Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatry wyjechały na miasto
Lukasy napisał(a):
> Skoro GT6 jeździły, to może i nie ma takiego przepisu. Ale są dwie > kwestie - helmuty miały sprzęgi na końcu, Tatry mają na początku. > Poza tym było to kilka lat temu, a jak wiadomo - przepisy lubią się > zmieniać ;)
Odnośnie GT6, dlaczego miały na końcu(?), z tego względu że w Berlinie jeździły jako jednostki przegubowe lub z doczepą B4. Doczepa B4 również miała sprzęg tylko z jednej strony, choć pierwsze wersje berlinskie miały z przodu i z tyłu ze względu na specyfikę wyjazdów z zajezdni(...)
> > może poza workiem dorzucili tam jeszcze jakiś > > styropian, gumowca?;)
Niestety nic takiego tam nie znajdziemy, osłony mają dwojakie znaczenie, ochronne przed chlapaniem wodą(błotem) przez pojazdy samochodowe, ponieważ w razie potrzeby sprzęgnięcia mogą nastąpić problemy spowodowane zanieczyszczeniami i ostrzegawcze dla w/w pojazdów.
> Zarysy sprzęgu są zauważalne pod szmatą
To co zostało nazwane szmatą to jest standartowy ochraniacz sprzęgu, nie używany Berlinie(?) widocznie nie było takich potrzeb :)
> Skoro GT6 jeździły, to może i nie ma takiego przepisu. Ale są dwie > kwestie - helmuty miały sprzęgi na końcu, Tatry mają na początku. > Poza tym było to kilka lat temu, a jak wiadomo - przepisy lubią się > zmieniać ;)
Odnośnie GT6, dlaczego miały na końcu(?), z tego względu że w Berlinie jeździły jako jednostki przegubowe lub z doczepą B4. Doczepa B4 również miała sprzęg tylko z jednej strony, choć pierwsze wersje berlinskie miały z przodu i z tyłu ze względu na specyfikę wyjazdów z zajezdni(...)
> > może poza workiem dorzucili tam jeszcze jakiś > > styropian, gumowca?;)
Niestety nic takiego tam nie znajdziemy, osłony mają dwojakie znaczenie, ochronne przed chlapaniem wodą(błotem) przez pojazdy samochodowe, ponieważ w razie potrzeby sprzęgnięcia mogą nastąpić problemy spowodowane zanieczyszczeniami i ostrzegawcze dla w/w pojazdów.
> Zarysy sprzęgu są zauważalne pod szmatą
To co zostało nazwane szmatą to jest standartowy ochraniacz sprzęgu, nie używany Berlinie(?) widocznie nie było takich potrzeb :)
Jak by nie było, pasażerom zawsze będzie źle:)
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Re: Tatry
· 17 lat temu ·
alat57