Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Modernizacja świeżo po lakierowaniu zadebiutowała na...
wysłane przez Pepe 235
nuevo napisał(a):
> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego robi się lifting > składu, który nie tak dawno przechodził podobny zabieg.
Bardzo proszę: 1. Przy okazji zejścia reklamy postanowiono zrobić malowanie. Może ktoś zapytac dlaczego na Ng/S-ach tego się nie stosuje. Pewnie dlatego, że blachy mają jeszcze dobre, a 736+737 po pobycie na niemierzynie miał delikatnie mówiąc sfatygowane nieco blaszki. 2. Obecnie przy okazji NG wagonów modernizowanych jak np. #716 w MZK jest trend, aby jak najwięcej składów upodobnić do modernizowanych. Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat. Między innymi dlatego na WNT ma zostać skierowany ponownie 1023+1024 mimo, że jest już czerwony. Ma dostać wszystko czym obdarowali 736+737.
> Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego robi się lifting > składu, który nie tak dawno przechodził podobny zabieg.
Bardzo proszę: 1. Przy okazji zejścia reklamy postanowiono zrobić malowanie. Może ktoś zapytac dlaczego na Ng/S-ach tego się nie stosuje. Pewnie dlatego, że blachy mają jeszcze dobre, a 736+737 po pobycie na niemierzynie miał delikatnie mówiąc sfatygowane nieco blaszki. 2. Obecnie przy okazji NG wagonów modernizowanych jak np. #716 w MZK jest trend, aby jak najwięcej składów upodobnić do modernizowanych. Cel: zrobić dobre wrażenie w czasie Regat. Między innymi dlatego na WNT ma zostać skierowany ponownie 1023+1024 mimo, że jest już czerwony. Ma dostać wszystko czym obdarowali 736+737.