Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowa linia i "nowoczesny" system informacji pasażerskiej
wysłane przez (użytkownik usunięty)
t105n napisał(a):
> kajetansz napisał(a):
> > Wszyscy hejtują a ja pozwolę sobie na gratulacje. > > Ja też się przyłączę! > Z czego byśmy się śmiali, gdyby takich knotów nie było? > Ludzie, nie bądźcie tacy zacietrzewieni! Więcej luzu i > uśmiechu! ;-) Dokładnie. Przecież nie wiemy co było przyczyną takiej sytuacji. Może komputer siadł w trakcie służby. Motornicza wezwała pomoc a w międzyczasie poradziła sobie najlepiej jak mogła i tramwaj kursował. Będąc pasażerem na przystanku wolałbym takie rozwiązanie niż zjazd awaryjny a ludzie czekają i nic nie jedzie. Co jest lepsze?;). Pozdrawiam:)
> kajetansz napisał(a):
> > Wszyscy hejtują a ja pozwolę sobie na gratulacje. > > Ja też się przyłączę! > Z czego byśmy się śmiali, gdyby takich knotów nie było? > Ludzie, nie bądźcie tacy zacietrzewieni! Więcej luzu i > uśmiechu! ;-) Dokładnie. Przecież nie wiemy co było przyczyną takiej sytuacji. Może komputer siadł w trakcie służby. Motornicza wezwała pomoc a w międzyczasie poradziła sobie najlepiej jak mogła i tramwaj kursował. Będąc pasażerem na przystanku wolałbym takie rozwiązanie niż zjazd awaryjny a ludzie czekają i nic nie jedzie. Co jest lepsze?;). Pozdrawiam:)
Re: Gdy system zawodzi
· 8 lat temu ·
(użytkownik usunięty)