Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kontrakt na nowe tramwaje podpisany
Pierwsze niskopodłogowe tramwaje wyposażone w klimatyzację, ABS i monitoring trafią do Szczecina pod koniec roku.
wysłane przez Bodek
torwid napisał(a):
> > W takim razie czekam na wieści.
No więc muszę odszczekać wcześniejsze rewelacje jakoby do naszego miasta miały trafić 120N. Dziś rozmawiałem w Pesie z szefem sprzedaży i dość szczegółowo opisał mi wszystko co chciałem wiedzieć.
Będziemy zatem mieli tramwaje 120Na. Od wersji warszawskiej i gdańskiej będą się różniły długością członów wiszących, które będą dłuższe łącznie o około 2 metry (tramwaj ma mieć 32 m).
Wersja 120N już nie będzie w ogóle produkowana, a jedynie jej rozwinięcie czyli właśnie 120Na i być może kolejne. 120Na od poprzednika różni się nie tylko "mordą" i długością członów, ale także nową konstrukcją wózków, drugim stopniem zawieszenia, ulepszonym sterowaniem, rozplanowaniem wnętrza i innymi niewidocznymi gołym okiem elementami. Generalnie powinien być to tramwaj bardziej niezawodny od 120N, gdyż wyeliminowano z niego podzespoły (zastąpiono je nowszymi rozwiązaniami), które w poprzedniej wersji sprawiały problemy eksploatacyjne. Pierwszy tramwaj Pesa zamierza dostarczyć Szczecinowi w połowie grudnia. Co ciekawe serwis tramwajów w Szczecinie ma zapewniać pewna niemiecka firma z Loeknitz.
Z innych ciekawostek mogę dodać, że dzisiaj do Warszawy jedzie już trzeci 120Na. Ponadto w różnych stadiach budowy na hali stało około 8 innych tramów, w tym pierwszy dla Gdańska. W najbliższym czasie do Wawy będzie wyjeżdżał jeden tramwaj tygodniowo, a pod koniec roku ilość ta się podwoi. Gdańsk może się w tym roku spodziewać dostawy od 3 do 5 pojazdów.
> > W takim razie czekam na wieści.
No więc muszę odszczekać wcześniejsze rewelacje jakoby do naszego miasta miały trafić 120N. Dziś rozmawiałem w Pesie z szefem sprzedaży i dość szczegółowo opisał mi wszystko co chciałem wiedzieć.
Będziemy zatem mieli tramwaje 120Na. Od wersji warszawskiej i gdańskiej będą się różniły długością członów wiszących, które będą dłuższe łącznie o około 2 metry (tramwaj ma mieć 32 m).
Wersja 120N już nie będzie w ogóle produkowana, a jedynie jej rozwinięcie czyli właśnie 120Na i być może kolejne. 120Na od poprzednika różni się nie tylko "mordą" i długością członów, ale także nową konstrukcją wózków, drugim stopniem zawieszenia, ulepszonym sterowaniem, rozplanowaniem wnętrza i innymi niewidocznymi gołym okiem elementami. Generalnie powinien być to tramwaj bardziej niezawodny od 120N, gdyż wyeliminowano z niego podzespoły (zastąpiono je nowszymi rozwiązaniami), które w poprzedniej wersji sprawiały problemy eksploatacyjne. Pierwszy tramwaj Pesa zamierza dostarczyć Szczecinowi w połowie grudnia. Co ciekawe serwis tramwajów w Szczecinie ma zapewniać pewna niemiecka firma z Loeknitz.
Z innych ciekawostek mogę dodać, że dzisiaj do Warszawy jedzie już trzeci 120Na. Ponadto w różnych stadiach budowy na hali stało około 8 innych tramów, w tym pierwszy dla Gdańska. W najbliższym czasie do Wawy będzie wyjeżdżał jeden tramwaj tygodniowo, a pod koniec roku ilość ta się podwoi. Gdańsk może się w tym roku spodziewać dostawy od 3 do 5 pojazdów.
Re: Jednak 120Na
· 13 lat temu ·
Bodek