Forum

Wprawdzie HIT już dawno nie istnieje, ale grunt, że nisko...

zdjęcie
Wprawdzie HIT już dawno nie istnieje, ale grunt, że nisko jedziemy
zbyt mało ocen, aby obliczyć średnią
andekalbin napisał(a):

> O ile SPAD i SPPK > jakoś dbają o rzetelną informację na wyświetlaczach, to > SPAK w ogóle się tym nie przejmuje.

Andek, w sumie to wygląda tak: -SPPK ma na wyświetlaczach napisy, bo oni mają sterowniki SGR3000 -> są nie tylko od rozkładów, ale też od wyświeltaczy. . W związku z tym jeżeli autobus ma wgrany rozkład to i posiada wyświetlacze. Można też ustawiać dowolne wyświetlacze bez rozkładów.* -SPAD tak jak SPAK ma w autobusach sterownik SGR2000 + sterownik od wyświetlaczy (nie współpracują ze sobą). Nawet jeżeli kierowca ma do dyspozycji rozkład w autokomputerze to nie ma wyświetlaczy innych od wgranych w sterownika wyświetlaczy. Nie ma opcji wgrywania wyświetlaczy przez kierowcę (zajmuje się tym informatyk zakładowy).

Zauważ jednak, że SPAD zmian trasy z ingerencją w przystanek końcowy ma rzadko (a kiedy są to wtedy tak jak w SPAKu [przykład: 62 z B. Górniczego do Transportowej, 62 ze Słupskiej do Wielgowa])

Troszkę się rozpisałem :p * - w SPPK jest tabor, który ma sterowniki do wyświetlaczy (i tym samym nie współpracują z autokomputerem), czyli MAN-y NG312(761-764), MAN-y NL262(3030-3032) oraz MAN NL222(3035). Jest to uciążliwe, sterowniki nie były aktualizowane od ich początków eksploatacji, SPPK nie jest w stanie modyfikować je, bo robił je SPAD.