Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Debiut polickich Solarisów Urbino 18
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Mijanka "jamnika" z "lwem"
- Zadebiutowały
- Dzisiejszy debiutant
- Od dzisiaj częsty widok na trasie Police - Szczecin
- Jutro Solarisy na 101 i 107
wysłane przez Luke_Police 163
MlodyS53 napisał(a):
> Ja tylko dodam, że posiadają tak jak mówiłem niebieskie > (obowiązujące w SPPK) numery taborowe oraz to, że trzeci > debiutant SU18 #773 jeździ (a przynajmniej powinien) na > 101/2.
W środku zupełnie jak w Klonowickich, tylko trochę inna kolorystyka rurek i automatu. 2 pary wyświetlaczy pod sufitem, miękkie siedzenia z tapicerką FG. Nie zauważyłem monitora LCD, czyli pewnie takowego nie ma. #774 miał rano ciekawą usterkę związaną z czujnikiem drogi, modułem ASD-1 i zapowiadaniem przystanków. Zapowiedzi nie są jeszcze wgrane, ale "następny przystanek" zapowiada. Od Osiedla Chemik do przystanku Mścięcino Krzyżówka tekst "następny przystanek" wybrzmiewał średnio co 15 sekund, aby w Mścięcinie został wyemitowany komunikat "koniec trasy". Potem już gadaczka się nie odezwała. Na popołudniowych kursach była już wyłączona. Prawdopodobnie źle ustawiony jest przelicznik impulsów w ASD-1. Możliwe też, że autokomputer nalicza z tego powodu wielokrotnie więcej kilometrów niż autobus faktycznie przejechał. I zarejestrowana prędkość jazdy może być kosmiczna ;) Zakładam, że mamy do czynienia z urządzeniami R&G.
-- "Po tramwaj przyjechał zapasowy motorniczy, który zawiózł go do zajezdni" - Gazeta Wyborcza o zgubionym na trasie wagonie T6A2D.
> Ja tylko dodam, że posiadają tak jak mówiłem niebieskie > (obowiązujące w SPPK) numery taborowe oraz to, że trzeci > debiutant SU18 #773 jeździ (a przynajmniej powinien) na > 101/2.
W środku zupełnie jak w Klonowickich, tylko trochę inna kolorystyka rurek i automatu. 2 pary wyświetlaczy pod sufitem, miękkie siedzenia z tapicerką FG. Nie zauważyłem monitora LCD, czyli pewnie takowego nie ma. #774 miał rano ciekawą usterkę związaną z czujnikiem drogi, modułem ASD-1 i zapowiadaniem przystanków. Zapowiedzi nie są jeszcze wgrane, ale "następny przystanek" zapowiada. Od Osiedla Chemik do przystanku Mścięcino Krzyżówka tekst "następny przystanek" wybrzmiewał średnio co 15 sekund, aby w Mścięcinie został wyemitowany komunikat "koniec trasy". Potem już gadaczka się nie odezwała. Na popołudniowych kursach była już wyłączona. Prawdopodobnie źle ustawiony jest przelicznik impulsów w ASD-1. Możliwe też, że autokomputer nalicza z tego powodu wielokrotnie więcej kilometrów niż autobus faktycznie przejechał. I zarejestrowana prędkość jazdy może być kosmiczna ;) Zakładam, że mamy do czynienia z urządzeniami R&G.
-- "Po tramwaj przyjechał zapasowy motorniczy, który zawiózł go do zajezdni" - Gazeta Wyborcza o zgubionym na trasie wagonie T6A2D.
Technik serwisu :)