Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
SPAK na zakupach
Na stronie SPAK pojawił się przetarg na zakup 3 fabrycznie nowych autobusów przegubowych z silnikiem Euro 6. Otwarcie ofert nastąpi 30 stycznia 2018 roku. Wykonawca będzie miał na dostarczenie pojazdów maksymalnie 300 dni.
wysłane przez PrzemekW
Czarny87 napisał(a):
> Za pięć lat może się okazać, że SPPK będzie sprzedawał > autobusy z roczników jakie SPAK i SPAD kupują jako używki. Nie > mówiąc o stanie technicznym autobusów i dbałości o tabor( > prosty przykład MANów: w SPAK 1201-05, odstawianie kolejnych > wozów na części, a w SPPK 3025-29 do dzisiaj jeżdżą > codziennie na liniach, pomimo poważnego pożaru 3028 zdecydowali > się go wyremontować)
Co więcej, po najbliższej dostawie (czyli okolice czerwca), SPPK będzie mogło sobie "wybrać" które wozy przeznaczy do kasacji Pewniakiem jest 3018 i ze względu na problemy ze skrzynią biegów - 756 (tu pewności nie mam, choć tak się mówi). Reszta? W zasadzie wozy oprócz tego że są mułowate (3025-29) i zewnętrzne blachy są jakie są, to wiele im zarzucić nie można. W zasadzie wszystkie z nich mają sporo napraw bieżących wykonanych (3027 nawet ostatnio przeszedł większą naprawę silnika). I o ile na pewno coś zostanie skasowane, to SPPK nie ma jakiegoś mega ciśnienia.
> Za pięć lat może się okazać, że SPPK będzie sprzedawał > autobusy z roczników jakie SPAK i SPAD kupują jako używki. Nie > mówiąc o stanie technicznym autobusów i dbałości o tabor( > prosty przykład MANów: w SPAK 1201-05, odstawianie kolejnych > wozów na części, a w SPPK 3025-29 do dzisiaj jeżdżą > codziennie na liniach, pomimo poważnego pożaru 3028 zdecydowali > się go wyremontować)
Co więcej, po najbliższej dostawie (czyli okolice czerwca), SPPK będzie mogło sobie "wybrać" które wozy przeznaczy do kasacji Pewniakiem jest 3018 i ze względu na problemy ze skrzynią biegów - 756 (tu pewności nie mam, choć tak się mówi). Reszta? W zasadzie wozy oprócz tego że są mułowate (3025-29) i zewnętrzne blachy są jakie są, to wiele im zarzucić nie można. W zasadzie wszystkie z nich mają sporo napraw bieżących wykonanych (3027 nawet ostatnio przeszedł większą naprawę silnika). I o ile na pewno coś zostanie skasowane, to SPPK nie ma jakiegoś mega ciśnienia.
Re: Słabo jest z taborem
· 6 lat temu ·
PrzemekW