Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wprawdzie HIT już dawno nie istnieje, ale grunt, że nisko...
wysłane przez Filip_Police
andekalbin napisał(a):
> O ile SPAD i SPPK > jakoś dbają o rzetelną informację na wyświetlaczach, to > SPAK w ogóle się tym nie przejmuje.
Andek, w sumie to wygląda tak: -SPPK ma na wyświetlaczach napisy, bo oni mają sterowniki SGR3000 -> są nie tylko od rozkładów, ale też od wyświeltaczy. . W związku z tym jeżeli autobus ma wgrany rozkład to i posiada wyświetlacze. Można też ustawiać dowolne wyświetlacze bez rozkładów.* -SPAD tak jak SPAK ma w autobusach sterownik SGR2000 + sterownik od wyświetlaczy (nie współpracują ze sobą). Nawet jeżeli kierowca ma do dyspozycji rozkład w autokomputerze to nie ma wyświetlaczy innych od wgranych w sterownika wyświetlaczy. Nie ma opcji wgrywania wyświetlaczy przez kierowcę (zajmuje się tym informatyk zakładowy).
Zauważ jednak, że SPAD zmian trasy z ingerencją w przystanek końcowy ma rzadko (a kiedy są to wtedy tak jak w SPAKu [przykład: 62 z B. Górniczego do Transportowej, 62 ze Słupskiej do Wielgowa])
Troszkę się rozpisałem :p * - w SPPK jest tabor, który ma sterowniki do wyświetlaczy (i tym samym nie współpracują z autokomputerem), czyli MAN-y NG312(761-764), MAN-y NL262(3030-3032) oraz MAN NL222(3035). Jest to uciążliwe, sterowniki nie były aktualizowane od ich początków eksploatacji, SPPK nie jest w stanie modyfikować je, bo robił je SPAD.
> O ile SPAD i SPPK > jakoś dbają o rzetelną informację na wyświetlaczach, to > SPAK w ogóle się tym nie przejmuje.
Andek, w sumie to wygląda tak: -SPPK ma na wyświetlaczach napisy, bo oni mają sterowniki SGR3000 -> są nie tylko od rozkładów, ale też od wyświeltaczy. . W związku z tym jeżeli autobus ma wgrany rozkład to i posiada wyświetlacze. Można też ustawiać dowolne wyświetlacze bez rozkładów.* -SPAD tak jak SPAK ma w autobusach sterownik SGR2000 + sterownik od wyświetlaczy (nie współpracują ze sobą). Nawet jeżeli kierowca ma do dyspozycji rozkład w autokomputerze to nie ma wyświetlaczy innych od wgranych w sterownika wyświetlaczy. Nie ma opcji wgrywania wyświetlaczy przez kierowcę (zajmuje się tym informatyk zakładowy).
Zauważ jednak, że SPAD zmian trasy z ingerencją w przystanek końcowy ma rzadko (a kiedy są to wtedy tak jak w SPAKu [przykład: 62 z B. Górniczego do Transportowej, 62 ze Słupskiej do Wielgowa])
Troszkę się rozpisałem :p * - w SPPK jest tabor, który ma sterowniki do wyświetlaczy (i tym samym nie współpracują z autokomputerem), czyli MAN-y NG312(761-764), MAN-y NL262(3030-3032) oraz MAN NL222(3035). Jest to uciążliwe, sterowniki nie były aktualizowane od ich początków eksploatacji, SPPK nie jest w stanie modyfikować je, bo robił je SPAD.
Re: Wprawdzie HIT już dawno nie istnieje, ale grunt, że…
· 16 lat temu ·
Filip_Police