Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przetarg na projekt przebudowy torowisk
Urząd Miasta Szczecin opublikował ogłoszenie o przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa torowisk tramwajowych w Szczecinie - etap II".
wysłane przez (użytkownik usunięty)
Wg mnie najmniej potrzebne na dzisiaj to remonty: „(…) • przebudowa torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu ul. Nowej od wiaduktu kolejowego - pl. Ratuszowy - ul. Dworcowa na wysokości hotelu Novotel wraz z dodatkową relacją pod wiaduktem, • przebudowa torowiska wraz z siecią trakcyjną w ciągu ul. Jagiellońskiej od al. Bohaterów Warszawy do al. Piastów.(…)”
Jagiellońska ogólnie jest w zdecydowanie lepszym stanie niż właśnie ul. Matejki, Malczewskiego itd. Również na dzisiaj remont Dworcowej po Nową jest zbyteczny. Tam wciąż kursuje tylko jedna linia, bez wozów szczytowych i ten odcinek ma raptem około 20 latek… Remontowano go, gdy wycofywano właśnie z ruchu liniowego N-ki.
Przewidywane są nowe relacje i bardzo dobrze, ale dobrze byłoby pomyśleć również o kierunku Most Długi - Stocznia, a nie tylko od strony ul. Wyszyńskiego.
Ktoś tu napisał o całej trasie do Gocławia. Przyznaje, jest on już zniszczone, ale to i tak nic w stosunku do tego co było jeszcze 2 lata temu na Potulickiej / Narutowicza. Ja pamiętam Stocznie / Golęcin / Gocław jak wyglądały przed remontem (lata 80-te). Torowisko nie było tam tak dobite jak właśnie na trasie do Potulickiej.
I wydaje mi się, że zaplanowany remont zajezdni Golęcin, który stanie się jednak faktem spowoduje, że i tam pojawią się wozy jak nie z całkowicie niską podłogą, to choć z częściowo.
Jagiellońska ogólnie jest w zdecydowanie lepszym stanie niż właśnie ul. Matejki, Malczewskiego itd. Również na dzisiaj remont Dworcowej po Nową jest zbyteczny. Tam wciąż kursuje tylko jedna linia, bez wozów szczytowych i ten odcinek ma raptem około 20 latek… Remontowano go, gdy wycofywano właśnie z ruchu liniowego N-ki.
Przewidywane są nowe relacje i bardzo dobrze, ale dobrze byłoby pomyśleć również o kierunku Most Długi - Stocznia, a nie tylko od strony ul. Wyszyńskiego.
Ktoś tu napisał o całej trasie do Gocławia. Przyznaje, jest on już zniszczone, ale to i tak nic w stosunku do tego co było jeszcze 2 lata temu na Potulickiej / Narutowicza. Ja pamiętam Stocznie / Golęcin / Gocław jak wyglądały przed remontem (lata 80-te). Torowisko nie było tam tak dobite jak właśnie na trasie do Potulickiej.
I wydaje mi się, że zaplanowany remont zajezdni Golęcin, który stanie się jednak faktem spowoduje, że i tam pojawią się wozy jak nie z całkowicie niską podłogą, to choć z częściowo.
Re: Zapomniane rejony
· 8 lat temu ·
(użytkownik usunięty)