Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Miasto kupi nowe tramwaje
22 października Miasto podpisze z niemiecką firmą BVG umowę na zakup 32 używanych tramwajów.
wysłane przez Luke_Police 163
lex napisał(a):
> 205WraS > Mówi się już chyba od kilku miesięcy, że przyjadą na testy. > Prawdopodobnie w Grudniu ma przyjechać jedna sztuka, ale więcej > powiedzieć nie mogę ;).
Powiem szczerze, że miałem przyjemność jechać takim tramwajem we Wrocławiu i muszę stwierdzić, że konstrukcja bardzo udana. Niskiej podłogi jest stosunkowo mało bo tylko środkowy człon takową posiada i z punktu widzenia osoby niepełnosprawnej lub matki z wózkiem, do niskiej podłogi dostać można się tylko środkowymi drzwiami. Ciekawe jest to, że pierwszy i trzeci człon tramwaju zbudowane są na przebudowanych pudłach zwykłych "stopiątek", jednak stopień ich modernizacji sprawia, że przeciętny pasażer nie ma pojęcia o tym, że 205WrAs ma coś wspólnego ze 105N. Tramwaj ogólnie estetyczny wewnątrz i na zewnątrz, wadą są niewątpliwie wysokie schody przy przegubach, ale w tramawaju o dwóch wysokościach podłogi wewnątrz to niestety nieuniknione. Dla ciekawskich zdjęcie: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1188645855.jpg
> Ale same testy nic nie dadzą, moglibyśmy pomysleć o ich zakupie...
Moglibyśmy pomyśleć o zbudowaniu czegoś takiego w WNT... Ciekawe, które rozwiązanie byłoby tańsze...
> 205WraS > Mówi się już chyba od kilku miesięcy, że przyjadą na testy. > Prawdopodobnie w Grudniu ma przyjechać jedna sztuka, ale więcej > powiedzieć nie mogę ;).
Powiem szczerze, że miałem przyjemność jechać takim tramwajem we Wrocławiu i muszę stwierdzić, że konstrukcja bardzo udana. Niskiej podłogi jest stosunkowo mało bo tylko środkowy człon takową posiada i z punktu widzenia osoby niepełnosprawnej lub matki z wózkiem, do niskiej podłogi dostać można się tylko środkowymi drzwiami. Ciekawe jest to, że pierwszy i trzeci człon tramwaju zbudowane są na przebudowanych pudłach zwykłych "stopiątek", jednak stopień ich modernizacji sprawia, że przeciętny pasażer nie ma pojęcia o tym, że 205WrAs ma coś wspólnego ze 105N. Tramwaj ogólnie estetyczny wewnątrz i na zewnątrz, wadą są niewątpliwie wysokie schody przy przegubach, ale w tramawaju o dwóch wysokościach podłogi wewnątrz to niestety nieuniknione. Dla ciekawskich zdjęcie: http://foto.mkm.szczecin.pl/big/2007/1188645855.jpg
> Ale same testy nic nie dadzą, moglibyśmy pomysleć o ich zakupie...
Moglibyśmy pomyśleć o zbudowaniu czegoś takiego w WNT... Ciekawe, które rozwiązanie byłoby tańsze...
Technik serwisu :)