Forum

Zamykanie drzwi w NG313

wysłane przez Lukasy

mkubien napisał(a):

> Jesteś blisko :-) Z tego, co zauważyłem, długość sygnału > zależy od tego, czy kierowca już wyłączył pozwolenie na > indywidualne otwieranie drzwi, czy nie. Jeśli kierowca > najpierw wyłącza, a potem zamyka, to mamy dwa sygnały. > Jeśli najpierw zamyka, a potem wyłącza - cztery.

To coś mi nie pasuje. Pamiętam, że któregoś razu w zimę na którymś postoju 107 (też numery j.w.) siedział kierowca i obsługiwał "ciepły przycisk". Drzwi były zamknięte, pasażer podchodził, pstrykał i wsiadał, potem kierowca zamykał. Były dwa sygnały... a pozwolenie chyba było cały czas włączone. Schemat się powtarzał, a drzwi cały czas piszczały tylko podwójnie. Kurczę, to mam zagwozdkę... albo jakieś urojenia od późnej pory :-|

Jak trafię na znajomego, to poproszę go o test... bo na razie to w kropce jestem.

> Mnie bardziej ciekawi, od czego zależy istnienie bądź nie > sygnału w "norwegach" ;-)

A zależy od czegoś? Może niektóre numery mają, a niektóre nie? A może po prostu jest jak w tych nowszych NG313?

-- Pzdr! ŁZ

homepage: http://lukasy.kolej.org.pl/
Zamykanie drzwi w NG313 · 17 lat temu · Lukasy
Re: Zamykanie drzwi w NG313 · 17 lat temu · MQ
Re: Zamykanie drzwi w NG313 · 17 lat temu · Lukasy