Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Szczecinianie kupują coraz mniej biletów komunikacji...
Dochody ze sprzedaży biletów za 7 miesięcy tego roku są niższe o ponad 3 623 000 zł w porównaniu do założeń planu.
wysłane przez MaK
Jasiek napisał(a):
[ciach]
Odniosę się do tego, jako osoba która jest bardzo zrażona do KM na prawym brzegu.
W większości nie chodzi o stan taboru, czy dostępność biletów, tudzież działanie szmelcu z GMV. Głównie chodzi o dostępność KM, zmiany organizacyjne na liniach i ciągłe zniechęcanie do pośpiechów. Czyli, idiotyczne działanie urzędników, którzy zresztą wypowiedzieli się w owym artykule.
Radni, urzędnicy i niektóre persony z ZDiTM, przypominają upośledzonego kota łażącego po torach kolejowych, któremu już kawałek ogona pociąg odciął. Ale nadal łazi pod wagonami.
Dla przykładu. Połączyli wcześniej A + F. Po jakimś czasie stwierdzili, że owe połączenie, to jednak nie najlepszy pomysł i dali sobie spokój przywracając pierwotny, okrojony w przypadku A stan. Powodów było kilka. Ale głównym powodem były opóźnienia. Mija kilka miesięcy, a ZDiTM torpeduje pasażerów wynalazkiem w postaci 856 i 896, nakładającymi sie w pełni z 71 i czasem 54. Brawo!
Takie właśnie pomysły, powodują odpływ pasażerów. Nie dość, że KM mamy stosunkowo drogą, źle zarządzaną, to jeszcze układana pod urzędników a nie pasażerów.
[ciach]
Odniosę się do tego, jako osoba która jest bardzo zrażona do KM na prawym brzegu.
W większości nie chodzi o stan taboru, czy dostępność biletów, tudzież działanie szmelcu z GMV. Głównie chodzi o dostępność KM, zmiany organizacyjne na liniach i ciągłe zniechęcanie do pośpiechów. Czyli, idiotyczne działanie urzędników, którzy zresztą wypowiedzieli się w owym artykule.
Radni, urzędnicy i niektóre persony z ZDiTM, przypominają upośledzonego kota łażącego po torach kolejowych, któremu już kawałek ogona pociąg odciął. Ale nadal łazi pod wagonami.
Dla przykładu. Połączyli wcześniej A + F. Po jakimś czasie stwierdzili, że owe połączenie, to jednak nie najlepszy pomysł i dali sobie spokój przywracając pierwotny, okrojony w przypadku A stan. Powodów było kilka. Ale głównym powodem były opóźnienia. Mija kilka miesięcy, a ZDiTM torpeduje pasażerów wynalazkiem w postaci 856 i 896, nakładającymi sie w pełni z 71 i czasem 54. Brawo!
Takie właśnie pomysły, powodują odpływ pasażerów. Nie dość, że KM mamy stosunkowo drogą, źle zarządzaną, to jeszcze układana pod urzędników a nie pasażerów.
Re: Szczecinianie kupują coraz mniej biletów komunikacji...
· 7 lat temu ·
MaK