Forum

Kolejny powrót

Dziś wieczorem w obsłudze 53/4 pojawił się Solaris Urbino 12 1249 po ponad dwumiesięcznej nieobecności w ruchu.

wysłane przez lukaszenko 16

Pojeździ tydzień, maksymalnie dwa przy czym i tak po drodze będzie zjeżdżał awaryjnie a następnie znowu będzie odstawiony na 2 miesiące. Taki jego cykl życia w spaku.
5

wysłane przez Tosiek 17

lukaszenko napisał(a):
Pojeździ tydzień, maksymalnie dwa przy czym i tak po drodze będzie zjeżdżał awaryjnie a następnie znowu będzie odstawiony na 2 miesiące. Taki jego cykl życia w spaku.

Tak z ciekawości, Jaki ma przebieg?
Bo tak sobie myślę że skoro naprawy nic nie dają to chyba dalsze trzymanie nie ma najmniejszego sensu.

SU18 #788 Król Szos

wysłane przez MlodyS53 78

Tosiek napisał(a):
Tak z ciekawości, Jaki ma przebieg?
Bo tak sobie myślę że skoro naprawy nic nie dają to chyba dalsze trzymanie nie ma najmniejszego sensu.

Patrz #2000. XD

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
7

wysłane przez LagunaGrandtour 105

Tosiek napisał(a):
Tak z ciekawości, Jaki ma przebieg?

Przebieg akurat nie musi mieć z tym nic wspólnego.
2

wysłane przez miste −1

LagunaGrandtour napisał(a):
Przebieg akurat nie musi mieć z tym nic wspólnego.

I na 90% nie ma. Ale chyba koledze chodziło o zobaczenie ile autobus stał w miejscu zamiast jeżdzić (w sensie: o ile kilometrów mniej zrobił od innych wozów z tego roku).

wysłane przez lukaszenko 16

miste napisał(a):
I na 90% nie ma. Ale chyba koledze chodziło o zobaczenie ile autobus stał w miejscu zamiast jeżdzić (w sensie: o ile kilometrów mniej zrobił od innych wozów z tego roku).

Ma przekroczone 805 tysięcy także trochę ma najechane wbrew pozorom.

wysłane przez miste −1

lukaszenko napisał(a):
Ma przekroczone 805 tysięcy także trochę ma najechane wbrew pozorom.

To chyba nie za dużo. O ile kojarzę to taki standard to 90-100 tysięcy rocznie. Więc coś tam wyjeździł, ale trochę musiał stać.

wysłane przez MlodyS53 78

miste napisał(a):
To chyba nie za dużo. O ile kojarzę to taki standard to 90-100 tysięcy rocznie. Więc coś tam wyjeździł, ale trochę musiał stać.

Porównaj z pozostałymi z tej serii 😉

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
1

wysłane przez lukaszenko 16

miste napisał(a):
To chyba nie za dużo. O ile kojarzę to taki standard to 90-100 tysięcy rocznie. Więc coś tam wyjeździł, ale trochę musiał stać.

Raczej 75-85 tysięcy. Zajezdnia lewobrzeżna obsługuje linie o innej charakterystyce niż zajezdnia prawobrzeżna, a linie solówkowe to w ogóle robią potężne przebiegi, np. 69/1 w niedzielę w przeciągu 9,5h służby zrobi 104km, gdy takie krótkie B/12 po południu w dni robocze robi około 107-108km w przeciągu niecałych 6h, także różnica jest znacząca.
Post został wyedytowany przez autora.
2

wysłane przez miste −1

lukaszenko napisał(a):
Raczej 75-85 tysięcy. Zajezdnia lewobrzeżna obsługuje linie o innej charakterystyce niż zajezdnia prawobrzeżna, a linie solówkowe to w ogóle robią potężne przebiegi, np. 69/1 w niedzielę w przeciągu 9,5h służby zrobi 104km, gdy takie krótkie B/12 po południu w dni robocze robi około 107-108km w przeciągu niecałych 6h, także różnica jest znacząca.

O, dzięki za dość szczegółówe dane.

wysłane przez Cezar007 2

miste napisał(a):
O, dzięki za dość szczegółówe dane.

Generalnie Dąbie robi zdecydowanie większe przebiegi niż Klonowica. Przykład? Ten sam rocznik: 1297 dopiero zbliża się do miliona km, gdzie 2213 jest coraz bliżej 1,3 mln km ;)
Inny przykład? Ktoś wspomniał o stu km na 69, gdzie w tym samym czasie takie 73/4 robi 260 km na jednej zmianie (a zmiany w ciągu dnia są dwie) ;)

Obecnie: Specjalista ds. zadowalania pasażerów w SPA Dąbie, właściciel dwóch sklepów spożywczych ;)
Dawniej: Specjalista ds. transportu Follow me! ;)
Post został wyedytowany przez autora.
4