Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jezeli nie Tatry to gt8
wysłane przez Bodek
M21 napisał(a):
> A tatry stoja po duzym znakiem zapytania nie tylko ze wzgledu na > pienadze na ich zakup ale tez ze wzgledu na nikłe szanse na > uzyskanie homologacji dla nich . :(
A ja mam w związku z tym następujące pytania: Po 1: Czy problemy z homologacja wynikają z odmienności konstrukcji KT4Dt w stosunku do tramwajów eksploatowanych w PL? (myslę tu o wiszącym przegubie)
Po 2: Dlaczego wszyscy w Szczecinie uparli się na KT4Dt, zamiast np. również sprzedawanych przez BVG Berlin T6 i B6? KT4 ze względu na swoją konstrukcję wymaga stosunkowo dobrych torowisk, których w Szczecinie jak na lekarstwo (nawet na 8 nie jest tak różowo, jak niektórzy piszą), tymczasem T6 są konstrukcyjnie (w duzym uproszczeniu) bardzo zbliżone do dobrze sprawujących się na wertepiastych torach 105N i pochodnych. Rozumiem, że T6 i B6 sa o 3 - 4 lata młodsze od KT4Dt, więc zapewne i nieco droższe, kupmy więc na początek 15 zamiast 23 zestawów. IMO dają one większą gwarancję niezawodności i zapewnieniea płynności ruchu po naszych torach. Poniżej link do strony BVG raklamującej sprzedaż tramów: http://www.bvg.de/index.php/de/Common/Document/field/file/id/1100
> A tatry stoja po duzym znakiem zapytania nie tylko ze wzgledu na > pienadze na ich zakup ale tez ze wzgledu na nikłe szanse na > uzyskanie homologacji dla nich . :(
A ja mam w związku z tym następujące pytania: Po 1: Czy problemy z homologacja wynikają z odmienności konstrukcji KT4Dt w stosunku do tramwajów eksploatowanych w PL? (myslę tu o wiszącym przegubie)
Po 2: Dlaczego wszyscy w Szczecinie uparli się na KT4Dt, zamiast np. również sprzedawanych przez BVG Berlin T6 i B6? KT4 ze względu na swoją konstrukcję wymaga stosunkowo dobrych torowisk, których w Szczecinie jak na lekarstwo (nawet na 8 nie jest tak różowo, jak niektórzy piszą), tymczasem T6 są konstrukcyjnie (w duzym uproszczeniu) bardzo zbliżone do dobrze sprawujących się na wertepiastych torach 105N i pochodnych. Rozumiem, że T6 i B6 sa o 3 - 4 lata młodsze od KT4Dt, więc zapewne i nieco droższe, kupmy więc na początek 15 zamiast 23 zestawów. IMO dają one większą gwarancję niezawodności i zapewnieniea płynności ruchu po naszych torach. Poniżej link do strony BVG raklamującej sprzedaż tramów: http://www.bvg.de/index.php/de/Common/Document/field/file/id/1100
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
torwid (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
Andrzej (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
znawca (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
Bodek
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
yo (gość)
Re: Jezeli nie Tatry to gt8
· 17 lat temu ·
DamTram (gość)
Co to jest ta homologacja
· 17 lat temu ·
Romek (gość)