Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kolejny znak odnowy taboru - a złomy w odwrocie
wysłane przez Luke_Police 163
alat57 napisał(a):
> To jest dobry pomysł na brak środków na monitoring, jeden dwa > orginalne reszta atrapa i rotacyjnie podmieniać, jednak trzeba > liczyć się z tym że w każdym (domniemanym wozie) musiała by być > odpowiednia instalacja i znowu rozbija się o koszty.
A ja myślę, że wystarczyłoby w jednym składzie zainstalować monitoring, w pozostałych atrapy. Sądzę, że przeciętny wandal nie zwraca uwagi na numery taborowe, a zresztą MZK wcale nie musiałoby kogokolwiek informować w którym składzie znajduje się prawdziwy monitoring. Sama świadomość, że taki skład istnieje i jeździ byłaby zniechęceniem przed niszczeniem wagonów, bo skąd niby dany wandal miałby wiedzieć, czy jedzie wagonem monitorowanym?
> To jest dobry pomysł na brak środków na monitoring, jeden dwa > orginalne reszta atrapa i rotacyjnie podmieniać, jednak trzeba > liczyć się z tym że w każdym (domniemanym wozie) musiała by być > odpowiednia instalacja i znowu rozbija się o koszty.
A ja myślę, że wystarczyłoby w jednym składzie zainstalować monitoring, w pozostałych atrapy. Sądzę, że przeciętny wandal nie zwraca uwagi na numery taborowe, a zresztą MZK wcale nie musiałoby kogokolwiek informować w którym składzie znajduje się prawdziwy monitoring. Sama świadomość, że taki skład istnieje i jeździ byłaby zniechęceniem przed niszczeniem wagonów, bo skąd niby dany wandal miałby wiedzieć, czy jedzie wagonem monitorowanym?
Technik serwisu :)