Forum

Ankieta

wysłane przez 333Wojtas333 15

konjo napisał(a):

> - autobusy turstyczne, dla zwiedzania Prawobrzeża,

Jeśli komunikacja autobusowa w Szczecinie ma pełnić głównie dowóz do tramwajów lub uzupełniać tam gdzie z różnych względów nie dojedzie to takie przebiegi mogą stać się normą. O które linie chodzi konkretnie? 65 i 71 może i przebieg mają "turystyczny", ale moim zdaniem obie te linie spełniają swoje funkcje przy zachowaniu swoich wcześniejszych tras. Z moich obserwacji widzę, że większość kursów 55 wozi powietrze, 84 od Zdrojów do Turkusowej też, ale ta trasa jest uwarunkowana innymi czynnikami.

> - odjazdy wszystkich autobusów w jednym kierunku na raz - > następnie przerwy po 20 minut,

Dodatkowo alternatywy w postaci np. 84 dla 54, oraz 84 dla 65 odjeżdżają z innych węzłów przesiadkowych co też może zniechęcać do korzystania.

> - łączone linie, co przy korkującym się centrum Dąbia i > Pomorskiej - wpływa jednocześnie na punktualność 54/84, > 77/97, 56/96 itp. - co czasami powoduje improwizowane przejazdy > Dąbie/Słoneczne/Bukowe zamiast 77 jak dawniej np. wariantami > przez Jaśminową albo przez Basen z pospiesznym A/B...

Potwierdzam.

> - ciągłe postulaty rad osiedli żeby jeszcze coś zmienić - > coraz bardziej rozbijające ten układ, który i tak > funkcjonuje delikatnie mówiąc średnio

A są jakieś dostępne materiały z tym związane? Chętnie bym się zapoznał. Jedyne co kojarzę to problemy komunikacyjne Podjuch / Klucza. Znajomi z Os. Majowego mówili mi, że słabo jest z punktualnością 66 (nawet w soboty), a z racji znikomego kursowania 94 dużo im to nie daje. Ktoś może więcej powiedzieć w tym temacie?
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Ankieta · 4 lata temu · 333Wojtas333
Re: Ankieta · 4 lata temu · lukaszenko
Re: Ankieta · 4 lata temu · 333Wojtas333
Re: Ankieta · 4 lata temu · maciekos95
Re: Ankieta · 4 lata temu · konjo 
Re: Ankieta · 4 lata temu · 333Wojtas333
Re: Ankieta · 4 lata temu · konjo 
Re: Ankieta · 4 lata temu · riversedge_pl