Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Gdyby nie malowanie wagonu, można by rzec, że zdjęcie...
wysłane przez Michal 2
Lukasy napisał(a):
> Dziękuję, a o tych eNkach to szczerze mówiąc nawet nie > pomyślałem ;) No a faktycznie, ta linia to był chyba jeden z > ostatnich bastionów eNek.
Dokładnie tak było. Do remontu ul.Dworcowej (1996r.) na linii 3 widywaliśmy tylko N-ki, bo tylko one były w stanie minąć się na tej ulicy. Ta linia znacznie przedłużyła im "życie" i rzeczywiście była "tą ostatnią". Jak dziś pamiętam, gdy z chwilą rozpoczęcia remontu i wprowadzenia objazdu przez Wyszyńskiego wszystkie N-ki zastąpiły 102-ki, co było nie lada rewolucją... :-)
-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.
> Dziękuję, a o tych eNkach to szczerze mówiąc nawet nie > pomyślałem ;) No a faktycznie, ta linia to był chyba jeden z > ostatnich bastionów eNek.
Dokładnie tak było. Do remontu ul.Dworcowej (1996r.) na linii 3 widywaliśmy tylko N-ki, bo tylko one były w stanie minąć się na tej ulicy. Ta linia znacznie przedłużyła im "życie" i rzeczywiście była "tą ostatnią". Jak dziś pamiętam, gdy z chwilą rozpoczęcia remontu i wprowadzenia objazdu przez Wyszyńskiego wszystkie N-ki zastąpiły 102-ki, co było nie lada rewolucją... :-)
-- 60 przez Zawadzkiego i Szafera to jedyne sensowne dla ludzi rozwiązanie.
Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...