System ŚKUP wymaga poprawy. Pasażerowie narzekają

Magdalena Mikrut-Majeranek, Dziennik Zachodni, 19.01.2017
Kategoria: Artykuł
[dodane 19.01.2017, g. 18:38 przez –– Jasiek]
strona główna »
wydarzenia »
zgłoś informację »

Katowice: Pasażerowie skarżą się na wadliwie działające karty oraz trudności z aktywacją zakupionych biletów. W grudniu ubiegłego roku zakupiono 104 tys. biletów, z czego 26 tys. online. KZK GOP nałożył ponad 18 milionów zł kary na wykonawców systemu ŚKUP. Nie wyklucza kolejnej.

Śląska Karta Usług Publicznych nie przestaje wzbudzać emocji wśród pasażerów komunikacji miejskiej. Do tej pory wydano już 235 tysięcy kart. Największą popularnością cieszą się te spersonalizowane, które stanowią aż 93,45 procent wszystkich wydanych kart. Natomiast z niespersonalizowanych korzysta zaledwie 6,55 proc. pasażerów.

Choć ŚKUP w użyciu jest już od ponad roku, użytkownicy nadal narzekają na to, że kupując bilet okresowy bez limitu przejazdów muszą odbijać kartę przy wejściu i wyjściu z pojazdu, na niedziałające kasowniki czy na zbyt długi okres oczekiwania na zakodowanie i aktywację biletu na karcie.

Przeczytaj całość na stronie: Dziennik Zachodni »

źródło: Dziennik Zachodni
brak komentarzy | wersja do druku |

KOMIS wersja 6.3 | © 2001-2017 by KOMIS Team | grafika i skrypty: Marcin Stefanowicz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Zasady użytkowania...
Hosting strony zapewnia PROSCAPE - www.netlook.pl
Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to)