Forum

Dłuższa trasa linii 59

29 stycznia nastąpią zmiany w kursowaniu linii 58 i 59. Trasa linii 59 zostanie wydłużona.

wysłane przez Waszka 80

Wspaniale, że wreszcie likwiduje się archaiczną końcówkę "Nehringa" i wydłuża się trasę 59 do nowopowstających osiedli. Szkoda jednak, że na 1,5 kilometrowym odcinku pomiędzy przystankami "Nehringa" a "Golęcińska" nie dołożono przystanku na wysokości ulicy Szajnowicza-Iwanowa, gdzie zabudowań jest sporo, więc mimo że autobus będzie tamtędy przejeżdżał, dystans do najbliższego przystanku w jedną jak i w drugą stronę będzie wynosił 750 metrów. Gęstość zabudowań w okolicach przystanku "Golęcińska" sugeruje, że raczej powinien być to przystanek warunkowy (choć przez obsługującego przewoźnika zapewne właśnie tak będzie traktowany 😉). Cieszy koordynacja linii 58 i 59 na Polickiej. Choć obie linie będą kursowały na tym odcinku co 40 minut, odjazdy w kierunku placu Rodła będą odbywały się naprzemiennie co 20 minut. 😀

@opowiesciwobiektywie
1

wysłane przez MQ ?

Waszka napisał(a):
Szkoda jednak, że na 1,5 kilometrowym odcinku pomiędzy przystankami "Nehringa" a "Golęcińska" nie dołożono przystanku na wysokości ulicy Szajnowicza-Iwanowa

Będzie w przyszłości.
2

wysłane przez mch1209 0

A czy planowana jest też w przyszłości obsługa pasażerska na nowej zawrotce? Od strony Szosy Polskiej do przystanku Policka to jednak dość spory kawałek a zainteresowanych od strony Bukowa trochę się znajdzie.

Szkoda też że ucięto częstotliwość 59 na odcinku Zajezdnia Golęcin-Nehringa, obecnie rano szczytówki robią kursy nie tylko do Studziennej ale też do Nehringa co podbija częstotliwość do ok. 10-12 minut razem z 58. W nowym rozkładzie w godzinach szczytu na tym odcinku nie przewidziano żadnych wzmocnień, brakuje np. kursów z Nehringa odpowiadających obecnym 6:57 czy 7:33. Szkoda tym bardziej, że po szybkiej analizie rozkładu wynika, że szczytówki kończące na Zajezdni Golęcin mają ok. 15 minut przerwy (np. przyjazd - 6:42, odjazd - 7:00) - tyle czasu na spokojnie by wystarczyło na wydłużenie niektórych z tych kursów do przystanku Nehringa bez dodatkowego zaangażowania kierowców, tym samym nie pogarszając oferty na tym odcinku.

Kolejne pytanie, zmieniono rozkład 107, teraz ruszamy 58 i 59 i dalej nie uwzględnia się zmian w obrębie Placu Rodła, czyżby odstąpiono od tego pomysłu? W rejonie Kołłątaja autobusy już dosyć długo poruszają się po torowiskach.

wysłane przez MQ ?

mch1209 napisał(a):
A czy planowana jest też w przyszłości obsługa pasażerska na nowej zawrotce?

Być może, w formie jakiejś prowizorki. To wszystko i tak idzie do zaorania przy okazji budowy Trasy Północnej.

Kolejne pytanie, zmieniono rozkład 107, teraz ruszamy 58 i 59 i dalej nie uwzględnia się zmian w obrębie Placu Rodła, czyżby odstąpiono od tego pomysłu?

Nie wprowadzono jeszcze zmian w organizacji ruchu, które są potrzebne, żeby nowy układ na Rodła uruchomić.
2

wysłane przez PrzemoGaming 6

Ciekawe czy PKS zdąży zaprogramować archaiczne niemieckie wyświetlacze pod nową końcówkę.

wysłane przez Tosiek 17

PrzemoGaming napisał(a):
Ciekawe czy PKS zdąży zaprogramować archaiczne niemieckie wyświetlacze pod nową końcówkę.

Znając życie zapewne nie.
Będzie jazda z dyktami.

SU18 #788 Król Szos
Post został wyedytowany przez autora.

wysłane przez man1995 55

PrzemoGaming napisał(a):
Ciekawe czy PKS zdąży zaprogramować archaiczne niemieckie wyświetlacze pod nową końcówkę.

Oczywiście, że nie. Zmiany miały być od marca a wyszło jak wyszło.
2

wysłane przez fan004 86

W którym miejscu będą zawracały autobusy po wydłużeniu trasy?

#TramwajemPoŚwiecie

wysłane przez Waszka 80

fan004 napisał(a):
W którym miejscu będą zawracały autobusy po wydłużeniu trasy?

Na nowej nawrotce przy skrzyżowaniu Polickiej i Szosy Polskiej.

@opowiesciwobiektywie
1

wysłane przez MlodyS53 78

Waszka napisał(a):
Na nowej nawrotce przy skrzyżowaniu Polickiej i Szosy Polskiej.

Nowej, która leży tam pół roku albo nawet i dłużej.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.