Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Aktualnie stały wóz na jednej z linii pracowniczych
wysłane przez mlodzianiasz 5
Zastanawiałem się dzisiaj nad pewną kwestią, jak wygląda sytuacja z miejscami w pojazdach linii pracowniczymi podczas pandemii. Czy są podstawiane dodatkowe pojazdy, czy może linie pracownicze niekoniecznie przestrzegają tych zasad?
W przypadku Amazon, który zleca przewozy na 17 trasach pracowniczych (miejskich oraz podmiejskich), do autokaru może wsiąść maksymalnie 12 lub 14 osób. W związku z tym, na trasy wysyłana jest większa liczba autobusów niż dotychczas.
Linie pracownicze nie są ponad prawem i powinny przestrzegać tych zasad, ponieważ również podlegają kontroli. Sam byłem świadkiem, jak służby sprawdzały każdy autobus wjeżdżający na teren Amazon przed rozpoczęciem zmiany nocnej.
Jak to wygląda na przykładzie wspomnianego "DGS-u", czyli jednej z największych firm objętych przewozami pracowniczymi?
Niestety DGS nie stanął na wysokości zadania. Co prawda wystawił więcej autobusów, ale liczba ta raczej nie jest wystarczająca. Ostatnio miała miejsce sytuacja, gdzie autobus pracowniczy po zakończeniu zmiany czekał na interwencje policji, ponieważ w autobusie znajdowało się więcej osób niż mogło podróżować (zgodnie z rozporządzeniem), a żaden z pracowników nie chciał wysiąść. Również miała miejsce sytuacja, gdzie ludzie zostali pod zakładem, ponieważ zabrakło dla nich miejsca w autobusie i musieli wrócić z pracy na własną rękę...
Post został wyedytowany przez autora.