Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaje Szczecińskie kupują kolejne niskopodłogowce
Spółka Tramwaje Szczecińskie ogłosiła przetarg ograniczony na zakup 22 fabrycznie nowych wieloczłonowych tramwajów niskopodłogowych wraz ze specjalistycznym wyposażeniem obsługowym oraz pakietem naprawczym.
mxk napisał(a):
> > Przetarg ograniczony, więc SIWZ publicznie dostępny nie jest > wymagany.
Przypuszczam, że gdyby np. STMKM oficjalnie wystąpiło do TS z prośbą o udostępnienie SIWZ-u celem jego analizy, firma ta nie miałaby nic przeciwko. W końcu chodzi o zakup taboru ze środków publicznych, który będzie służył szczecinianom przez następne 30 lat.
Mnie najbardziej interesuje, czy w SIWZ-ie wskazano pożądane rozwiązania w zakresie ilości członów tramwaju oraz kształtu jego pudła w dolnej części (skosy). W przypadku tramwajów Pesy wolałbym żeby do Szczecina trafiły np. Twisty, a nie Swingi, gdyż są bardziej odporne na słabsze torowiska. Poza tym uważam że są ładniejsze od Swingów, zwłaszcza tych bez skosów, które przez kształt dolnych partii czoła wyglądają pancernie). Nie mam natomiast uwag co do wyglądu Solarisa S105, choć tu i ówdzie słychać (nie wiem czy obiektywnie) o jego sporej awaryjności.
> > Przetarg ograniczony, więc SIWZ publicznie dostępny nie jest > wymagany.
Przypuszczam, że gdyby np. STMKM oficjalnie wystąpiło do TS z prośbą o udostępnienie SIWZ-u celem jego analizy, firma ta nie miałaby nic przeciwko. W końcu chodzi o zakup taboru ze środków publicznych, który będzie służył szczecinianom przez następne 30 lat.
Mnie najbardziej interesuje, czy w SIWZ-ie wskazano pożądane rozwiązania w zakresie ilości członów tramwaju oraz kształtu jego pudła w dolnej części (skosy). W przypadku tramwajów Pesy wolałbym żeby do Szczecina trafiły np. Twisty, a nie Swingi, gdyż są bardziej odporne na słabsze torowiska. Poza tym uważam że są ładniejsze od Swingów, zwłaszcza tych bez skosów, które przez kształt dolnych partii czoła wyglądają pancernie). Nie mam natomiast uwag co do wyglądu Solarisa S105, choć tu i ówdzie słychać (nie wiem czy obiektywnie) o jego sporej awaryjności.
Re: SIWZ
· 12 lat temu ·
Bodek