Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Świeżo zmodernizowana Tatra pędzi po zielonym torowisku
wysłane przez LinX 13
NWO napisał(a):
> (ciach)
Trzeba też liczyć to że sprzęgi zużywają się w błyskawicznym tempie na naszych torowiskach. Krótko mówiąc poddawane są skręcaniu na Al. Piastów, Potulickiej itd. Wyrabiają się części mechaniczne, styki, a to są "drogie rzeczy". Najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest więc poświęcenie tych nieużywanych przednich i tylnych sprzęgów składu na części. Do łączenia składów Tatr "Albertów" nie użyją bo nie ma miejsca na montaż gniazd sterowania i zasilania (dlatego zmodernizowane "katówki" mają mimo wszystko "Scharfenbergi" choć plany były inne).
> (ciach)
Trzeba też liczyć to że sprzęgi zużywają się w błyskawicznym tempie na naszych torowiskach. Krótko mówiąc poddawane są skręcaniu na Al. Piastów, Potulickiej itd. Wyrabiają się części mechaniczne, styki, a to są "drogie rzeczy". Najprostszym i najtańszym rozwiązaniem jest więc poświęcenie tych nieużywanych przednich i tylnych sprzęgów składu na części. Do łączenia składów Tatr "Albertów" nie użyją bo nie ma miejsca na montaż gniazd sterowania i zasilania (dlatego zmodernizowane "katówki" mają mimo wszystko "Scharfenbergi" choć plany były inne).