).

No ale dla takiego fotografia monotonia taboru nie jest ciekawa, przez co brak motywacji do fotografowania taboru szczecińskiego (jedynie tramwaje są różnorodne)

wysłane przez Olo07

Arek Dynamo napisał(a):
No ale dla takiego fotografia monotonia taboru nie jest ciekawa, przez co brak motywacji do fotografowania taboru szczecińskiego (jedynie tramwaje są różnorodne)

Naszczęście PKS kupił lion'sa.

wysłane przez Tosiek 17

Olo07 napisał(a):
Naszczęście PKS kupił lion'sa.

Ciekawe z jakiego źródła ?

SU18 #788 Król Szos Na Zabytek
SU18,75#2200 Pod Palnik

wysłane przez Olo07

LOZOI napisał(a):
Ciekawe z jakiego źródła ?

ex. Buchholz bus
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez Pepe 235

Olo07 napisał(a):
Naszczęście PKS kupił lion'sa.

A pewny że autobus jest dla PKS Szczecin?

wysłane przez Olo07

Pepe napisał(a):
A pewny że autobus jest dla PKS Szczecin?

Stoi na terenie PKS-u już jakiś czas więc gdzie indziej ma trafić?

wysłane przez MlodyS53 78

Olo07 napisał(a):
Stoi na terenie PKS-u już jakiś czas więc gdzie indziej ma trafić?

Szare MANy też stały tydzień na bazie SPAD a odjechały w świat.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Olo07

MlodyS53 napisał(a):
Szare MANy też stały tydzień na bazie SPAD a odjechały w świat.

Raczej już zostanie w PKS-ie tak jak jego "koledzy" z Berlina za bramą.

wysłane przez Tosiek 17

Olo07 napisał(a):
Stoi na terenie PKS-u już jakiś czas więc gdzie indziej ma trafić?

Widziałem wygląd tego Lions'a, maska będzie wyglądać tak jak w SPPK.

SU18 #788 Król Szos Na Zabytek
SU18,75#2200 Pod Palnik

wysłane przez man1995 55

LOZOI napisał(a):
Widziałem wygląd tego Lions'a, maska będzie wyglądać tak jak w SPPK.

Maska będzie FG więc SPPK nie bardzo. Buda nowsza. Pulpit ma stary, klasyczny. Siedzenia przy silniku podobne jak w 1510.

wysłane przez kasper1 50

man1995 napisał(a):
Maska będzie FG więc SPPK nie bardzo. Buda nowsza. Pulpit ma stary, klasyczny. Siedzenia przy silniku podobne jak w 1510.

Według Otomoto obecnie wystawiony na sprzedaż:

https://www.otomoto.pl/oferta/man-a37-lions-city-a21-citaro-530-sprowadzony-nowy-lakier-nowa-tapicerka-ID6CVgLP.html

PKS Szczecin - STOP masowych kasacji i kupowania szrotu z BVG Berlina.
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez Mati524

Arek Dynamo napisał(a):
No ale dla takiego fotografia monotonia taboru nie jest ciekawa, przez co brak motywacji do fotografowania taboru szczecińskiego (jedynie tramwaje są różnorodne)

No i co w związku z tym? Spółki mają kupować każdy wóz inny bo nie ma różnorodności dla fotografów?

Pozdrawiam :)

wysłane przez MlodyS53 78

Arek Dynamo napisał(a):
No ale dla takiego fotografia monotonia taboru nie jest ciekawa, przez co brak motywacji do fotografowania taboru szczecińskiego (jedynie tramwaje są różnorodne)

Komunikacja miejska jest dla ludzi czy dla fotografów?

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Waszka 80

MlodyS53 napisał(a):
Komunikacja miejska jest dla ludzi czy dla fotografów?

Dla ludzi, ale dla takiego MKMa niezróżnicowany tabor nie jest ciekawy

@opowiesciwobiektywie

wysłane przez MlodyS53 78

Waszka napisał(a):
Dla ludzi, ale dla takiego MKMa niezróżnicowany tabor nie jest ciekawy

Prawdziwy MKM walczy o poprawę funkcjonowania komunikacji miejskiej.
Ten który myśli takimi kategoriami jak fajowość zdjęcia to fanatyk a nie miłośnik.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Luke_Police  163

MlodyS53 napisał(a):
Prawdziwy MKM walczy o poprawę funkcjonowania komunikacji miejskiej.
Ten który myśli takimi kategoriami jak fajowość zdjęcia to fanatyk a nie miłośnik.

Popieram. Zauważyłem, że są w tym serwisie nawet tacy fanatycy, co nadają ludzkie imiona autobusom. Tylko nie wiem na jakiej podstawie rozróżniają płeć autobusów, bo nadają imiona męskie i żeńskie.

Technik serwisu :)

wysłane przez Arek Dynamo 0

MlodyS53 napisał(a):
Prawdziwy MKM walczy o poprawę funkcjonowania komunikacji miejskiej.
Ten który myśli takimi kategoriami jak fajowość zdjęcia to fanatyk a nie miłośnik.

A ja słyszałem że prawdziwy MKM jest wielkim fanem Ikarusów :> nie bez powodu wielu z nich jeździ na wycieczki do Węgier http://phototrans.pl/14,1012640,0,Ikarus_260_32_JOB_421.html

wysłane przez MlodyS53 78

Arek Dynamo napisał(a):
A ja słyszałem że prawdziwy MKM jest wielkim fanem Ikarusów :> nie bez powodu wielu z nich jeździ na wycieczki do Węgier http://phototrans.pl/14,1012640,0,Ikarus_260_32_JOB_421.html

Prawdziwy fan kupuje Ikarusa :)

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

wysłane przez Kacpi 27

MlodyS53 napisał(a):
Prawdziwy fan kupuje Ikarusa :)

Nie samymi Ikarusami fan żyje :P

Do po­rozu­miewa­nia się na drodze kierow­cy używają: kierun­kow­skazów, świateł sto­pu i środ­ko­wego palca.