Forum

Nowa linia i "nowoczesny" system informacji pasażerskiej

zdjęcie
Nowa linia i "nowoczesny" system informacji pasażerskiej

wysłane przez (użytkownik usunięty)

t105n napisał(a):

> kajetansz napisał(a):

> > Wszyscy hejtują a ja pozwolę sobie na gratulacje. >  > Ja też się przyłączę! > Z czego byśmy się śmiali, gdyby takich knotów nie było? > Ludzie, nie bądźcie tacy zacietrzewieni! Więcej luzu i > uśmiechu! ;-) Dokładnie. Przecież nie wiemy co było przyczyną takiej sytuacji. Może komputer siadł w trakcie służby. Motornicza wezwała pomoc a w międzyczasie poradziła sobie najlepiej jak mogła i tramwaj kursował. Będąc pasażerem na przystanku wolałbym takie rozwiązanie niż zjazd awaryjny a ludzie czekają i nic nie jedzie. Co jest lepsze?;). Pozdrawiam:)