Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowa linia tramwajowa i jej sześć przystanków. Tak ma to...
Nowa linia tramwajowa ma kursować od dworca Szczecin Główny do skrzyżowania ulic Witkiewicza z Derdowskiego. Od ul. 26 Kwietnia będzie poruszać się całkiem nowym torowiskiem. Wiadomo już, gdzie będą i jak mają wyglądać poszczególne przystanki.
wysłane przez Luke_Police 163
PawelSzczecinFG2050 napisał(a):
> Totalny bezsens. Po pierwsze dlatego, że powinni > wykorzystać inne miejsce tzn 26 Kwietnia do końca (tak jak > jeżdżą nocne), a po drugie pętle można zbudować na > wysokości przystanku Taczaka NŻ, gdzie jest mnóstwo > miejsca na w/w przeze mnie pętle, a nie pchać się w > Santocką i Witkiewicza.
Pomysł skierowania tramwaju przez środek dużego osiedla ulicami Santocką i Witkiewicza jest jak najbardziej słuszny, tylko bez sensu jest planowanie ślepej końcówki na wysokości przystanku Osiedle Kaliny. Linię tramwajową można pociągnąć dalej do końca ulicy Witkiewicza i tam, przy ulicy Taczaka jest sporo wolnego terenu, gdzie zmieści się konwencjonalna pętla tramwajowa. Osiedle przy ulicy Grota Roweckiego też wygeneruje sporą ilość pasażerów w tramwaju.
> A po trzecie praktycznie w tym > miejscu nie ma to miejsca z prostej przyczyny pas zieleni > jest zwyczajnie mniejszy niż ten, który mamy na 26 kwietnia > oraz Taczaka. Nawet na tramwaj dwukierunkowy.
Kwestia odpowiedniego rozplanowania jezdni, torów, ścieżki rowerowej i chodników jest do zrealizowania w projekcie. W Szczecinie węższymi ulicami jeżdżą tramwaje.
-- Technik serwisu :)
> Totalny bezsens. Po pierwsze dlatego, że powinni > wykorzystać inne miejsce tzn 26 Kwietnia do końca (tak jak > jeżdżą nocne), a po drugie pętle można zbudować na > wysokości przystanku Taczaka NŻ, gdzie jest mnóstwo > miejsca na w/w przeze mnie pętle, a nie pchać się w > Santocką i Witkiewicza.
Pomysł skierowania tramwaju przez środek dużego osiedla ulicami Santocką i Witkiewicza jest jak najbardziej słuszny, tylko bez sensu jest planowanie ślepej końcówki na wysokości przystanku Osiedle Kaliny. Linię tramwajową można pociągnąć dalej do końca ulicy Witkiewicza i tam, przy ulicy Taczaka jest sporo wolnego terenu, gdzie zmieści się konwencjonalna pętla tramwajowa. Osiedle przy ulicy Grota Roweckiego też wygeneruje sporą ilość pasażerów w tramwaju.
> A po trzecie praktycznie w tym > miejscu nie ma to miejsca z prostej przyczyny pas zieleni > jest zwyczajnie mniejszy niż ten, który mamy na 26 kwietnia > oraz Taczaka. Nawet na tramwaj dwukierunkowy.
Kwestia odpowiedniego rozplanowania jezdni, torów, ścieżki rowerowej i chodników jest do zrealizowania w projekcie. W Szczecinie węższymi ulicami jeżdżą tramwaje.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)